Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Tervetuloa maalismasu'12! tunnetaankohan me? ;) tai sit oot vaan joku tosi samantapainen kuin keneksi sua luulen. :D

Onnea Memelisalle ultrakuulumisista :heart:

nyt nukkuu.. Ties millasia unia sitä saa taas nähä. viime yönä näin unta, että ultrassa kerrottiin että meille tulee 2 poikaa, edellisyönä olin sektiossa ja sain tytön ja pojan, ja tossa yhtenä yönä mulla olikin 7 vauvaa mahassa kahden sijasta.. :cool:
 
Memelisalle onnea hyvistä ultrakuulumisista ! :heart: Tahtoo itekkii jo :)

Matkaa synnärille on varmaa just ja just 1,5km ;)

Meijen piskuinen ei taida edes tietää, että mitä hiljaisempi päivä tarkottaa ! Pomppinu, potkinu, muksinu useamman viikon päivittäin, jatkuvasti erinäiset sarjat menossa ! :D Mutta on tää kyllä ihanaa, jännä nähdä ett milloin liikkeet alkaa tehä oikeesti kipeetä. Ja on tää odottelu kyllä muutenkin niin ihanaa, mie rakastin Jimii enemmän kuin mitään muuta alusta asti ja niin rakastan tätä toistakin <3 :)

Naimisiin menosta: Ollaan kyllä kihloissa, mutta naimisiin mennään sitten vasta kun lapsiluku on varmasti täysi. Lapsoset ovat sitten kukkaispoikia/tyttöjä..
Ehdoton juttu että lapsoset ovat näkemässä, kun äippä ja iskä menee naimisiin :)

Mie en voi ees ajatella joulua ilman että miun sydän meinaa pakahtua ! :heart: Oon niiiin joulu-ihminen. Jouluruoat, perinteet(joulupukin kuumalinja pakko nähä joka vuosi, samoin se lumiukko !! :D haudoilla käyminen..),
se tunnelma ja yhdessä oleminen.. Parhautta :heart:

cherrrye ja muwu 18+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hopea ja Sipsunen
JenddeSuottaapi olla, että tunnetaa ;)

Ootte näköjää puhunu noista matkoista sairaalaan, ni meillä tosin on joku 20km? Matka aika navin mukaan on noin. 20min :)

noista unistakin puheen ollen
Mä oon nähny kans melkein joka yö jotain ihme unia, ja vaikka meille on vaan yks tulossa niin oon nähny unta, että olis useempiki pikkunen tulossa :LOL:
 
Memelisa: Onnea ihanista ultrakuulumisista :flower: :heart:

Pikkumökö: Meilläkin oli aluksi nurinaa ja niskojen nakkelua kun ei kutsuttu häihin eikä tytön ristiäisiin sukulaisia, mutta perheenjäsenet ja kummit ristiäisiin/ perheenjäsenet ja kaksi lähintä ystävää häihin oli helposti perusteltavissa oleva rajanveto. Jäivät sitten kerralla ulkopuolelle kaikki. Nyt eivät enää edes odota tulevans
a kutsutuksi.

Jadeza: Mieli on herkillä mullakin. Toissa iltana väänsin miehelle itkua vaikka mistä. Muutenkin olen ollut tosi herkkänä.

ON:
Eilen illalla tuntui ruuan jälkeen, että vatsa repeää ihan justiinsa kappaleiksi. Kiristi aivan tajuttomasti ja runtui ettei ruokakaan sula mihinkään. Sanoin miehelle, että kohta mä köytän jollain elmukelmulla sen kasaan :D

MUOKS.
Siis mahan, en miestä :LOL: :LOL:

Sipsunen & SV 18+0 Poooks!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja Hopea
Onnea ultrakuulumisista niitä saaneille! :heart: Omaan vielä reilut 3 viikkoa aikaa..

Parisuhteesta..ollaan oltu yhdessä miehen kanssa reilut 16 vuotta. :heart: Yhteen muutettiin periaatteessa parin kuukauden seurustelun jälkeen ja kihloihin mentiin 10kk päästä tapaamisesta. Maistraatissa käytiin, kun esikoinen oli vajaa 2v, eli (hitto vieköön..tässä kun aloin miettimään, niin tajusin, että unohdettiin taas hääpäivä..=D ) 7 vuotta sitten. Emme kumpikaan halunneet perinteisiä häitä, menimme salaa maistraattiin ja sitten vasta ilmoitimme perheelle ja tutuille.. =) Meille siis nuo kihla- ja hääpäivät ei ole niin tärkeitä..unohdellaan niitä molemmat, vaikka muuten mulla hyvä muisti synttäreiden tms. suhteen.. =D

( . ) Olen varovaisen onnellisena "kuulostellut" masusta tulevia muksauksia..Olisiko ne jo liikkeitä?! Ei mitään kutitteluja, hipaisuja, vaan ihan tuntuvia töytäisyjä. Olisiko ne jo vauvan liikkeitä?! :heart: Muutamaan otteeseen olen tuntenut vasta, ei päivittäin. Ja miten alhaalla se vauva majailee?!?! Kolme kertaa olen tuntenut hassun muljahduksen n. 5cm navan alapuolella, kun olen kurottanut istualtaan jotain tavaraa.. =) Aiemmin olen tuntenut liikkeet vasta lähempänä vkoa 20. Nyt siis 16+1.

Kohtapuoliin lähdetään ostamaan kummipojalle 1v. synttärilahjaa. :heart: Ihanaa olla pari päivää syyslomalla!! =)
 
  • Tykkää
Reactions: -ruska-
Tervetuloa uusille :wave:

Mariaja: Mitä se oli se sumute mitä ostit? Mie olen nimittäin käyttäny nasolinia, pakkauksessa lukee että ei suositella raskauden aikana kun ei ole tutkittu tarpeeksi. Ja tämä teksti on tullu ihan lähivuosina koska kun poikia odotin niin se oli sallittua käyttää. Lääkäri meinas että näitä sumutteita saa käyttää ohjeen mukaan. Mie en ainakaan saa yhtään henkeä jos nokka on ihan tukossa eli olen kyllä käyttäny varsinki öisin.

Memelisa onnea ultrakuulumisista :heart:

Joulu olen kyllä jouluihminen ja rakastan kaikkea jouluun liittyvää ja lasten myötä se tunne on vain vahvistunut, mutta nyt on viime vuosina aina joulun aikaan sattunut jotain ikävää :( ja se on kyllä hiukan latistanut tunnelmaa..toivottavasti tämä joulu menis paremmin..

Matka synnärille oisko 8km, eli ei pitkästi

( . ) Paino on nyt alkanu nouseen vaikka en syö edes enempää mutta näillä viikoillahan se onki hurjinta se nousu. Ja nyt ei ole hirveesti päässy liikkuun kun on ollu niin kipeenä..pikkuhiljaa alkaa onneksi flunssa helpottaan ja toivottavasti tää nyt oli sitte viimenen tälle syksylle :O
Vauva potkii nyt niin kovasti että minä olen muutaman kerran tuntenu mahan läpi :heart: Mies ei ole vielä tuntenu. Huomaa että tämä säikkyy jo kovia ääniä, meän tytöllä on nyt päällä ihan hirvee uhma ja huutaa päivittäin ihan suoraa huutoa, aina kun huutaa vauva saa mahassa ihan kauhean potkukohtauksen. Onneksi on vielä aikaa tottua näihin ääniin :D
Josko sitä tänään jaksais kaupungilla lähtiä käymään, vois vaikka piristääkki =)

Viikonloppuja mammat ja mahat:wave:

Katjuska ja Anni 19+4:heart:
 
tea & bambi ikävä kuulla et teillä samanlainen tilanne töissä kuin mullakin. todella ahistavaa.pomo mut jokunen päivä sit haukku ja en siis ole osannut tehdä mitään oikein viimeiseen puoleen vuoteen (ainakaan sen mielestä) sitä ennen 5v osasin kuitenkin töitä tehdä, on se kummaa. :cool: ja siis syytti ihan älyttömistä asioista. mä niin kattelen uutta työpaikkaa mammaloman päätteks.

matka synnärille on n.5km. ja esikolle on hoitajat. anoppi saa tarvittaessa lomaa nopeellakin varotus ajalla. omat vanhemmat yrittäjiä ja voivat sumplia. läheinen kummitäti tällä hetkellä määrittämättömällä lomautuksella (mut sehän saattaa töihin ennen h-hetkeä palata) mut vanhemmista saa apua, ja kyllä tuo 9v osaa kouluun mennä jos aamuyöstä lähetään, ja pärjää itellään kotona, mut kova jännittään niin ois hyvä et ois joku sen seurana tarvittaessa. todennäköisesti saa itse soitella mummun paikalle, mut kyllä mä ne etukäteen varmistan ja sovin. tai jos kesken koulupäivän lähetään soitan jonkun meille likkaa vastaan ettei sen tarvitte ihmetellä minne ollaan kadottu.

ristiäiset todennäköisesti kotona kastetaan, esikoisella oli isot ristiäiset niin jotain pieni muotoisempaa. meillä toinen kummi otti nokkinsa, kun luuli että hänestä sylikummi tehdään esikoisellemme, eikä sit tehtykään, nyt vähän miettinyt, voisko ottaa tälle sylikummiks, mut tuntuu hassulta et olis sama kummit. onneks aikaa pähkiä.

h&m ale ihana vinkkaus vinkkaajalta, sillä piti käydä heti vähän selaamassa.

jadeza kyllä meillä pienenä nukuttiin metelisäkin, ja nukutaan vielä vähän isompanakin. saatoi välillä säpsähtää jos yht äkkisiä kovia ääniä, mut nukahti saman tein takasin. luultavasti kuulee jo masussa niin paljon teijän "normaaleja" elämisen ääniä et kerkee tottuun niihin.

täytyykin vau:ssa käydä kattelemassa koska alkaa kuulla, ym koska kehittää unirytmiä, niin osaa alkaa seuramaan millanen rytmi kaverilla on, nyt riehunut usein aamuyöt 4-6, mut onneks hentoja liikeitä niin ei niihin herää. likka jatkoi samaa rytmiä mikä sillä oli vatsassa ollessankin ja muutamaan kertaan sitä synnyttäessä tuupittiin hereille :LOL:
 
Moomin Kuulostaa ainaki siltä että liikkeitä olisi ;) Se kai riippuu ihan sikiön asennosta missä kohtaa se majailee.. vielä tässä vaiheessa se pystyy vielä pomppimaan ja kääntymään siellä ihan miten haluaa. Mulla oli tossa varmaan viikon ajan niin, että liikettä tuntui vaan alavatsassa, mutta nyt sitte eilen oli koko päivän kauhee meno päällä ja muksahteli ihan joka suuntaan.

ei kai tässä muuta taas tällä erää :)

poks poks 19+0
 
  • Tykkää
Reactions: moomin
Täällä tyyne potkii ja lujasti! Ette usko, eilen kun katottiin miehen kans telkkaria ja miehen käsi oli vatsalla kun tyyne potkas. Mies tunsi sen! :) :heart:

memelisa Kerro! Kerro! Kumpaa ne veikkas? :)

Täällä on herätty pakkasaamuun, -3.4c hrrr.. Ja eilen oli joku ihme kohtaus :whistle: Eka miehelle selitin kuinka oon ilosella tuulella ja seuraavassa märisin sille kun sitä ei kiinosta tarpeeksi vauvan vaatteet... :whistle: Sit "suutus päissään" sanoin sille ettei se tykkää tyynestä ym :D No, mies tänä aamuna ennen töihin menoa tuli makkariin ja sano, et "tehtiin tyynen kans viime yönä sovinto. Se kipitti mun käsivartta pitkin ja kisko kainalokarvoista ja huusi "mooi" Sitten otin teidän kainaloon" Tuossapa mieheni vilkasta mielikuvitusta :D JA HEI, POKSUU!

