Hayley: Ihana toi mukin teksti.. pitää pistää korvan taa ja käyttää joskus, ehkä jo tänä vuonna isänpäiväkortissa.
Nimet:TYtön nimi on jo päätetty, mutta pojan nimestä käydään tosi kovaa vääntöä. Mulla on yks minkä ehdottomasti haluisin, kaikki muut nimet tuntuu tosi huonoilta, mutta mies ei lämpeä ja syy on MUN mielestä tosi tyhmä
Mutta vasta ristiäisissä nimi tulee yleiseen tietoon, kummit ja mun äiti (miehen vanhemmat ei halua tietää) saa luultavasti tietää aikasemmin..
Pööppis: SUlla kyllä mieletön asenne vaikka jotain ikävää onki tapahtunu. :hug:
Neuvolassa käyty ja hirveesti oli asiaa, olin viikon ajan tallentanu aina kännykkään jos tuli mieleen jotain mistä tarttee puhua.
Onneks oli tuo isukki mukana ni sain rauhassa jutella terkan kanssa eikä tarttenu juosta pojan perässä.
Paino:+ 336g viikko (vielä kilo lähtöpainoon) Ja järkytyin kovasti, nyt se painonnousu alkaa ja tolla tahdilla viel!
Paineet: 111/76
Pissa: proteiinit kahella plussalla, huomen pitää viiä pissanäyte ja käydä ostaa karpalomehua (YÖK).
Vauvan syke 150 ja tosi hiljaa kuulu, oli jotenki ihan ihme päin ku niin kauan piti hakea ennen ku löyty.
Pelkopolille lähti nyt lähete, sano että vaik ei nyt paniikkia ookaa ni parempi käydä kerran juttelee, ku että sit jos ei käy ja saa jonkun paniikkikohtauksen ku synnytys on jo alkanu.
Alapään luiden kivut kävellessä johtuu kuulemma lantion löystymisestä mikä alkaa aikasemmin yleensä uudelleen synnyttäjillä.
Ja sitten ku kysyin että johtuukohan mun koko kropan maitohapoille meno lenkillä tosta migreenin estolääkityksestä vai raskaudesta ni sano että aika varmasti raskaudesta. Sano että ei saa mennä liika pitkiä lenkkejä.
Sellasta sillä kertaa. SF mittaa ei vielkää otettu ja se vähn harmittaa, viimekski kyl otettiin vasta ku oli viikkoja joku 22.
Nyt mä lähen tekee makaronilaatikkoa ennen ku pikkumies herää.
susanna ja pikkunen 20+1