Heips!
En oo kauheesti viittiny kirjotella, kun vähän on epäuskoinen olo asustaako tuolla masussa muka ihan oikeesti joku!? Onneks ylihuomenna ultra, siellä sitten selviää... Monta on näköjään jo tippunut joukosta :hug: Kovasti tsemppiä niille jatkoon, toivottavasti tärppäis mahdollisimman pian uudestaan! Ja toivottavasti täältä ei nyt enää ketään putoa, niitä jarrusukkia kaivataan!!
Tosiaan, mulla ei ole mitään kauhean selviä raskausoireita. Tosi väsynyt oon, töitten jälkeen kun pitäis jaksaa olla esikoisen 1 v 7 kk kanssa ja mies rakentaa taloa. Huoh! Mut kait tää väsymys joskus loppuu, loppuuhan!??? Esikoisesta en samanlaista väsymystä muista, tosin sillon oli aina mahdollista ottaa päikkärit kun mieli teki. Toinen vaiva on se, että naama kukkii (ei ollu esikoisen odotuksessa). Rinnatkaan ei oo enää kipeet. Mutta kuten sanottu, ylihuomenna sitten näkee.
Mua huolettaa jo etukäteen lasten tuleva pieni ikäero. Eli kakkosen syntyessä esikko olis n. 2 v 3kk. On sen verran temperamenttinen tuo esikoinen... No, kai se hyvin menee.
Hankintoja ei tartte kauheesti tehdä. Isoin hankinta on auto, mulla nyt pikkuauto eikä sinne enää turvaistuimen lisäksi mahdu kaukaloa millään. Tuplarattaat on varmaan myös ostoslistalla. Uusimmassa vauva-lehdessä oli just sisarusrattaista ja sanottiin, että jos lapsilla ikäeroa yli 2 v niin ei välttämättä tartte kuin seisomalaudan isommalle. No reipas kävelijähän tuo meidän tyttö on (suunta meillä ei vaan ole useinkaan sama) mutta jos nukkuu päikkäreitä muualla.
Miten muut jotka odottaa kakkosta, meinaatteko hankkia sisarusrattaat? Niin ja jos tulee poika, niin sitten täytyy ostaa vaatteita. Meillä on ihan älytön määrä tyttöjen vaatteita (vaatefriikki
) eikä niistä kovinkaan montaa pojalle sopivaa löydy.
Nimistä: Ollaan mietitty, lähinnä minä olen ehdotellut miehelle, mutta yhteisymmärrykseen ei päästä. Ei millään. Esikoisen nimi oli tosi helppo keksiä, mies tykästyi nimeen niin ettei suostunut sitten muita edes harkitsemaan. Nyt ei suostu harkitsemaan mitään mun ehdotusta.
Mulla on niin
poikaolo jotenkin tästä tulokkaasta ja ehdottomasti halutaan selville kumpaa sukupuolta kaveri on jos vaan suostuu näyttämään!
Linn ja Salamatkustaja 6+5 :heart: