KorpiKuusenKasvattajalle tsemppiä matkaan! Täällä on peukut pystyssä jotta kaikki ois hyvin. :hug:
Dindei Minä kans luulen, että kun aikaa menee vähän enempi eteenpäin niin niitä keskusteluja saadaan enempi aikaiseks.
Tässä vaiheessa vielä tekee hankaluutta muistaa nimimerkkejä, saatika mitä kaikki ovat kirjoitelleet... On niin paljon meitä maaliskuun odottajia.
Itse kyllä luen kaikkien kirjoitukset ajatuksen kanssa ja niitä on aivan ihana lukea! Tosi kiva kuulla miten teillä kaikilla menee. Mutta ei vaan pysty ihan jokaisen viestiin vielä tässä vaiheessa vastaamaan.
Jatkakaa samaan malliin niin pikkuhiljaa tutuiks päästään! Keskusteluja odotellessa...
Synnytyksestä Mullahan edessä on sisi kolmas synnytys ja en kyllä vielä osaa pelätä sitä yhtään.
Uskon, että luomulla synnytän tämänkin, lämpimään veteen turvautuen.
Kuopukselta käytin ammetta kivun lievityksenä (tai lähinnä suihkua kun ammeeseen en saanut kokonaan mennä kun lapsivedet oli menny). Synnytyssaliin mentäessä alkoi synnytys samantien. Onneksi ehdittiin saliin! Vauva syntyikin 18 min kuluttua, n. 3 ponnistuksella. Sain odoteella supistuksia aina useamman minuutin niin sillä se kesti "noinkin kauan". Oli kyllä ihanaa kun sai kunnolla huilata supistusten välit.
En revenny yhtään ja samantien pystyin kävelemään hyvin ja olin muutenkin hyvässä kunnossa.
Kätilöt sanoi useaan otteeseen, että kolmannella kerralla pitää lähtee sairaalaan heti kun tulee tuntemuksia synnytyksestä, että kolmas syntyy vielä nopeampaa...
Jännitän lähinnä, että sinne sairaalaan ennätän. Onneks matkaa ei ole ihan mahottoman paljon.
Äitiyspakkauksen otan! Jotenkin vaikka se on jo kolmas pakkaus tähän perheeseen niin se on vaan niin ihana saada! :heart: Olen ostanut itse vauvalle jo pieniä sukkia ja yhdet nallepuh sukkahousut.
Meidän täytys ostaa vielä turvakaukalo, hoitopöytä, pinnasänky jne. Ohan tuota ostettavaa.
).( Mulla on nyt ollu pari päivää ihan järkky huono-olo! Kaupassa meinas tulla oksennus kun kävelin eines tiskin ohi. Ne teki tosi pahaa, yöks. Alkaa jo pelkkä ajatus oksettaa niistä ruuista... :x
Pari kertaa olen käynyt yökkäileen ja nukkunut olen paljon!
Rinnat on edelleen kipeät. Varsinkin kun liivit ottaa pois niin sattuu ihan mielettömästi! :/
Tiitulipiituli 7+5 (Saas nähä muuttuuko se huomisessa neuvolassa
)