POKS kn&tyyne 20+0 POKS
 
päiviä naiset ! =)

käväsin tuossa jo kaupungissa pojan kanssa. kauhee jännitys täällä kun kaverilla oli limatulppa aamulla mennyt ja kauheesti supistelee =) käytiin siis sen kans äsken viel kaupungilla ja raukka ravas vessassa kokoajan,tarkistamassa että mitä nyt tulee :D lapsivettä tihkuu,jee ! viikkoja sillä tänään 38 ja edellinenkin syntyi jo 37+5. IHANAA !! mäkin haluan :)

ON: ei mitään ihmeempiä.. supistelee ja vauva painaa virtsarakkoa joten ravaan kokoajan pissalla päästämässä pari tippaa :D niin ja närästys on aivan kamala :( migreeniä myös taas. auwii


appiukko tulee vaimoineen meille tänään helsingistä yöksi,ja mua ahdistaa jo valmiiks.. en jotenkin osaa olla rennosti sen seurassa. mitä tästä vielä tulee :D huoh..

sunniee ja vilperi 19+3

mukavat viikonloput ! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja jendde
Laretzki
Mä oon sanonut miehelle, että sitten kun maha näkyy tissien takaa (kun en oo voinut sanoa, että sitten kun varpaat peittyy, kun aina ollut sen verran isompi rintavarustus että niiden takaa ei oo varpaita näkynyt) niin sit se alkaa varmasti tuntua vähän isolta. Noh, tänä aamuna se sitten jo pikkasen sieltä pilkistelee, joten vaikka tällä hetkellä tuntuu että se ei kasva mihinkään niin kyllä se vaan kasvaa..

Ihanaa kun ensi viikko on syyslomaa! Vielä tämä ilta ja huominen pitää koulun kanssa jaksaa ja sit saa mennä miehen paapottavaksi :)

Niin, ja meilläkään muksu ei tiiä mitä hiljasemmat päivät on :D Jatkuvaa muljuttamista, ja mun rakkoni kiusaamista se rakastaa :D. Se on hauska seurata miten se vielä pääsee liikkumaan niin paljon, koskaan ei voi tietää missä muljutus alkaa. Todennäkösesti se vaikuttaa, kun istun pitkiä aikoja koulussa niin en oo ite liikkeessä, niin liikkeet tuntuu. Mutta jo np, ultrassa ultraaja kommentoi sitä miten aktviinen kaveri siellä on. Liekö isäänsä tulossa, kun mieskin turhautuu, jollei tarpeeksi usein pääse liikkumaan :heart:

Lare ja Spyro 20+6
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: jendde
Mukavaa perjantaita kaikille ja terveisiä rakenneultrasta! Eilen en oikein ehtinytkään koneelle ollenkaan.

Ultrasta siis kotiuduttu äskettäin, ja kuulumiset tiivistetysti: pienellä on kaikki hyvin ja pikkumieshän sieltä on tulossa. :) Sen verran selvästi näkyi pienen jalkoväli, että aika lailla satapros. varma tuo sukupuoli on. Mutta sitäkin tärkeämpää oli kuulla, että sikiöllä on kaikki oppikirjan mukaan mallillaan, koska niin paljon olin kantanut huolta mm. sen kasvusta yms.

Synnärille on meiltä tosi lyhyt matka, linnuntietä varmaan kilometrin verran, teitse sitten vähän enemmän. Nytkin mentiin kävellen sinne, eli eipä tuonne kauaa kestä.

Jännitin ultraa ihan kamalasti, mies oli tapansa mukaan viilipyttynä. Ärsyttävää, kun hän pystyy aina olemaan niin tyyni kaikissa tilanteissa ja itse ravasin vessassa ja olin ihan hermona. Ultrannut kätilö oli tosi ihana ja rento, ja kertoi koko ajan mitä näkyy, tosin tuon sukupuolen paljasti sitten lopuksi vasta. Pikkuisen kaikki rakenteet olivat kunnossa, ainakin mitä nyt tuossa pystyy näkemään. Sydän jumpsutti vahvasti. Lopuksi kätilö sanoi, että yksi pieni "vika" löytyy, nimittäin sellainen ylimääräinen uloke, jota kaikilla vauvoilla ei ole. :) Siinä vaiheessa tirautin pari onnenkyyneltä ja alettiin miehen kanssa vaan nauraa kamalasti, koska poikaa toivoinkin vähän. Mies sanoi pois päin kävellessä pettyneensä ihan vähän kun toivoi tyttöä hitusen enemmän, mutta alkoi saman tien suunnitella jalkapallopelejä pojan kanssa. :)

