Iltapäivää!
Mulla oli tänään nyt sit eka neuvola ja oli kyllä kivaa..
Meijän neukkutäti on kyllä mukava tyyppi. Ekaa ku odotin ni ekat kerrat oli aika perseestä ku ei se oikee mitään puhunu tai kyselly, tuntu että on rutinoitunu liiaks. No sitten yks kerta mulle sattu totaali romahtaminen sielä ja sen jälkeen ollaan tultu tosi hyvin juttuun.
Huono uutinen on että voi olla että joudun alottaa verenpainelääkityksen... :/ ala paine oli 88.. Osasin kyllä odottaa tota ku nyt tän raskauden ajan musta tuntuu että mulla on hirveesti ollu painetta päässä, tuntuu ihan ku joku pumppais korvista ilmaa päähän. Ei siis satu, mutta tuntuu tosi ikävälle.
Ens viikolla on neuvolalääkäri ja sitten sielä jutellaan tosta paineesta.
Toinen kökkö juttu on että kun mun piti mennä tonne Vammalaan synnyttää ku en oikein tykkää noista isoista sairaaloista. Ni neukkutäti kerto että sitä ollaan tosiaan nyt ajamassa alas, viikonloppusin ei oteta synnyttäjiä ja perjantaina jos on synnytys kesken ni lähetetään ambulanssilla taysiin... Mietin nyt että pitäskö soittaa vielä sinne vammalaan, mun on tosi vaikee kuvitella että ne sieltä ihmistä jolla on synnytys kesken alkas ambulanssilla lähettää toiseen sairaalaan..
Mammavaatteista: Mulla on niin kovaa turvotusta että omat housut kiristää ihan liikaa.. Mamma vaatteet siis etin tänään vcarastosta. Mä en aio kituuttaa omilla vaatteilla vaan sen takia että on vähän viikkoja, on paljon mukavampi ottaa mammapökät käyttöön jo nyt ja tuntee olonsa rennoks, niin ettei purista ja ahista.
Hopea: No niimpä! Mutta on vaan niin vaikea kuvitella että ois helppo raskaus ku viimeks meni kaikki päin persettä.. Neukkutätiki sano että nauti nyt, jokainen raskaus on erilainen ja että oon ansainnu helpon raskauden tällä kertaa.
Mulla muuten kanssa bosat kasvanu.. ja ennen tosiaan oli pienet rinnat..
jippii!
katjuska: Kyllä kaikki varmasti on hyvin. oLLAAN kaikki vielä niin pienillä viikoilla että se sikiön asento vaikuttaa tosi paljon! :hug:
Sipsunen:Viime raskaudessa mä en hermostunu mistään, tässä raskaudessa pinna palaa helpommin. Mä oon kyl tullu siihen tulokseen että viimeks olin vaan niin huonossa kunnossa että ei ollu energiaa tuhlattavaks ja siks en räjähdelly..
Memssi:Ikävä juttu toi kondylooma. mulla epäiltiin sitä viime raskaudessa, ja olin kyllä sekasin huolesta vaikka kaikki sanoki ettei ole syytä huoleen.. :/
Hepuhi: Tervetuloa!
Asumisesta: Me asutaan pienessä omakotitalossa ja tänään saatiin just kuulla että saadaan remonttilaina ja yläkertaan makuuparvi rakennettua! JES!
Ens kesänä, tai sitäseuraavana ois tarkotus myydä ja rakentaa uusi isompi tähän samalle tontille. Siis että tästä tontista lohkotaan pala ja myydään sitten tää vanha pienemmällä tontilla.
Kaks vuotta sitten muutettiin tähän, sitä ennen asuttiin kerrostalossa ja mä vannoin etten koskaan muuta omakotitaloon..
Jep.. nyt niitä mammahousuja varastosta etsiin!
susanna ja pikkunen rv 8 POKS!