ihania ultra kuulumisia täällä ja kuvia. itse pääsee tiistaina jännityksestä, kun vielä malttais sinne asti odottaa.
täällä painoa tullut n.4kg. ja mässäilty on täälläkin. nyt aloitin terveellisemmän elämän ja ostin kasan hedelmiä ja vihanneksia kaupasta. päivällä tuli semmonen tunne et tää masu on pelkkää läskiä, onneks se on iltaa myöten kiinteytynyt ja on nyt ihan kova pallo.
meillä edellisellä kaukalo turvavöillä kiinni. ja ikä sillä alkaa tulla vastaan (9v) nyt ollaan kaverilta ostamassa telakan kanssa uus istuin. autossa on isofix kiinnitykset, mut mies hoitaa tätä juttua ja en vielä siit kaukalosta/ telakasta tiedä mitään. vuoden käytössä ollut. pitää odottaa et se meille rantautuu niin voin sit kertoilla mitä meille tuli. mies ei mitään muista, värejä se osaa kertoilla, ja kuviakaan se ei ole mulle saanut toimitettua, mut on ite niit nähnyt. tuntuu et mä oon täysin pimennossa tässä hommassa ja samaan syssyyn se on meille vaunuja hankkimassa, niille annoin jo värin perusteella luvan tulla, mut merkki ja kuva ois tosi kiva tietää et ostetaanko vai ei. mut jos ens viikolla lisä infoo sais. :kieh:
h.o.p.e. ihan rauhassa saikulla, ite samanmoinen peri aate ja teki kovaa jäädä erityis äippä lomalle, mut kyllä ne työt siellä hoituu. keskity sä nyt vaan ittees ja pieneen.
mulla oli tos iltasella kauppareissulla taas tunteet pinnassa, ja varsinkin kun tuntee jo ittensä valaaks. no meni mies vilkaisemaan pitkää hoikkaa nätisti pukeutunutta naista ja hyvä ettei turpaansa ottanut, mulla meni hermot totaalisesti. mä en ole koskaan mustasukkanen ollut joten oman reaktion voimakkuuskin pikkusen säikäytti, mut se vieläkin kalvaa mieltä ja pakko siit on vielä uudestaan avautua, ettei rupee välejä hiertään.
viel puolet jäljellä, mitäköhän tästä vielä tulee....? edellisessäkin raskaudessa tosi itku herkkä jos mua ei huomioitu "tarpeeks".
mesisa + 19+5