Tervetuloa kaikille uusille :wave:
Musta on niin ihanaa ku meiän joukko kasvaa vieläkin, montakohan odottajaa meitä jo alkaa olemaan?
-Bambi- olet ollu kovasti ajatuksissani, ja aivan ihanaa kuulla et sydänäänet kuuluu ja kaikki on siltä osin kunnossa :heart: Vieläkö sulla on sitä vuotoa? Tuli nimittäin mieleen et mun yhellä tutulla oli istukka todella lähellä kohdunsuuta/osittain sen päällä ja sen takia vuoti... Jäi muistaakseni saikulle jo rv5 tms. Toivottavasti sulla ei enää sitä vuotoa ole ja pääset nauttimaan raskaudesta täysin rinnoin
Täällä olikin jo useat käyny np-ultrassa
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista ja
Jenddelle suuren suuret onnittelut tuplista :heart:
Liikkeitä en oo varmaksi tuntenu. Mulla epäillään et istukka ois tuossa etuseinämässä, joka tietenkin vaimentaa liikkeiden tuntemista. Muutamia kertoja oon kyllä ihmetelly erikoista kutina-kuplintaa tietyssä kohdassa vatsaa. Välillä kutisee, sit rauhottuu ja alkaa taas uudelleen, tuntuu kivalta :heart:
Ootteko muuten ajatelleet rakentaa miehillenne isyyspakkausta? Mä oo jo alotellu sen kokoomista. Musta on kiva antaa iskälle jotain mitkä yhdistää pientä ja isukkia
Tänää taas poksutaan 14+0, joten **POKS** **POKS**
Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä et kyllä me tästä vielä vauva saadaan, vaikka vielä jos viikon odottelis rauhassa ja ens sunnuntaina voi huokasta kun edellisen pienen "ikäväpäivä" on ohitse. Ei se, ei enää voi toista kertaa tapahtua :heart:
Äsken poksumisen kunniaksi kuunneltiin sydänääniä ja ne löyty heti kun anturin laitto samaan kohtaan mistä ne viimeksi löyty, kylläpä oli ihanaa :heart: Pieni mennä polski menemään ja potkeskeli sen verta reippaasti et korviin ihan sattu ku se möykkäs
Äitin ja isin oma pallukka :heart:
Miten teillä jo vatsat näkyy? Ois kiva nähä millasia mahatuksia teillä jo on
Lupaan laittaa oman kuvani tänään kuhan saadaan se miehen kanssa tuossa otettua... melkonen möhkäle tää jo on eikä kauaa enää vaatteilla peitellä
Viikonloppuna ois sukulaisen hautajaiset ja kai se pittää alkaa jo pikkuhiljaa noille sisaruksille ja äiteelle asiasta puhumaan :heart: Toiset on niin autuaan tietämättömiä vielä
katso liitettä 13493
Rv 10+1
katso liitettä 13494
rv 11+1
katso liitettä 13492
rv 14+0
Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 14+0