Pakko tulla tänne hehkuttamaan tätä oloa
Vähän etova olo häivähtelee, mutta ei pahasti. Pysyy kurissa kun napsin vähän väliä jotain. Isä toi koiran takaisin samalla kun ajeli töihin ja me lähdettiin heti lenkille. Ihan olin jo tuntevinani syksyn tuoksua ilmassa. Ihanaa kun ilmassa oli jo hieman syksyn kirpeyttä, vaikka nyt aurinko lämmittääkin vielä päivisin :heart:
Jännä huomata miten paljon pahoinvointi vaikuttaa mielialaan. Viime päivät olen elänyt ihan alakulon keskellä ja nyt kun tunnen olevani taas "elävien kirjoissa" niin kaikki hymyilee. Täytyy ottaa tästä nyt kaikki ilo irti, kun ei tiedä tekeekö se oksentelu vielä paluun.
Nyt kun olo on hyvä, niin tekisi heti mieli lähteä kaupoille katselemaan vähän syysvaatteita. Taas suunnittelen ihan innoissani, mutta tulos on jotain ihan muuta. Mä en tajua mihin mun himo shoppaajan kyvyt on kadonneet edellisen raskauden ja äitiyden myötä.
Teoria:
Meillä olisi kiva iltapäivä kaupoilla ja löytäisin läjä päin ihania vaatteita, niin itselleni kuin tytöllekin.
Käytäntö:
1) Tyttö hermostuu vaunuissa istumiseen viimeistään puolessa tunnissa enkä mä sitten jaksa mitään sovitella tai katsella, enkä osta lopulta mitään.
2) Vaikka tyttö jostain syystä viihtyisi, niin mä alan heti kaupoille päästyäni miettimään etten mä tarvitse tuota enkä tuota, kun ei se kuitenkaan mene enää vähän ajan päästä tai en osaa ostaa valmiiksi sellaista joka menisi. Tulos siis sama, en osta mitään. Korkeintaan tytölle jotain.
Tuosta oppineena pitäisi mennä yksin ja ajan kanssa sekä miettiä valmiiksi mitä oikeasti tarvitsee. Tilasin kyllä H&M:ltä jotain, mutta tilauksen lähetys tuntuu venyvän koko ajan
Että tällaisia mieetteitä tällä kertaa. Sitten muuta asiaa...
Mulla helpotti pahoinvointi esikoisesta vasta joskus rv 22-24, joten nyt toivon pääseväni helpommalla. Viimeisen viikon ajan tuo oksentelu on ollut kyllä rajumpaa kuin esikoisesta. Eli jos nyt olisi vaan voimakkaampaa, mutta loppuisi ajoissa :saint:
Imoen: :hug: Toivottavasti tuhruilu olisi tällä kertaa harmitonta alkuraskauden vuotoa.
Sipsunen & SV 8+1 :heart: