Away Ihanaa, että pidetään huolta ja huolestutaan, jos vähään aikaan ei kuulu mitään, se tuntuu hyvälle (kun välitetään) :heart: Mä oon tosiaan ollu jotenkin niin uuvuksissa, että palstailu jäi vähäksi aikaa. Ja se inhokkityökin vielä... YÖK :x Onneks se on nyt ohi. Nyt neljä viikkoa lomaa ja kuun lopussa aloitan sen uuden työn, jota odotan jo innolla
Mä oon päässyt omasta mielestä aika vähillä oireilla, luojan kiitos. Tosin noi helteet on ollu yhtä tuskaa (normisti rakastan helteitä ja makoilisin rantsussa!!), kun en pysty helteillä käyttämään edes koiraa pissalla, kun on jotenkin todella vaikea olla tuolla suorassa paahteessa. Nyt on niin ihanaa, kun on viileemmät kelit, nautin
Yöheräilyt vaan jatkuvat, tosin ei enää joka yö! Yöturvotuksen tilalle on tullut unettomuus, heräilen tosi monta kertaa ja en saakaan enää unta pitkään aikaan, käyn vessassa 3-5 kertaa/yö, välillä turvottaakin. Muutamana yönä olen herännyt nälän tunteeseen, ihan älytön nälkä. Toivottavasti sulla olo helpottuu!!!! Paljon tsemppiä!
jendde Muruuu, mikä sinun vointi on? Huhuilin sinua jokunen viikko takaperin ja en ehtinyt kuulla sinusta ennen palstailutaukoa! Onhan kaikki hyvin?
Memelisa Olikos sulla laskettuaika 5.3.? Ihan kuin olisin ollut katsovinani pinkan listoilta! Mulla on meinaan 4.3. :heart:
"Kuumeilija" ja tirppana 9+5