Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Laretzki
Kirkkis Tollehan ilmiöllehän on Jenkeissä jo kehitetty nimikin mommyrexia, ja siinä ihannoidaan just niitä julkkiksia jotka lihoo kilon raskausaikana (mikä ei mun mielestä voi olla tervettä vauvallekaan) tai sitten kolme viikkoa synnytyksestä on jo omassa lähtöpainossa ja kaikki paikat tiptop. Siitä ei oo kauaa kun Iltalehden sivuilla oli juttu tästä.
Ja juu, tiettyhän toi painon kehitys ja siitä terkkareiden huomautukset riippuu paljon lähtötilanteesta...

Napa Ei oo enää ihan "normi", selkeesti noussut ylemmäs, vaikkei sentään pullahtanut ole vielä. Mutta tasaisempi pohjaltaan on jo selkesti.

Käytiin siellä Raxissa ja tulipahan syötyä :D. Nyt makaan sohvalla koneen kanssa, kun alkois supistaa niin pirusti kun käveltiin kotiin. Mä oon tänään myös ollut pariin kertaa varma että Spyro tunkeutuu kohta jo vatsanahan läpi. Muutamaan kertaan ihan säikähtänyt kun on tullut niin voimakas potku.
 
Päivää,

Niin noista turvakaukaloista vielä, isäntä osti brio primon 2011 telakalla, yhdistetty isofix ja ihan se perinteinen telakkaan kiinnitettävä turvavyö.

Kukahan se oli kun kertoi kanssa ostavansa ABC-vaunut??!! Mulla ne on tuolla jo ostettuna ja tuntuvat järkeviltä, ilmakumipyörät vaimentaa hiekkatien kuoppiakin ja jämäkiltä tuntuu, ilman ollakseen raskaat. Heijastimia tosin vain sivuilla joten lisäsin eteen kuomuun kiinni klipsillä yhden huomioheijastimen, punainen eteen ja valkoinen taakse. Vähän niikuin ratsastaessa.

Mää vedän varmaan pohjat tälle painokeskustelulle, tosin diabeteksen takiakin, enenkuin huomattiin, paisunu aloituspainosta 65kg:sta jo 73kg. pituus mulla on se karvan verran 170cm, mutta kumminkin..Suurin osa on varmaan nestettä sillä hikoilen kun pieni emakko jos vähänkin teen jotain, rintatliivit saa vaihtaa kerran päivässä koska ne on märät, kainalot on märät koko ajan ja sokereiden takia syönnin jälkeen kun arvot alkaa nousta, hikoilen taas.. : /

Napa:

isontunu kraateri vielä :LOL: kaise sieltä vielä kerkii ulkoilemaan tulla..

Väsymystä täälläkin, ihme aikoihin alkaakin aina päivisin..

kengu 20+3
 
ai mun selkä ja jalat :D käytiin sit kaupoilla pyöriin ja lähdettiin vielä ikeassakin käymään ja kyllä nyt tekee ihanaa maata sängyllä jalat ojossa =)

meinasin tän loppuillan vaa mässätä ja katsoa telkkua :D

ihania kuvia taas tullut !! on niin nättejä masuja,tää oma kun on aika paljon arpien peitossa ja teillä niin nättejä :D

sunniee ja venlavilperi 20+4
 
kengumamma+ joku muukin , mulle tulossa testiin jossain vaihees ABC vaunut. kuvia nähnyt ja muuta oheis tietoa saanut. tosi kivan näköiset ja väriset. en hirveesti haukkuja löytänyt kun googletin. ne renkaat ne renkaat, mut sitä on muissakin merkeissä. saatas sika halvalla,vuoden verran käytössä olleet. mitään vikoja ei vaunuissa ole ollut joten tuskin mitään tulee enään vastan, jos ei sitten jotain onnetomuutta niille satu.

napa tullut ylöspäin, eli ei enään niin syvä, ei pullahtanut esikosta, mut loppuvaiheessa tuli napa putsattua oikeen kunnolla, kun oli samalla tasolla mahan kanssa.
 
