Mitäs mitäs täällä onkaan höpötelty
Ainakin
anoppiväestä on ollut puhetta. Hyvin tullaa juttuun, käydään ahkerasti puolin ja tosin kylässä, melkein joka viikko nähdään. Miehen äiti tosin kuoli kuukausi takaperin :heart: ,mutta appiukon kanssa välit yhtä läheiset ja luonnollisesti nyt ollaan vaan pidetty enemmän yhtä. TOSIN appiukko ei vielä tiedä raskaudesta, josta vähän murisen miehelle. Voisin siis kertoa itsekkin, mutta oon vähän sitä mieltä että mies kertoo omalle väelleen ja minä omalleni. Miehen siskollekuitenkin kerroin ite koska me ollaan niin läheisiä ja päivittäin tekemisissä. Harmittaa kyllä vähän se, etten ehtinyt miehen äidille kertoa, se olisi ollut uutisesta niin onnellinen, mutta näin se nyt sitten meni
Myös
feissarista oli juttua, itse en aio sinne laittaa mitään, mutta niinkuin jo joku muukin sanoi; en ala salailla jos joku päättää asiaan liittyen jotain udella. Äidillekkin sanoin, että ei vielä ainakaan kommentoisi sitä kautta mitenkään ja koska se kuitenkin kertoo kaikille livenä näkemilleen ihmisille niin muistuttais niillekkin ettei vielä facebookissa laittais mitään, koska pomo on siellä mun kaveri ja se ei vielä tiedä. Olis kiva kertoa itse ensin. Josta puheenollen tänään jo kirjotin sähköpostin valmiiksi, mutta sitten jänistin! Mikähän siinäkin on niin kamalaa. Varmaan jännitän sitä, että vaikka kukaan ei ole korvaamaton, mutta koska mä olen just saanut paremman työtehtävän hakijoiden joukosta, oma perehtyminenkin vielä kesken niin sitten pahastuvat kun heti saavatkin alkaa ettimään sijaista. Kyllä se sähköpostiluonnos olikin just sellasta pahoittelua ja vannottelua että "tuli yllärinä meillekkin" jne, vaikka tuskin pomo pistää pahakseen, iso firmahan se on.
Mitäs muuta sitten,
syömisien suhteen tapahtuu kyllä ihan puhtaita vahinkoja kun raskaus ei vielä tunnu niin konkreettiselta niin aina välillä löydän itseni esim. syömästä lakua tai muuta vältettävää. Mutta pyrin esim. kaupassa vähän katsomaan mitä kotiin ostan.
Mitään
vauvan tarvikkeita en ole vielä hankkinut, mutta tänään kun tulin kotiin, oli äitiltä tullut paketti jossa oli vauvan ihka ensimmäinen body ja myssy. Voi jestas se oli pieni, menin samantein ja vetäsin yhden vaatekaapin tyhjäksi tavaroista (lattialle tyylikkästi, niillä ei ollu siinä tilanteessa väliä) ja tein siitä vauvan kaapin ja tämä setti pääsi sinne ensimmäiseksi vaatteeksi. Mulla oli jopa vaikeuksia viikata se kun se oli niin pieni!
Mahan kasvua ei vielä ole havaittavissa edes omaan silmään, sellasta turvotusta on enemmän tai vähemmän iltasella, mutta se ei kyllä näytä yhtään vauvamahalta vaan on ennemminkin sellanen röllykkä tossa housun päällä
( . ) Samat sävelet kun viime viikollakin, eli ei oireita muutakun päänsärkyä sillon tällön. Voi kyllä olla ihan vaan painostavasta ilmastakin, ei ole mitenkään säännöllistä, enkä ole tarvinnut apuun lääkettä. Pitäisi olla onnellinen tästä oireettomuudesta, mutta onnellisempi olisin jos tietäisin koko ajan ihan varmaksi että pienokainen on vielä vauhdissa mukana
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikki ihanaiset äippäliinit!
T: Memssi ja Nöppönen 13+3
Ollaankos me muuten jo neljälle kuulla vai miten ne kuukaudet menee?!