Alkuperäinen kirjoittaja Littledeath:
Littledeath--esikoinen---23--OAS (näytti olevan joku muukin Oulaskankaalla synnyttävä)
Minä minä =D
Ja eimuutakun pidät lapsen! Lapset on ihana asia ja Ihan varmasti tulet pärjäämään lapsenkin kanssa! ja kyllä raskaanakin voi päästä töihin. Yrittää ainaki kannattaa!!!
Halit niille jotka ovat tippuneet listalta pois!!!
Tervetuloa uusille!!!
Oltiin tossa pari päivää reissussa ja oli kivaa!!! Nyt vkl ja sitten pari päivää töitä ja sitten mökkeilemään. Käydään taas alkuviikosta autoja katteleen jos sattuis löytyyn joku kiva!
Sukupuoligalluppia olitte pitäneet..
Otetaan kyllä selville edelleen sukupuoli, vaikka jännä ois odottaa loppuunkin, mutta ekasta en meinannu millään malttaa olla kysymättä kun lekuri kysyi että haluanko tietää.. Vissiin ois näkyny hyvin niinku kahesta pienemmästä näky selvä pippeli
Seksistä
Meillä ollaan sillon ku kumpiki jaksaa ja kun sattuu pojat nukkumaan kiltisti illalla
Eli harventunu on aika reilusti sen jälkeen kun kolmas lapsi syntyi!!!
Taloudesta:
Joo.. Minähän tienaan oikeastaan paremmin kotona sitten äitiyslomalla, kuin että olisin töissä.. Toki voi olla että jos en saa vuokratuolilaisia niin joudun ite kulkemaan synnytyksestä asti töissä.... Eli ei kivaa!!!
Mutta kun normisti "yksityisotot" mulla on jotai 300-400? Niin äippärahaa saan ainakin tuplasti...
Laajenustahan mekin taloon tarvittais kun vain kaks pientä makkaria ja neliöitä yht n. 78m2
Tässä sitä vaan on mahuttu oleen kolmen lapsen kans eikä edes KODINHOITOHUONETTA!!!!
Voi vitja oon onnellinen ku sellasen joskus saan!!!
Minä olisin valmis muuttaan tältä paikkakunnalta muuallekkin,mutta mies ei taida oikein olla siihen valmis
Lapsiluvusta
Mulle kelpais vielä tän nelosen jälkeen kaksiki lasta.. Ehkä sitten alkais olla jo vähä mietinnän alla et haluaako lisää
Olen vaan aina halunnut reilumman perheen..
Tosta tyttö/poikaolosta
Mulla ei ole kumpaakaan oloa,mutta jotenki vaan ajattelen et se on poika. Mies sanoo että se on tyttö TIETENKI joten pitäs kai uskoa ku on ollu joka kerta oikeassa
Pahasta olosta
Mulla on aika hyvin se oikee paha olo helpottanu, mutta sellanen etova ja pyörryttävä olo on kyllä tosi aaltoilevasti päällä...
Mutta nyt poistun tekeen taas ruokaa ettei tuu kovin huono olo..
Hei muuten
Minttua kannattaa hauduttaan teen sekaan.. Sitä käytetään kuulemma italiassa pahoinvointiin. Sain reissussa sellasen vinkin!!! Ihan voi laittaa kukintoa ja lehtiä sinne teeveteen lillumaan ja sitten ottaa pois kun juo.. Nami nami!! Sain mukaan omaan pihaan istutettavaksi minttu joten kohta sitä riittää
Vaavimasu ja nimetön kullannuppu 8+1