Hopea Mulla alkaa oleen aika samankokoinen massu :)

Eräät asiakkaat hieman tänään ihmetteli, kun aloin kyselemään heidän Brion vaunuista, kun olivat niin hyvännäköiset :) Olivat 2008 mallistoa ja toisella lapsella jo menossa ja ihan kuin uudet!! Renkaista näki, että oli kyllä käytetty, mutta kangas ja muut osat ihan pakasta vedetyn näköiset. Pitää siis tiistaina ajaa 80 kilometriä jotta pääsee näkemään kaupassa uusimpia malleja.

pikkumökö Kerro ihmeessä rehellisesti ja muutenkin siitä, että haluat tehdä töitä äippälomallakin jos mahdollista ja et haluaisi vaihtaa työpaikkaa jne. Toivotaan että esimies on viisas ja jatkaa sun sopparia :)

Mies murjottaa kun oon ollut "taas töissä", tehnyt koulutehtäviä ja nyt lukenut teidän kirjoittelut. Pitää varmaan alkaa huomioimaan toista, ettei ihan kokonaan suutu.

hepuhi:heart:käpy 20+0
 
Pööppis
Hei te poikalupauksen saaneet: Näittekö te sen kikkelin siellä heiluvan? :O
he he... mie kävin tos kaks tuntia sitten töissä ultraamassa kun halusin nähhä tyypin ja antura osui ihan eka tyypin haaroväliin ja 95% varmuudella siinä heilui kikkeli! Ei se voinut olla mikään muukaan :LOL: Nyt jos siel ma paljastuuki tyttö eikä kikkelii näy mailla ei halmeilla niin lupaan hankkia silmälasit :stick:

Ei vitsit mie säikähin..ja nauroin yksinäni ääneen, onneks siel ei ollu ketään :D
Vasen jalka viel heilui sikana ja polvi oli ikään kuin pystyssä kuin ois pomputellu jalkapalloo ja se kikuli heilui, ei sellanen pitkänomanen pötkö voinu muukaan ollu :D hihihiihihihi harmi kun eoi voinu kuvaa siitä saada. tai ku oisin tajunnu freesettää sen ja juosta hakee laukusta kammun,mut en tajunnu et kuvan ois voinu pysäyttää.
Hui mikä päivä ollu muuten, niin siks piti keskittyy nyt vaa tohon kikkeliasiaan omassa päässään.. Tänään luovuin siitä koirastani. Oon sitten itkeny pääni ihan punaseks ja turvonneeks,saanu massiivisen hedarin, en oo syöny mtn vrk, enkä nukkunu :I Mut jospa se nyt tästä tää ahdinko helpottelee kun huomasi että koissu pääs tosi hyvään kotiin <3

Larezki mie huomasin kans ton napahommaan täl viikolla. hassua :)

Pitää lukee noi teidän edellisen sivun kirjotukset vielä. Hah.. heti ku tulin kotiin,.ni piti tänne ekana tulla :)
Onneks ootte kaikki siellä <3

kihhih..
ja saunaan --->
nii ja vois opetella oikolumaaan tekstinsä ennen lähetä napin painoa ja korjaamaan virheensä... ehkä mie opin vielä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pööppis voimia :hug: Nuo on aina raskaita päätöksiä tehdä. Koirat kuitenki sopeutuu hyvin eivätkä mieti menneitä :)

Mutta siis meillä heiluu joko kives tai pippeli tuossa kuvassa minkä laitoin pari sivua sitten :)

Mä olin esikoisen aikaa niin pihalla kaikesta vauvatavaroista ku ei oikeen ollu ketään tuttua keltä kysellä tarkemmin ja enkai olis edes tienny mitä tarvii kysyä..mutta ihan ok selvittiin kuitenki.
Nyt sitten vanhana tekijänä liikenteessä :)

Kai mulla on napa samanlainen ku ennnekin, ei esikoisenkaan aikaa pullahtanut ulos.

Mies lähti saunailtaa viettää ja mä varauduin yksinoloon karkki- ja sipsipussin kera:)

Paino sitä tullu kait joku 3-4kg jo..en tiiä tarkkaan. Mua ärsyttää(mutta en jaksa tressata) jos nousee liikaa oma paino ku tiiän et oon itse sen aiheuttanut ja että pienemmälläkin nousulla olis pärjännyt. No mutta onneks imetys sulattaa ne pois eli toivottavasti se onnistuu tälläkin kertaa.

