Kelasta Mä kanssa ihmettelen että missäköhän mun päätökset oikein on, kun reilu pari viikkoa ne on jo Kelassa pyörinyt. Kelan sivuilla kun kävin katsomassa, niin olisi sinne jo tullut vanhempainraha kohta ja sieltä voisi muuttaa sitä miten sitä pidetään yms. mutta ei mitään mainintaa äippärahasta. Aika kummallista, kun en mä tota vanhempainrahaa kuitenkaan hetken tarvi, eikä siellä pitäisi enää olla mitään kummallista, koska saan sen minimin, katsoo miten päin tahansa. Kelallehan pitää olla niiden lappujen lisäksi se todistus että raskaus on kestänt 154 päivää ja todettu ennen tiettyä aikaa. Ilman sitä ei sieltä voi kyllä mitään saada. Että vähän mä kanssa ihmettelin miten
Jenzkuu on voinut saada pakkauksen jo kaksi viikkoa sitten, koska mäkin sain raskauden kestotodistuksen vasta 24.10. päiväyksellä ja sun LA on kuitenkin 10 pv mun jälkeen...
liikunnasta Hävettävän vähäistä, ja näkyyhän se sit tossa mun painonkin nousussa, viimeksi mitattuna reilu 6kg :ashamed: Vaikkei siitä stressiä ota niin silti se vaa'alla käyminen on aina yhtä tuskaa.
(.) Olin eilen käymässä opiskelijabileissä ja tää päivä on mennyt kyllä niin hukkaan, ihan kuin pahemmastakin krapulasta kärsisi. Tuo valvominen vaikuttaa nykyään niin paljon enemmän kuin ennen. Koulu alkaa vasta 18.05 että ei mitään kiirettä ja huomenna on kokonaan vapaa, joten ehkä suon tämän päivän itselleni vain möllötykseen.
Turvotusta päässyt jostain syystä kertymään aika ikävästi, vaikken erityisen suolaista tai muuta sellaista ole syönnyt. Hain kuitenkin ananasta kaupasta ja vahdin nyt että vettä tulee tankattua paremmin, niin ehkä se siitä. Ei muuten, mutta kun vaatteistä jää niin järkyt painaumat.
Ostin eilen uudet liivit ja voi että on mukavat, istuvat päälle kuin hansikas ja kaarituettomuudesta huolimatta tosi tukevan oloiset. Ei näillä sitä hiki hyppy liikuntaa tuu harrastettua, muttei tarvikaan kun en tykkää kun paikat hölskyy.. Nää on jo imetysmalliset, mutta ei se mitään. Mies jo keksi että nehän on ihan kätevät ennen vauvan syntymää
mikä siis hyvä, koska ei näitä erityisen eroottisiksi voi sanoa
Nää on Cantaloopin adjustable nursing brat, ja se mikä näissä on hyvä, niin nää kuppiosat on venyvää mallia, eli nää voin hyvinkin mennä sitten silloinkin kun maito nousee ja opiskelija budjetilla plussaa on vielä hintakin, Sjoella maksoi vaan 30 e. Tiiän että jostain henkkamaukasta saisi vielä halvemmalla, mutta ei istu niin ei istu.
Tiesittekö muuten (mulle tuli eilen ihan uutena tietona) ettei ne suosittelis käytettäväksi imetysainaka kaarituellisia liivejä, koska ne kaarituet voi painaa aina sen verran, että maitotiehyt voi mennä tukkoon? Mä olin ihan ihmessäni tälläsestä, en meinaa missään ollut törmännyt tälläseen tietoon.
Lare ja Spyro 24+5