Päivää!
pööppis: tsemit tän päivän ultaan! Toivottavasti vauvveli on sellasessa asennossa että sukupuolikin näkyy,..
Vielä tosta hieronnasta, mä toivon että pääsen piakkoin. ja ajattelin olla massullaan niin kauan ku hyvältä tuntuu. Vinkiksi annettakoon että lantion alle kannattaa laittaa tyyny ni massulla on vähän enempi tilaa. Mä kävin fyssassa ku esikoista odotin ja sillä fyssarilla oli valmiina odottamassa tyyny ja sano että laita lantion alle ni ei ala ahistaa.
Liikkeistä: Mullakin, niin ku jollain toisellakin liikkeet tuntuu aika harvakseltaan. Tuntuu tosi oudolta ku edellisen kanssa näin jo potkut päälle näillä viikoilla, siis tosi aikasin!
Luulenki että istukka saattas olla edessä tällä kertaa.
JOku ilta saattaa potkia paljonki, mutta sitten taas ei tunnu mitään pitkään aikaan.
Mulla sama ku sinisilmällä, pidätän aina hengitystä ennen ku ultraaja sanoo että sielä näkyy syke.
Pikkumökö: On toi sun systeris aika uskomaton.
EN käsitä tollasia ihmisiä. Mä en siis siitä välitä jos joku valittaa jos on valittamisen aihetta, mutta jos elämä on vaan valittamista vaik oikeesti asiat on hyvin ni sitä en käsitä.
Emätintulehduksesta: on ollu monesti ja römpsä haisee mukavasti sillon mädälle kalalle.
Hyi helvetti. Mutta luulen että mulla oli jo aika pahana se ja siks niin hirveen voimakas lemu. 2 kertaa on vaeltanu emätintulehdus kohtutulehdukseksi ja se ei tosiaan ollu kivaa, suosittenen siis hoitamaan ajoissa kaikki alapään tulehdukset varsinki näin raskausaikana.
Mutta emätintulehdus voi kyllä olla hajutonki. Kaveri sai papassa tietää että hällä on emätintulehdus ja sano että ei oo ite huomannu mitään epätavallista.
raudasta: mulla oli muistaakseni 119 ku aloin syömään. Nyt 2 viikkoa syöty ja väsymys on kyl ihan ennallaan. :/ Ellei kohta helpota ni vaihdan pillerit siihen nestemäiseen litkuun, se imeytyy kuulemma parhaiten. Joku puhu siitä että pelkää että se rauta alkaa ummettaa. Mä kysyin tosta neuvolassa ja suositteli tota oisko olli ironvital tai jotain sellasta. Punanen purkki ja myydään ihan s-marketissa, samaa join nestemäisenä ku odotin esikoista ja sillon autto.
Virtsankarkailu: Löytyy. heti ku on kushätä ja jos on vaik lenkillä ni lorahtaa. Tosi ikävä juttu. toisaalta mulla on myös valkovuoto muuttunu ihan vetiseks ja pikkuhousunsuoja pitää vaihtaa pari kertaa päivässä.
sipsunen: mikä toi teijän avoneuvola on?
itähki: Ku aloin seurustelee tuon mieheni kanssa ni mulla kanssa yhessä vaiheessa hiiva puhkes kukkaan ja sain sen aina yhdynnän jälkeen. Kas kummaa ku mieski hoidettiin ni vaiva katos.
Ja miehellä ei siis ollu mitään oireita.
Nyt tää lähtee nukkuu vähäks aikaa ku tuo rakas poitsukin koisii. Paitsi että nyt alko öninä.. voihan vidu. Noh. mutta jatkellaan.
Susanna ja pikkunen 18 POKS