Tervehdys!
Nyt on mökkireissulta palailtu ja hirveesti on tekstiä tullu!
Heh.. mies läks just esikoisen kanssa hakee pitsaa ja kebabia ku mulla hajoo pää. Onnistuin vetäsee ulkona jatkojohon katonrajasta niin että se mötkö kusiainen osu suoraan ohimoon ja sattu niin pirusti, samalla esikoinen tietysti roikku lahkeessa ja kilju nälkäänsä.. Mulla on huomenna eka neuvola ja saan sitten varmaan heti alkaa selittää mistä johtuu kanamunan kokonen mustelma ja patti ohimossa..
voi hyvää päivää..
Toinen juttu.. oon ihan sata hyyber varma että en ees oo raskaana! Siis mä en ole oksentanu kertaakaan! Ja aamulla heikko olo menee ohi saman tien ku vetäsee VIIIIIILIÄ (himo himo, tätä mä en kyl syö muuta ku raskaana ollessa). Ja siis tää oksentamattomuus ja huonovoimattomuus todellakin häiritse emua kun esikoisen kanssa oksensin oikeasti sen 24/7 39 + 2 viikkoa..
Perkele. Ahdistus..
Imoen: Toivottavasti tuhruilu on harmitonta.
ajan kulumisesta: Tää aika juoksee, huomenna on jo 8+0 viikko ja muistan että esikoista odottaessa aika mateli... kohtahan tässä on jo np-ultra. Muutenki mä aina unohtelen että oon raskaana.
Vauvan liikkeet: Esikoisesta mä tunsin liikkeet viikolta 16 ja mieskin jo viikolla 18.. en nyt ihan sata varma ole, mutta pari viikkoa ennen 20 viikkoa joka tapauksessa mieskin alkoi tuntea. Eli tosi aikaisin..
Mulla aina sillon alussa soi päässä ku olin tuntenu liikkeen se laulu missä lauletaan "pieni ja hento ote, siinä kaikki.. Aivan sama tunne, kuin koskettava tuuli".. SIltä se meinaan ekaks tuntui, tuulen henkäykseltä mahan sisällä. :heart:
Sipsunen: Meillä koirat oli aina välillä portin takana jos poika oli ihan mahoton, mutta se oli oikeastaan vain sullon ku lähti liikkeelle. Mä muutenki pidän huolen siitä että sillon ku koirat on omissa pedeissään, sinne ei Juusolla ole mitään asiaa. Mutta kuitenkin koirat tietää että he siirtyvät jos en jostain syystä kerkiä kieltää tai jotain. Meillä kyllä on koirien ja Juuson arki tullut tosi "kivuttomaks", Juuso käy oikeastaan vaan halailemassa koiria ja silittämässä ja palloa heittää kanssa ku koirat palloa juusolle tuo.. Kerran löyty kuistilta isumasta toisen koiran päällä, ja sillonki koira vaan katto muhun u tulin että tee jotain tolle ipanalle, en oo mikään heovnen.
TUC kekseistä Mä vedin niitä kaks viikkoa aamuisin ja aina jos vähänki tuli heikko olo, nyt oksettaa pelkkä ajatuski niistä.
Lare: Jaksamista ketutukseen! :hug:
Raskausarvista: En rasvaillut esikoista odottaessa, en oikein usko noihin juttuihin, Niitä arpia tulee jos on tullakseen. Itselle tuli kaks päivää ennen synytystä parit "koiran raapasut". Eniten mua häiritsee umppari arpi, mulla puhkes viime odotuksessa ja siitä jäi ihan hirveen näkönen ja kokonen arpi. Noi raskausarvet on jo melkeen näkymättömiä, mutta toi leikkaus arpi.. :x
Bambi: :hug:
Äh.. nyt mies tuli kebabin kanssa. pitää mennä syömään, kommentoin lisää sit kohta.. Ei kylläkään enää tee yhtään mieli tota kebabia.. plaah.. vastahan nmä puol tuntia sit sen pyysin lähtee hakee ruokaa..