Kirskis: Mulle meillä töissä yksi lääkäri sanoi esikoisen aikaan, että "odotatko tyttöä?" mä että "joo", hän "mä arvasin, sillä meillä venäjällä on sanonta, että tyttö vie äidin kauneuden ja sun naama on muuttunut", mä että "jaa, kiitti vaan" Mulla ei kyllä tullut finnejä tai mitään, mutta ehkä olin pöhöttynyt ja pisamia oli enemmän Työkaverit jaksoikin sitten tuosta lääkärin kommentista mua kiusata ihan positiivisessa hengessä. Nyt saan taas tosissaan suojautua auringolta ettei tule maksaläiskiä!
Mullakin löydettiin edellisen raskauden varhaisultrassa kysta toisesta munasarjasta, mutta oli harmiton vaikkakin aika iso. Katosi itsestään raskauden edetessä.
Vielä mahasta. Mun maha näyttää lähinnä siltä, että pömpöttää sen takia, että ruoka on maistunut tai enemmänkin näytän siltä, että en ole onnistunut karistamaan esikoisesta jäänyttä pömppöä pois.
Mullakin löydettiin edellisen raskauden varhaisultrassa kysta toisesta munasarjasta, mutta oli harmiton vaikkakin aika iso. Katosi itsestään raskauden edetessä.
Vielä mahasta. Mun maha näyttää lähinnä siltä, että pömpöttää sen takia, että ruoka on maistunut tai enemmänkin näytän siltä, että en ole onnistunut karistamaan esikoisesta jäänyttä pömppöä pois.
Viimeksi muokattu: