Heipähei, en olekaan kirjoitellut pitkään aikaan tänne. Ikävää, että joukosta on moni poistunut
mesisa olit kysellyt Tampereen käytäntöjä. Keskusäitiysneuvolassa olen käynyt viimeksi ultrassa neljä vuotta sitten, silloin siellä oli kyllä myös 4d-ultra, mutta sattuman kauppaa oli, jos oma ultraaja käytti just silloin 4d:tä. En tiedä nykyistä laitekantaa, mutta kahden viikon päästä olen viisaampi, kun sinne menen. Aiemmassa odotuksessa ei sattunut 4d:tä np-ultraan eikä rakenneultraan. Äitiysvalmennuksista tosiaan säästetään meidän kotikunnassa :|
Voidaan kai sun työpaikalla saada ilmanlaatu kuntoon, vai onko sulla mahdollisuutta tehdä jotain muuta työtä?
Sukupuolta voi kysellä silloin rakennusultran aikoihin. Me ei haluttu viimeksi tietää. Ultraaja olisi sen meille vissiin kertonut, kun viimeiseksi hän kysyi sillain maireasti, että onko
meillä jotain kysyttävää
Vähän meinattiin, ettei tälläkään kertaa haluta tietää etukäteen. Tyttö meillä on siis entuudestaan. Ja tänään pääsin kurkkaamaan pikkusisarusta varhaisultrassa, joka olikin mulla aika myöhään. Kaikki kunnossa, eli pitää nyt alkaa uskoa, että oikeasti raskaana ollaan =) Ultran mukaan laskettu aika olisi just karkauspäivänä, heh. Menkkojen mukaan olisi 25.2. ja myöhäisen ovulaation mukaan sitten 3.3. Heittoa ei ole onneksi niin paljon. Np-ultrassa se sitten varmistuu, ja jos heittoa ei tule enempää, niin kyllä se yleensä vaan lasketaan menkoista. Siitähän se laskettu aika on kans tärkeä, kun siitä lasketaan äitiysloman alku.
Mulla oli kans jo aiemmin eka neuvola, ja siellä terkka just tähdensi, että se veriseula pitäisi olla tehtynä niin aikaisin, että ne tulokset on np-ultran aikaan jo valmiina. Jos siis siihen osallistuu. Tänään kävin verinäytteet antamassa, ja teki pahaa, mitä ei yleensä tee yhtään. Mulla on np-ultra 15.8. ja lääkärineuvola 19.8. Muita neuvola-aikoja ei ole annettu, mutta ymmärsin, että kolme lääkärintarkastusta on toisessakin raskaudessa. Hurjasti eroja eri kuntien käytännöissä kyllä on!
taidan mennä nukkuun, kun muuten jumitan vaan facessa, ja aamulla kaduttaa, että tuli TAAS valvottua. Vieläkö
mimma valvoo? Jokos se teidän suuri päivä koittaa?
Rhonda 10+0