Istukka on etuseinässä kuulemma, mutta kohdunsuulle on matkaa reippaasti, eli ei huolta sen suhteen. Kysyin erityisesti sikiön kasvua ja vastasi viikkoja yhden päivän heitolla, eli aika lailla justiinsa. Kuulemma minulla on sen mallinen lantio, että pikkuinen mahtuu siellä köllöttelemään, eikä maha siksi ole niin iso. Ette usko, miten oli huojentavaa kuulla!

Tosi jännä olo nyt, menee varmaan tämä päivä vähän sulatellessa uutisia. Mennään kai illemmalla vähän juhlistamaan hyviä uutisia jotenkin, syömään tms. Ja ehkä uskaltaisin lähipäivinä vaikka ostaa jonkin ihan ensimmäisen vauvajutun, pienen vaatteen tai jotain. :)

Sukulaisista ja ristiäisistä: Meillä oli häissäkin ihan samanlainen rajanveto kuin Sipsusella. Kyllähän siitä jälkeenpäin jotain nurinaa kuului, kun pidettiin niin pienet kemut, mutta me ei miehen kanssa olla oikein sukurakkaita eikä meidän perheissä koskaan ole oltu kovin tiiviissä tekemisissä sukulaisten kanssa, ihan jo senkin takia kun ovat sirottautuneet aika lailla eri puolille Suomea, osa aika kauaskin omista synnyinseuduista. Risitäisiinkin aiotaan siis kutsua vain perheet, ja ehkä pari iäkästä omaa kummiamme.

Tässä kuulumisia tältä erää, palailen kenties myöhemmin. :) Voikaa hyvin kaikki!

Vaniljarinkeli ja Hajuherne-pikkumies 19+5 :heart:
 
Muakin pissattaa koko ajan :D Varmaan johtuu siitäkin kun juon niin paljon, ja mä en muuten vieläkää voi tajuta tota janoa.. Vaikka miten jois koko ajan niin ei se jano vaan mene pois! Ärsyttää varsinkin öisin kun herään janoon :D

Ruska Voi sun masua :heart: onpa kasvanut!

Lare Oon huomannu saman, että jos ite oon paljon paikallaan niin sit on kova meno mahassa. Yleensä oon koko ajan liikkeessä niin ei niitä liikkeitä sillon tunnu. Sama olin esikoisenkin kanssa. Nyt eilen mulla oli laiska päivä ja istun/makasin melkeen koko ajan, niin sen mukanen olin muljunta tuolla mahaosatossakin :D Vauvelit tykkää olla liikkeessä.. Sama se on niillä sitten täällä mahan ulkopuolellakin. Vauvoja on vaan helpompi kantaa koko päivä mahassa kuin sylissä :D
 
-ruska- jos minä olisin sinä niin ehdottomasti lähtisin rakentamaan taloa jokirantaan. :) Me ollaan haaveiltu ihan oman talon rakentamisesta pari vuotta, mut tontti on vielä hakusessa ja sit pitäs myydä tää entinen talo. Tulevaisuudessa toivon mukaan jokin päivä pääsemme siihen projektiin.

Onnea kaikille jo ultrissa käyneille ja sieltä hyviä uutisia saaneet. :) Ite saan jännittää vielä kolmeviikkoo.

Meillä asuu naapurissa ampulanssi kuski nii tarvittaessa on apu lähellä jos h-hetkellä tuleekin jostain syytä kiire tai hätä. :D

Mullakin kohtu ylettyy jo melkein napaan asti ja alkaa näkyä jo kivasti. :) Esikoista odottaessa ei tässä vaiheessa vielä masusta ollu paljoo näkyvissä..
 