Jotenki niin väsynyt et meen nyt sohvalle ja kommentoin paremmalla ajalla jos muistan :)

Ai niin, oon pari kymppiä tuhlannu kirppareille parin päivän aikana ja saanut ison kasan vauvanvaatteita ostettua:)

H&mörrykkä 20+6
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ItäHki
olipas hullu aika mennä töihin tänään.. heräsin 02.20 ja menin töihin :D Pääsin 10ltä kotiin ja lähdin yhdeksi ristiäisiin. Ristiäisten jälkeen semmoset 3 tunnin päikkärit aah <3

Nyt sohvalle kera uusimman vareksen, toisenkin leffan ja kilo karkkia :D

18+0
 
Pööppis
Sunniee, se napanuora kyllä erottui siellä,mutta se oli ihan erinäkönen,ei voinut erehtyä napanuorasta.
Juu,kyllä ite ultrasin, hankalaa oli, niskat ihan paskana kun piti olla selinmakuulla ja koittaa tiirata siihen ruudulle. Seisaaltaan ei onnistunnu,se jotenki painui ihan jonneki syvyyksiin j outoon asentoon koko muksu.
noh..maanantaina kai tuo selvii :D maailman tärkein asia :D SIIS VITSI!!!
 
Naureskelin täälä Pööppiksen ultraukselle :D Mutta ihan selvältä pojaltahan tuo kuulostais! :) Koira hommasta mulle tuli ihan paha mieli,surullista ku joutuu luopua yhdestä perheenjäsenestä :( Onneksi kuitenki koissulle löyty hyvä koti,ja vielä näinki nopeesti...Silti tiedän että se ei surua ja ikävää poista joten :hug:
Napa on täälä vielä aikalailla normaali.
Miten päin teillä muilla on ollu vauvat ultras?Onko muillaki jo kääntyny pää alas päin?Mulle ku tuli niin yllätyksenä että ne täs vaihees jo menee "väärin päin",kummakos ku ne potkut on jo jonku aikaa tuntunu tos navan seutuvilla =)
Kerttu&Rääpäle 20+2
 
Laretzki
Tänään on ollut harvivaisen tukala loppuilta. Supistaa niin perkuleesti eikä mikään asento ole hyv. Ja nyt tais tulla jotain liitoskipuja tai muuta vastaavaa kaveriksi kun nivusiin sattuu. Ärsyttää kun koko ajan tuntuu et jostain valittaa, mut sitä vartenhan tää palsta on (?) En vaan tän illan jäljiltä oo mitenkään innoissani siitä et huomen pitää ajaa opiskelukotiin ja mennä taas kouluun : /
 
Pööppis
Larezki, nyt lepoa ja nosta jalat ulos, 45 asteen kulmaan! Mars. ja koitapa laittaa pyyhe KUUMAAN veteen ja muovipussiin sen jälkeen, ja se lämpökääre siihen massun päälle, mulla ainakin on tepsinyt!

Nyt lähettävä noiden kahen muun karvanaman kanssa pissakävelylle, onneks viel nuo murut jäi mamman kaveriks,ettei ihan yksin Rusinapulleron kanssa tarvii olla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kina ja Hopea
Ihania ultrauutisia teillä :) Mulla on ultra vasta joskus... marraskuun 10 päivä, jos en väärin muista. On niin paljon kaikenlaista muistettavaa (remonttia ja rakentamista) etten ulkomuistista tahdo löytää enää mitään päivänmääriä :whistle:

Mulla on ollut koko raskauden vahva tyttöolo, kai siksikin kun kaikki on sanonut ettei yksikään poika voi "oksettaa" noin paljon. Nyt kun viikkoja on 19, oksensin vielä yks aamu, kun tuli vaan huono olo. Onneksi se oli kertaluontoista. Mutta nyt kun vauva on alkanut potkia, käy mielessä että poika sen on sittenkin oltava! Ihan hirveä jyske ja pauke, vaikka pieni onkin ja mutta koko ajan se liikkuu :O Ei ole sellaista automatkaa, etteikö se jumppaisi ja ojentelisi itseään.... Liikun nykyään paljon autolla, joten siinä on aikaa seurailla ja tunnustella :heart:

Mikä Pööppiksen koiran kohtalon ratkaisi? En löydä siitä keskustelua vaikka yritin etsiä. Itse oon vähän herkillä noitten eläimien takia, kun laitoin oman kissani hoitoon sen toksoepäilyn jälkeen. Eli osanottoa ja sympatiaa täältä.

Katikaish ja Kulta 19+3
 
Onnea ultrakuulumisista niille, joita en ole jo onnitellut! :flower:

Pööppis: Me saatiin tuo aikasta varma poikalupaus. Jalkovälissä näkyi selvä värkki, mutta ei se kyllä heilunut. :) Tosin mun oli jotenkin tosi vaikea hahmottaa siitä ultrausruudulta muutenkin sitä kuvaa, kysyin moneen otteeseen ultranneelta kätilöltä aina suuntaa, että mihin suuntaan silmät vauvalla nyt siis on, kun en tuosta kuvasta ihan osaa katsoa yms. Kaipa se oli se, kun vauvalla on kuitenkin jo sen verran kokoa, että "kerralla" on vaikeampi saada kuvattua koko otusta.

Painon nousu ja siitä stressaaminen: Hyviä mietteitä teillä aiheesta! Muakin on jo vähän neuvolassa ärsyttänyt, kun siellä on tullut vähän sellainen tunne, että verrataan vaan kaikkiin käyriin ja unohdetaan ihan se odottaja yksilönä. Mutta totta kai, pakkohan on ottaa jonkinlainen "keskivertotilanne" johon verrataan. Mutta varmaan kannattaa ajatella kaikkien enemmän vauvan terveyttä kuin stressata noista kiloista, niin yritän ajatella itsekin. Kun syö terveellisesti ja pitää kaiken epäterveellisen aika minimissä, niin tuskin se painonnousu voi kovin huonoa olla.

ON: Tänään mulla on mahaa koskenut aika paljon ja olen ihan miettinyt, että onko kaikki hyvin. Kävin ruokakaupassa ja ostin pari kassillista ruokaa ja tulin ratikalla kotiin. Ärsytti, kun mahaa koski ja kannoin niitä painavia kasseja, mies oli omilla asioillaan. No, istuin tietysti vapaalle paikalle. Seuraavalla pysäkillä vanha pariskunta tuli kyytiin ja mä satuin justiinsa istumaan siinä oven vieressä, vapaita paikkoja oli enää yksi. Se vanha mummeli katsoi mua tosi pahasti, kun en noussut antamaan paikkaa hänen miehelleen, vaan herra sai seisoskella siinä. Ihan varmasti se mietti, että nuori nainen ja epäkohtelias, sen verran pahasti se katsoi. Yleensä kyllä tuollaisessa tilanteessa antaisinkin paikkani vanhukselle, mutta katsoin oikeudekseni istua nyt. Ärsytti vaan niin paljon, kun maha näkyy takin alta vähän jos ollenkaan ulkopuoliselle, kun mulla on sellainen vähän a-linjainen trenssi nyt ollut käytössä. Niin se vanha nainen tuskin aavisti, että mielestäni ihan syystä istua tökötin siinä paikallani. :( Onneksi muutaman pysäkinvälin jälkeen jo nousinkin kyydistä pois.

Miehen kanssa kulutettiin illalla IHAN liikaa aikaa, kun alettiin kahlata saksalaisia nettikauppoja läpi ja kokemuksia esim. turvakaukalon tai vaunujen tilaamisesta netistä. Lueskelin täältä kaksplussastakin vanhoja keskusteluja aiheesta ja kyllä ihmisillä on tainnut kaupat ihan sujua. Mietittiin vaan noita vaunujuttuja enemmän, ja mies alkoi puhua Teutonioista. vertailtiin sitten hintoja ja päädyttiin huviksemme noihin nettikauppoihin. Sikäli netistä tilaaminen ei epäilytä meitä, kun kielitaitoa löytyy seikkailla noilla sivuilla ja ollaan ennenkin tilailtu mm. vaatteita, hiustenhoitotuotteita, minä kosmetiikkaa yms. netistä ulkomailta ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Niin paljon halvempaa moni juttu on netistä ostettuna. Mutta jotenkin vähän epäilyttää etenkään vaunuja tilailla netistä, kuitenkin kyseessä niin hintava ostos. Säästöähän siinä kyllä tulisi aika paljon Suomen hintoihin verrattuna...

Kun noita vaunuja vertailtiin, niin huomattiin, että Teutonian Prestige (noissa nettikaupoissa Mistral P) taitaa olla ominaisuuksiltaan aika samanlainen kuin tuo aiemmin kaavailemamme City Cross Emmaljungalta. Onko muuten kenelläkään kokemuksia tuosta ensin mainitusta mallista...?

