No ei tänne asti tainut tuo myrsky kyllä ihan ennättää, mutta tuuli oli kyllä voimakas! Eilen lenkillä piti oikein ponnistella, et pysy radalla, vaikka en kyllä epäilly hetkeäkään, että tuulen mukaan lähtisin!
Painoa on miulle nimittäin tullu sellaiset kauniit 11kg. :O Ens viikon maanantaina on sit taas neuvola, ja siitä varmaan alkaa neuvolakäynnitkin jo tihenemään.
Ootteko jo varailleet
synnytysvalmennusta (erit.
pööppis ja
pikkumökö)?!
) Me ei olla vielä saatu aikaan, vaikka ajatuksissa on kyllä monestiki käyny.
Mie sain tänään aikaiseksi tehdä tuota
isyyspakkausta jälleen, niin voisin kertoo teillekin vähän siitä. Alkaa jo jutun juoni selvetä miulle!
Teen pakkauksesta sellasen eri osiot-tyylisen jutun, ja jokainen osa on kääritty omaksi paketikseen silkkipaperiin. Tällaisessa yhdessä paketissa on sit oma "pakettikortti", josta voi lukea vihjettä paketin sisällöstä; pikku palleroisen äänellä tietty, kuten esim.: "
Because I<3DAD", "
koska haluan isin jaksavan", "
koska haluan isin lohduttavan silloin, kun minua itkettää" jne. Tuli ihan itkukin melkein, kun rustailin noita pakettikortteja ja mietin tuota meiän isukkia ja palleroista, joka sit vielä niin ihanasti itteään kopsautteli minnuun. :heart: =)
No mut. Kaikkia juttuja en oo vielä hankkinu, mut tällainen tulee olemaan isyyspakkauksen sisältö
osioina=paketteina:
-
I<3DAD -body, My <3 belongs to dad -yöpuku, I<3DAD/I<3MUM -sukat (Tekstillä:
Because I<3DAD)
-
Newborn -body (tähän tulee teksti "
Koska olen uusi täällä, ja haluan isin olevan ylpeä minusta" pakettikorttiin :heart
-
I<3dad -tutti ja
musta pääkallotuttinauha (Tekstillä:
koska haluan isin lohduttavan silloin, kun minua itkettää)
- 2kpl
äidinmaidonkorviketta ja
anticolic-tuttipullo (Tekstillä:
Kun haluan isin syöttävän minut)
-
Paris 2012 -parisuhdekalenteri (johon oon laittanu jo valmiiksi vuosipäivät ynnä muita merkittäviä isin, miun ja meidän yhteisiä päivämääriä) (Tekstillä:
koska minulle on tärkeää, että isi (ja äiti) huolehtivat omista ja minunkin menoistani )
- Sellanen ihana
Travel-peli (Tekstillä:
koska haluan isin ja äidin nauttivan toistensa seurasta)
-
Bedtime kylpysaippuaa ja öljyä,
kylpylelu,
satukirja + ehkä uniCD (Tekstillä:
Näillä isi tekee iltarutiineistani mukavia)
-
Pätkis-suklaapussi, Hyvä olo-juomaa ja "välipalapatukka" (Tekstillä:
Koska haluan isin jaksavan, tämä isi meinaan rakastaa pätkiksiä :heart:
)
-
Olut TAI
Hot Ball-liköörikonjakkijuoma (Tekstillä:
Kun isi lähtee juhlimaan syntymääni --> varpajaisiin siis)
-
Vauva; omistajan opas -kirja (Tekstillä:
tietoa minusta)
-
Munamies 1-DVD ja käsinukke (Tekstillä:
Kun haluaisin, että isi on kanssani)
Teemavärit on
musta ja
punainen (I<3DAD-tyyliin), eli tarvii ostaa vielä mustaa & punasta silkkipaperii, ja sit varmaan päällystän tuon boksin jotenkin kivasti
Tää on niin mukavaa tää näpertely!
Toivottavasti isukki tykkää.. oon sille jo vähän vihjassu asiasta!
Varmaan sitten tammikuun puolessa välin annan paketin, mahd. äkkiä kuitenkin nyt
Kävin muuten Kelassa kyselemässä, et koska mahtais tulla päätöstä äippärahasta, niin vasta 10.1. jälkeen, eli pitkään odotuttaa. Ja äippälomalle pitäis kuitenkin jo 4.2.
Millä perustein muuten tuota varhennettua äippistä myönnetään? Mietin vaan, et miehän en oo ollu nyt töissä pitkilleen, kun ei niillä ole ilmeisestikään ollu tarvetta miulle, mutta mietin, et jos nyt kysyttäis töihin, niin en oo varma, kuinka hyvin jaksaisin/pystyisin enää tehä sitä työtä. Niin kävi vaan mielessä, että voisinko mie ikäänkuin hakea aikaistettua äippistä, vaikka en ookaan vakityössä siis?
Täysin triviaa, mutta alakerrasta kuului äsken erittäin äänekkäät, hurjat neljä HUOKAUSTA
Mitähän siellä on meneillään... ;D Ja mie vielä toistaiseksi yksinään.. ;P
No mutta nyt Hopea ja Alien siirtyy tuonnemmaksi..
Heippahei mammat! :wave: 29+3