  • Tykkää
Reactions: -ruska-
rupesin tänään miettii et esikoisen aikaan kerrottiin sukulaisille vasta jouluna et meille tulee vauva ja esikon la.oli huhtikuussa -mitenhän se on pysyny niin kauan salassa :D Mulla ei oo ees mitään kuvia itestä niiltä ajoilta ni ei pysty kattelee et miltä sitä näytti.. Nyt ei kyl pysy enää salassa heti ku nään vaan jotai tuttuja 2vkon päästä viimeistään.

hyviä ultrakuulumisia taas tullu, onnea!! Jotenkin jännää ku nää meiän ötökät rupee olee tyttöjä ja poikia :) itellä tasan 3viikkoo ultraan... eli ikuisuus...

Pikkasen ärsyttää, mä en saanu mun palkkakuittii tässä kuussa -selvittelin sit sitä asiaa ja mulle sanottiin et se lähetetään mulle. No päivähoidosta tuli jo kirje et toimitettava 14.10 mennessä tai maksu isoimman mukaan -no eipä oo palkkakuittii näkyny joten hävitään tässä sellanen 250e... nice. ärsyttävää jos ei joku viitti tehä töitään ja sit siitä joutuu joku muu kärsii!! Jos veisin sen laskun sit vaikka meiän palkanlaskijalle..grrr!!

ruska rakentaminen vedenääreen.. mä oon niin neuroottinen veden suhteen et en uskaltais.. siis tokihan vois viritellä aitoja tms. mut jotenkin pelottais. Ja kyllähän lapsi tietty oppii vedenääressä asumiseen, mut mä oon aina ihan paniikissa jos käydään paikassa joka vedenääressä et vahin ylitarkkaan et näistä kukaan ei mee ihan rantaan tai laiturille. Mut oishan se ihana muuten..
 
  • Tykkää
Reactions: -ruska-
Hoh hoh kun on ollut pitkän ja tylsän tuntuinen päivä : /, tuntuu et mitään ei saa aikaseks ja tää päivä vaan jatkuu ja jatkuu....

Ihanaa toisesta pissanäytteestä ei enään löytynyt bakteereita, joten ei tarvitse ab kuuria syödä, siitä onnellinen =), hiiva on vaan ollut ilkeä seuralainen viimeiset kaksi viikkoa... arggg, mutta nyt viimein sekin alkaa helpottamaan =)

Sairaalan vois laittaa JORVIN ,,, pitkän harkinnan jälkeen ....

Olis jo se ultra päivä ( vielä 3vk aikaa ) huoh, sitä ootellaan kun kuutanousevaa ja sen jälkeen odotan vk24, jonka jälkeen voi alkaa uskoa omaan raskauteen ja siihen että jos se syntyy niin ainakin jonkin sortin mahdollisuus selvityä siinä vaiheessa. Hyvä ystäväni synnytti vk 23 ja pieni eli 1vrk , jonka jälkeen kuoli, niin jotenkin omaakin olotilaa pelkää..., oon aatellut että vasta vk24 jälkeen uskallan esim vaunuja hankkia...

PUOLUKOITA TAAS SYÖMÄÄN, joku peijooni täällä tartutti sen puolukka himon !
v-loput!
17+6 ja huomenna 18 POKS :popcorn:
 
Mä rakastan tätä pesänrakennus viettiä!!! :heart: .Rupesin 8.30 siivoamaan ja siivosin koko talon (pölyt, vessat, imuroin ja moppasin) ja pesin pari koneellista pyykkiä. No tuo on vielä ihan normaalia.. Sit parin tunnin tauko ja leivoin muffinsseja ja munakasrullaa :p Sen jälkeen siivosin vielä eteisen kaapit. Eilen siivosin kahdesta kamarista kaapit ja tyhjensin meidän varastona toimineen huoneen, josta tulee lastenhuone. Alkaa "joulusiivoukset" oleen aika hyvällä mallilla :D

Ruskalla on masu kyllä kasvanu viikossa paljon! :) Jospa sitä huomenna sais päivitettyä tuon oman pötsin ku viikot poksuu, vaikka mun mielestä se ei oo nyt vähään aikaan kasvanutkaan.

