Huh, tuntuu, että olen ollut kauheessa nettipimennossa, kun netti ei ole perjantain jälkeen toiminut kunnolla ja sit olen ollut kipeenä niin ei oo jaksanu edes vääntää tän kanssa. Nyt tuntus toimivan...
Olen nyt mielestäni päivittänyt taas kaikki tähän asti tulleet pyynnöt, eli jos päivitystä ei omalla kohdalla näy, niin on jäänyt huomamaatta, joten hihkaise uudelleen
Joku kyseli siitä mun ostamasta nenäsumutteesta, se oli Otrivinin jotain, niitäkin oli miljoonaa eri sorttia :S Sitä oli ilmeisesti tutkittukkin, koska siinä luki, että supistaa verisuonia, eli heikentää sikiön hapensaantia.
Flunssa alkaa hellittää, odotan jo innolla, että pääsen parin tunnin päästä töihin, sekoo pää tänne sisälle kun omatunto ei anna periks edes lähtee mihkään vaiks olo on ollut jo aika ihmismäinen.
Keskiviikkona neuvola, sitten saa varailla sitä rakenneultraakin.
Liikkeitä ei vieläkään tunnu, ainakaan vissiin. Yritän olla ressaamatta ja muistaa päätökseni, että jaksan odottaa ainakin 20 viikolle ennen kuin alan ressaamaan.
Musta tuntuu, että ollaan päädytty
nimiäisiin, mun moraali ei anna liittyä kirkkoon sen takia ja mies tuskin saa aikaiseksi. Erosin kirkosta 7 vuotta sitten, kun täytin 18. Mies erosi vasta n. vuosi sitten.
Mulla nyt katosi taas kaikki päästä, mitä piti kirjottaa... Oikeesti, tää on ihan kauheeta kun päässä ei pysy MIKÄÄN.
Vaatteista Olen ostanut ihan muutaman 56 senttisen, pääosin yli 60 senttisiä. Tosin ei tarvis ostaa oikein mitään, kun nekin saadaan miehen suvusta
Mies totesi josain vaiheessa, että tuskin kukaan tulee vauvalle V****maan, että sulla on liian isot vaatteet
Ainiin, kiitos paranemistoivotuksista, niin hassulta kun kuulostaakin, niin tuntuu kivalta
Matkaa sairaalaan tulee tommonen 4km, mikä on ihan hyvä, koska koko suku on varoitellut, että kukaan meistä ei ole esikoistaan synnyttänyt yli tuntia :S (ja siis äidilläni pelkästään sisaruksia 7, heillä lapsia pitkälti toistakymmentä, jotka ovat myöskin lisääntyneet aika vauhtia jo, musta tuntuu, että jään hiukan jälkeen kun monella serkulla on jo 3 lasta
)
Niin ja kiitos tän palstan, täälläkin on ekat joulutortut tehty :wave: Kaupassa oli vierekkäin paketit 400g ja 1000g joten otin pienemmän. Koin kovin kummastuttavia hetkiä kun avasin paketin... Ihan oikeesti ne myy kotitalouksiin VALMIIKSI TAITELTUJA JOULUTORTTUJA!!! Voi herranjumala sanon minä. "Lisää vain hillo" ja sit viel käyttäohjeet :S
Eipä tässä muuta, vois vaikka alkaa raakaamaan tätä kämppää...
Mariaja & Tyyppi 17+0 (OiOiOi!)