Huomenta!
Olen yrittänyt pysyä noista päivityksistä perillä, mutta yrittäkää laittaa pyynnöt sinisellä/ muulla huomiokonstilla, jotka ei välttämättä nekään aina auta, joten jos päivitystä ei kuulu, saa muistuttaa
Mulla on jotenkin lähtenyt into kaikkeen, jopa tähän palstailuunkin :S Mikään ei oikein kiinnosta ja tuntuu, että raskaus käy koko ajan kaukaisemmaksi ajatukseksi :O Oireita ei kummemmin ole ja ultraankin viel 3 vko
Yritän muistuttaa itselleni, että olen vain onnekas tässä oireettomuudessani, mutta mutta....
Punaviiniä tekis mieli, pomo lupas selvittää tutultaan jonkun hyvän holittoman viinin, kun mä olen onnistunut aina nappaamaan sellaisen pullon, joka maistuu enemmän mummon mehulta kuin mummon mehu itse.
Turvotuskin on pääosin lakannut, töissä joskus 21--> se sitten tekee paluutaan. Yks päivä menin töihin farkuissa ja illalla kotiin päästessä en mahtunut niihin enää!
Oloista Mulla jotenkin on tuo tyttöolo ainakin takaraivossa. Esikoista odotellaan, niin ei ole aikaisempia kokemuksi, mutta pään sisään ei oikein poika mahdu :O Kun ajattelen lasta, niin se on ajatuksissa aina tyttö. Tiedä sitten, onko
olo vai alitajuntainen toive. Tietoisesti en ainakaan toivo erityisesti kumpaakaan.
Kauheesti ei oo ees ketään, kelle vois avautua. Tai siis pienesti jotain raskauteen liittyvää, mutta kun tuntuu, että haluis pitää semmosen pitkän yksinpuhelun, jossa toinen antaisi vinkkejä jne. 1 (läheinen) ystävä facebookissa just julisti, että vihaa lapsia (sillä on muutenkin hieman outo elämäntilanne ja tila), toisen kanssa ei keritä oikein näkemään. Kolmas asuu kaukana. 1 työkaveri, joka on mua vuosikymmeniä vanhempi, mutta jonka kanssa on ihana jakaa näitä ja joka on ihan innoissaan mun raskaudesta, jäi just lomalle. Ja mies on just niin mies, että se ei kauaa jaksa vauva-asioita höpötellä.
Kn71 Täälläkin tein tarina sai muutaman tipan silmän kulmaan
Te jos ketkä olette tämän lapsen "ansainneet"!
Riikkari Eikös se mene niin, että suutarin lapsella ei ole kenkiä, joten kokinkaan kotona ei ole mitään glamour ruokia
Mä en kokin hommia kuitenkaan tee, vaikka koulutus onkin, niin tulee kokattua enempi.
Vaunuja sun muita pitäis tänne päin tulla miehen suvusta, mutta minä hätäinen haluaisin ne TÄNNE IHAN HETI JA NYT! Kun taas mies ei oikein saa aikaiseksi soitella sinne päin. Kun ei oikein edes tiedä, että mitä kaikkea sieltä tulee, esim. pitääkö hoitopöytä ostaa vai onko sieltä tulossa. Mun mielestä se olis hiukan niinkun miehen homma sinne soitella ja kysellä, koska mä en niiden ihmisten kanssa noin muutoin ole ihan kauheesti tekemisissä ja puhelimessa puhuminen sellaisen ihmisen kanssa on hiukan ahdistavaa. Kun pitäis kuitenkin olla tuttavallinen ja hiukan höpöttääkin, eikä vaan kysyä asioita ja sanoa heti moikat...
Kellukka Mulla on neuvolalääkäri 15.9, jolloin on sit 12+3 vko. Kauheen harvoin teillä tosissaan noi neuvolat! Miten ne kuvittelee, että raskaana olevat hormonihirmut jaksaa tommosia välejä!?
Kiitos ja anteeksi:
Mariaja & Päärynä 9+0