Jos närästys raskausaikana todella ennakoi vauvan hiusten määrää, niin meille on tulossa oikee heviletti! :D Rennietä saa napsia kuin karkkia. Onneksi se auttaa!

-Pätkis- + Helmi 18+6 (Laitetaan nyt vielä et ex-MM-11)
 
  • Tykkää
Reactions: -Bambi-
Ääähh,

Mulla on ollu ihan karmee päivä!!! :ashamed: :'(
Ehkä se ei tunnu kestään kamalalta, mutta esikko on saanut mut tänään raivon partaalle koko päivän, nyt onneksi tillittää muumeja. Mää laitoin sille aamulla ihanan kylvyn tuoksuvine saippuoineen ja kuplineen ja kaikkea. Lämmitin saunaosaston jotta lämpöisessä viihtys paremmin likoomassa (meillä puulämmitteinen sauna, saa vähän vaivaa nähä ts puut hakea yms.) No huikkasin että riisuppas, ootin 20 min!!! kysäisin että aitillä alkaa puutua persus että mitä teet.. puen.. puet?? eiliset likakorin vaatteet päällä seiso huoneessa ja valitti ettei farkkujen nappi mee kiinni.. äärrhh.. kehotin riisumaan vaatteet ja tulemaan kylpyyn. toiset 10 min. taas kysyin mitä kuppaat, en mitään, seisonu sen ajan ilman vaatteita huoneen ovella.... Anna Mun Kaikki Kestää!!! no lähettiin sitten asioille, kaupassa levitti jonkun lelulaatikon pitkin lattioita... :kieh: Kirjastossa Huusi, juoksi ja riehui muitten lasten kanssa ja pyynnöt kuuroile korville, toiset äidit katto mua siellä tappavasti kun hakivat muksujaan pois sieltä lastenpuolelta.. Mää ojentelin autossa sitten olan takaa mutta meni kuuroille korville, autosta päästyään huusi mulle vaan mätämunapää.. Avas ulko-oven, mistä mies varmaan onnessaan kun pääsee korjaa, niin että se lens toiselta saranaltaan irti karmista.. Siis eiks se oo niin ettei näistä pääse ennen kun kuolema korjaa mua talteen : / :headwall:

Muuten muksun kohdalla hiljasta, varmaan stressistä vaivaantunu..
kaiken kruunaa ukko joka ilmottaa että jää ylitöihin, miks just tänään kun voisin murhaa jonkun.. :ashamed:

Ehkä mä meen illalla sohvalle näin: :popcorn: ja sitten yritän olla näin: :kiss:

Että tällasta...
Ristiäisistä, meillä esikko kastettiin vanhassa kiertokastemekossa johon sitten aina kirjaillaan kastetun lapsen nimi. Tää on onneksi helppoa siinämielessä että mekkoa ei tartte miettiä.

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!!

kengu 19+2
 
Laretzki
Mä oon niin kyllästänyt tähän koulunkäyntiin, että en varmasti enää huomenna tule istumaan tänne vaikka koulua olisikin. Mä alotan syysloman heti kun mä vaan pääsen pois täältä tänä iltana! Ajan kämpille, pakkaan auton ja lähen kyllä ajamaan vielä Kokkolaan, vaikka kuinka menisi myöhään! Käyn vaikka mäkkärin autokaistan kautta ja otan cokista juomaksi niin kyllä pitäisi jaksaa.

Mies ei meinannut millään ymmärtää että tulen jo tänä iltana (ehdotti että lähden aamulla) mutta mä en enää yksinkertaisesti jaksa homehtua täällä, eikä mulla oo enää ruokaakaan tuolla opiskelukämpillä :D Joten toivotaan että on rauhallista ajella tuolla pimeydessä, joskus puolen yön aikaan pitäisi olla kyllä jo perillä
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen ja -ruska-

Yhteistyössä