Hirveästi uuden oppimista näissä vauvajutuissa kyllä on, kun näin esikoista odottelee. Mäkin otan aina sellaisia paloja kerralaan, joihin koitan tutustua. Tuntuu, että olen elänyt ihan jossain tynnyrissä aiemmin, kun niin moni asia on tullut mulle ihan yllätyksenä. Vaikka nyt vaunujen ominaisuudet tai nuo turvakaukalot. Mä en ole kovin tekninen ihminen muutenkaan, niin toisinaan tuntuu että ne menee vähän hifistelyksi kun juttuja lukee. :popcorn:

Ihania kuvia masuista muuten. Mä lupaan laittaa fotoa sitten, kun mun mahassa on jotain näytettävää. :)

Öitä kaikille!

Vaniljarinkeli ja Hajuherne 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Kerttu Meidän neiti ainakin oli pääalaspäin ultrassa kun sitä kysyin. Mut se kätilö kyllä sano et sillä on vielä hyvin tilaa pyöriä tuolla kohdussa, että voi olla välillä mitenpäin vaan. En sit tiiä et onko se kuitenki pääasiassa pääalaspäin vai miten.. Myt mullakin kyllä tuntuu liikkeet pääasiassa navan oikealla puolella.

Katikaish Mä kans mietin ennen rakenneultraa, että oiskohan se sittenki poika ku välillä tulee semmosella rarjatulella potkuja, mut tyttölupaus saatiin! :) Eli osaa ne tytötki potkia :)

Paino En mäkään painosta niin hirveesti stressaa, mut jos sitä tulee kovin paljon ylimääräistä ja omasta mässäilystä johtuvaa, niin sitte vituttaa ruveta pudottaan sitä ku mun on hankala saada tippumaan painoa. Helposti se kyllä nousee :D Noh, tippuu se sit viimeistään sitte ku alottaa taas työt ku töissä liikkuu niin paljon.

Pätkis+ Helmi 20+1 (Nyt on vähempi takana kuin edessä, noin niinku keskiäärin :) )
 
Pikkumökö Kyselit tuolla aikasemmin että miten ollaan meinattu kolmen pienen kanssa menetellä :D Eli noiden turvaistuinten kanssa oli alusta saakka selvää ettei ne vierekkäin "tavalliseen" autoon mahdu, eli piti vaihtaa auto tilavampaan. Otettiin VW Touran ja sinne mahtuu oikeen hienosti. Sitten tuplavaunut ostettiin, joissa kaksosten on tarkotus matkustaa ja tyttö sitten eri vaunuissa/rattaissa. Eli melkeenpä joudun aina miehen saamaan mukaan jos kävellen täytyy ulos päästä. (Mies onneksi tulee olemaankin ekat n. 4kk kotona mun kanssa sitten kun tuplat syntyy) Mutta onneks on toi auto, kaikki isot ja vähän pienemmätki reissut hoituu sillä. Neuvola + muut palvelutkin on ihan nurkan takana meillä nyt kun päästään täältä korvesta muuttamaan pois. Myöhemmin olis tarkotus tytölle hommata seisomalauta vaunuihin, mutta kattoo sitten miten se jaksaa siinä seisoskella. Täyttää kuitenkin kesällä vasta 2v, eli tuskin hirveen pitkiä reissuja jaksaa. Tälläsiä suunnitelmia, saa nähdä miten käytännössä onnistuu toi eläminen sitten... :)

Sitten turvakaukalosta kyseli oliko se Vaniljarinkeli, että mitä tykättiin siitä Brio Primosta. Tykättiin kyllä kovasti! Oli helppo käyttää ja kevyt, ei mitään valittamista mulla ainakaan. Kävi meijän tytölle ahtaaksi siinä 10-11kk iässä, että ihan hyvä käyttöikäkin. Ja ei tosiaan ole paha hintakaan, meilläkin se maksoi sillon joskus n. 180e telakan kanssa. Ja noita saa hyvin myytyä eteepäinkin sitten kun lapsi kasvaa, menee hyvin kaupaksi.

Kerttu Mulla oli molemmat pojat perätilassa. Niin mä vähän arvelinkin, kun hirveesti monotetaan alavatsaan ja rakkoon. Mutta ne ehtii kääntyillä ja vaihtaa asentoja vielä monet kerrat, kun vielä on tilaa. :)

Pööppis Mulla näkyi ihan selvät kikkelit molemmilla ultrassa :D Ei siitä oikeen voi erehtyä jo kunnolla näkyy. Esikoisesta näin ultrassa myös tyttövehkeet ja kyllä siinä iso ero on pojan ja tytön välillä, mitä siellä ultrassa näkyy :)

Napa On pullahtanut ulos :D Varmaan 4 viikkoa ollu jo ulospäin pullistunut.. Ekasta lapsesta näin kävi joskus 25 viikolla ehkä muistaakseni. Nyt tää törröttää jo ja näkyy kaikista paidoista läpi..

