Mulla on samat ajatukset kuin
Hopealla, ja kanssa on jo tullut ostettuakin "poika" vaatteita,
vaikka sieltä tuliski tyttö, niin mitä väliä pikkuvauvalle on minkä värisiä sen yllä olevat vaatteet on, varsinkin jos ollaan kotona.
Ja ite tykkään hirmusesti vihreän sävyistä (paitsi minttu), ruskeen sävyt, oranssi, turkoosi... mut sit tuntuu et oon allerginen vaaleenkeltaselle, vaaleenpunaselle ja valkoselle, tuntuu et ihan mitä muuta kuin ei niitä.
Ja sit on nii kumma juttu tän poikatunteen kanssa,et joka kerta jos sielunisilmillä nään vauvan köllimässä selälleen lattialla huovan päällä,nään että se kellistelee kikkelisillään. Siis ikinä en "nää" siinä tyttöö.
Mut katotaa vaan nii rakenteessa paljastuu et se on tyttö. Eli sa nähhä. En oo uskaltannu nyt aikoihin ostaakaan enää yhtäkään vaatetta tai muuta.
Ja sen korisängyn aion tehhä jostain omenanvihreen sävysestä kankaasta,et se sit käy kummalle vaan.
Hitsi olin tänään reipas
Zumbasin puolisen tuntia ja sit kävin äsken 3km kävelyllä sykkeellä 105-110. Oon nyt käyttäny tota sykemittaria jonkin verran,et ku mul tuppaa toi syke hirmu helposti nousee liian korkeeks liikunnassa,et seuraan ettei nyt nouse.
Oon ollu hiton laiska lenkkeilemään tai jumppaamaan nyt raskausaikana,niin siks tää tän pvän juttu oli saavutus
Pitääki pakottaa ittesä tekee nää jutut nyt joka pvä ja lisätä kävelyjen pituutta.
Viel ku sais ne ulkoiluhousut jotka mahtus mahan puolesta jalkaan...
Ainiin ja tulin niin iloseks kun tuli kirje tänään että saan veronpalautuksia, jopa niin paljon,et niil saan vauvansängyn ostettua ja pakolliset joululahjat! Ette uskokaan kuin iloseks tulin kun ei nää miun nykyset tulot päätä huimaa. Piti laina-asioista tänään pankkiinkin soittaa,et voisko saaha maksuvapautusta nyt kun oon päivärahoille jääny.
jos tähän tämän enempiä selvittelemättä sitten kuiskaan että oon tuleva yh-mutsi niin siks mulla on ollu nyt syksyllä vaikeeta monin tavoin monessa asiassa ja parisuhdeasioista lukemiset koitas skipata ylu,enkä oo vastaillu samoihin kysymyksiin kuin te muut... mutta ei siitä enempiä,jutellään yksityisviesteillä,jos joku haluaa jutskata aiheesta..
huomenna poksuu rv 20
muoks:
oottekos jo hankkineet mitään tämmösiä?
Lastentarvike.net - NYT TOIMITUSKULUT 0! – Tuote: Dani Elephant leikkimatto
ite sain kaverilta käytetyn lahjaksi, jossa on vilkkuvalot ja pelit ja vehkeet, tosi hieno. Ajattelin etsiä toisen jostain jos edullinen eteen tulee, niin on sitten olohuoneessakin omansa