Eli mulla laskettuaika muuttui neuvolassa päivää edemmäksi, eli 27.3. Ei tuolla kai niin väliä että päivänpäälle olisi, mutta kun nyt tuli "virallisiin" papereihi tuo päivä niin ilmoitin sen nyt tännekin! =)
Mulla oli siis torstaina ensimmäinen neuvola jossa katsottiin tiedot kuntoon ja sain ätiyskortin. Mulla on siis käytössä eräs lääkitys niin näin heti sitten oli neuvola ja ensi viikolla lääkäri jossa katsotaan lääkkeen tarvettä näin raskausaikana!
Paineet mitattiin ja hyvät ne oli ja hb:kin 157
Kolmas raskaus menossa ja kaikki vielä tuoreessa muistissakin niin ei tarvinnut sen kummemmin siellä höpötellä.
Tiistaina menen sokerirasitukseen, mulla kun kahdessa aiemmassa raskaudessa ollut raskausajan diabetes... mikäli vielä selviän testistä "puhtain paperein" niin uusi rasitus on joskus 25vkon paikkeilla.
Moni täällä on varhaisultrassa käynyt. Me taas juuri tänään miehen kanssa päätettiin että mennään tässä ihan "tavallisen" kaavan mukaan, eli ensimmäinen ultra vasta joskus 12 viikon tienoilla.
Oireista: Mulla edelleen ällötystä ja välillä kunnon pahoinvointia ja ilmestyy aina ihan yht'äkkiä vuorokauden ajasta riippumatta. Kaikki hajut tuntuu vahvoina ja kaikki ruoka meinaa ällöttää. Samaten moni ruoka maistuu ihan oudolta. Närästystä ja raudanmakua suussa ja nyt myös kipeät rinnat! Eiköhän tässä siis ihan riittämiin oiretta
Kauhulla odotan koska mulla alkaa taas ne järisyttävät liitoskivut. Esikosta alkoi 30 viikolla, toisesta 15 viikolla ja vielä pari kuukautta meni synnytyksen jälkeen ennen kun alkoi palautumaan normaaliksi! :$
Hankinnoista: Ollaan aikalailla kaikki vauva kamat myyty pois... juuri pari kuukautta sitten meni kaukalot, pinnikset ja muut kun ajateltiin että jos vielä lapsia tulee niin saa sitten jo uudet!
Äitiyspakkausta olen miettinyt ja luulen että tälle kolmannelle ei tulla sitä enää ottamaan.
Lapsiluvusta: Meillä oli aikoinaan puhetta että meidän luku jää kahteen, vaan toisinpa näyttää käyvän!
Voisin kuvitella että tämän kolma nen jälkeen EHKÄ voisi luku olla sitten täynnä mutta mistä sitä sitten koskaan tietää.
Yrityskierroista: Meillä tämä tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta. :heart: Pitää vain olla onnellinen ja kiitollinen että on nämä raskautmiset onnistuneet helpolla... kaikilla kun se ei niin käy!
Liro ja Papu 5+0