Ihania mahakuvia taas :heart: Mun täytyy tänään varmaan laittaa omastakin kuvaa jos ehdin (ja jaksan) :D

Nyt syömääään :p

jende & pojat 20+2
 
Pööppis pelasti kyllä mun aamun tolla kikkelijutulla :D Ihana, juu mie luulen kans että kyl se varmaan kikkeli oli tuskin tosiaan nenäkään ;) Ois kyllä ollu kiva olla kärpäsenä katossa kattomassa kun ultraat itteäs :D Ja osanotot koirasta :hug: Onneksi sai hyvän kodin.

Katikaish mulla tyttö on ollu kaikkein vilkkain masussa ja potki välillä niin että kyljet rytkyy! Ja vikkain yksilö on kyllä edelleen..

Laretzki joko supparit on helpottanu? Kannattaa herkästi käyä näytillä lääkärissä jos kovasti supistaa, kauan ja kipeesti. Ja oisko huilitauko kouluhommista mitään? Oon lukenu että aika rankkoja päiviä sulla..

Katjuska ja Anni 20+6:heart:
 
Pööppis:

Meillä näkyi ruudulla sellanen perinteinen näky katukuvassa, pallukka-liitulaku-pallukka.. poikahan siitä saatiin aikaseks. oIo <--- tolta suurinpiirtein. Se ei kyllä siellä heilunu millään lailla :LOL:

Tänne saapui kauhea Flussa?? kurkku karhea, tuntuu siltä että sen ois polttanu ja nyt kuivutettu perään, ei siis kipeä, nokka tukossa ja panadoolit ei auta.. Nukkuminen oli kamalaa..

Taas näitä yksinäisiä viikonloppuja, keksin tekemistä aina jostain.. Meilläkin on potkiskeltu nyt oikeen olan takaa ultrasta lähtien maha hytkyen :heart:

Kengu 20+4
 
  • Tykkää
Reactions: ItäHki
Laretzki
katjuska Kiitos kysymästä. Vähän parempi jo. Yöllä teki kipeetä käydä vessassa (ja tuli taas kyllä ravattuakin, tuntuu ettei saa rakkoa tyhjentyy kunnolla, kun joka kerta kuitenkin on ihan oikee hätä), kun tuntu että joku työntää tylsää puukkoa oikean puolen lonkan kohdalta nivusiin ja vääntää. Vähän samaa tunnetta ollut tässä aamulla ja sohvalla istuminen tuntuu hitusen tukalalta, kiristää ja ahdistaa kun maha on rutussa. Saakin nähä siis mitä autossa istumisesta oikein tulee.

Koulua pitäis suorittaa niin paljon kuin vaan voi, kun mulla jää aika paljon kesken ja varmasti on sitten tauon jälkeen vaikeempi lähtee takasin. 1,5 vuotta joulun jälkeen tekemättä ja sit siinä on lisänä ens kesälle osuva erikoistumisharjottelu ja tietty oppari, eli pitäisi jaksaa väkertää. Eikä meillä loppujen lopuksi ole paljon koulua, mutta jotenkin inspiraatio on täysin hukassa. Ennemmin olisin kotona ja maalaisin seiniä ja laittelisin juttuja vauvalle.

Mä toivon että noi raudat lähtis puremaan aika pian (kun otan alkuun tupla-annoksena), niin saisi vähän jaksamista. Ja veikkaan että applesiini mehu lähtee taas kovaan kulutukseen kun pääsee opiskelukämpille...

Lare ja Spyro 22+1
 
Pööppis: Kyllä tuo melko varmalta pojalta kuulostaisi. Voin vaan kuvitella sut siellä ultrailemassa itseäsi :D Halaukset koirasta. Onneksi se sai hyvän kodin.

ON:
Suppareita on alkanut tulla aika herkästi. Yölläkin supisti muutamaan otteeseen, kun kylkeä käänsin. Onneksi eivät ota kipeää kuitenkaan. Oksennus se ei tahdo mua vaan jättää rauhaan : / Enää huominen ja sitten on tiistai!

Sipsunen & SV 19+2
 

Yhteistyössä