Taas on reissuta palattu ja koitan kahlata näitä viestejä läpi..
Vadelmanlehtiteestä: Viimeks join, mutta en säännöllisesti loppussa, en tie viellä alanko juomaan tässä raskaudessa. Luultavasti kyllä.
Kn: Tuli tippa linssiin kun luin teidän tarinaa, olette kyllä onnenne ansainneet! :heart:
Nelly2: paljon onnea tuplista! Onko teillä suvussa noita tuplaraskauksia?
Me jännättiin ekassa ultrassa tuota kun molempien suvuissa on tuplia. Ei sitten kuitenkaan ole meille tulossa kuin yksi varhaisraskauden ultraan jos on uskominen (ja onhan siihen).
Univaikeuksista:Mä olen alkanut kärsiä levottomista jaloista JA KÄSISTÄ! Niin rasittavaa herätä siihen että on pakko lähteä jalottelemaan..
Tervetuloa uusille!
Viiville: Tsemppiä yritykseen! Jos tosiaan se yks kierto ois pitäny oottaa vaan sen takia että la voidaan määrittää helpommin ni en ois mäkään odottanu..
Onhan sitä ultrat keksitty mistä saa mitoilla laskettua sen la:n.
Liikkeistä: Mä tunsin ekasta joskus viikolla 15-16 ekat hipasut ja mies viikolla 17 mahan päältä.
Aikasin tunnettiin <3
Nelly:Supistuksista kyselit.. mulla tuntu mahankovettumisia muutama päivä sitten ja alko huolettaa. En siis tosiaan tie oliko vaan ilmavaivoja, mutta aivan samalta tuntu ku esikoista odottaessa ne rasituksesta tulevat vatsan kovettumist.
Syömisestä: Mull aois nälkä koko ajan.. Mutta mitään ei tee mieli (sama varmaan muillakin..). Maksamakkaraa haluaisin leivän päälle ja maksalaatikkoa syödä, mutta ne kun on pannassa. :/
Tänään mies ku menee kauppaan saa tuoda mulle pähkinäsuklaata..
sitä mun tekee mieli just nyt.
Sunni:Tsempitykset vaik en tilannetta tiedäkään!
Tuun jatkaa myöhemmin. Nyt nukutuspuuhiin.
susanna ja pikkunen 9 POOOOOKS