Päivitystä: Olen 31v ja synnärinä tulee olemaan NKL, Kiitos =)
Balik: Onko sulla kipuja? Kauanko sulla on nyt sitä vuotoa tullut? Jos vaan on mahdollista, niin koita oman mielenrauhasi vuoksi päästä kurkkaan mitä siellä mahassa tapahtuu. Niin kuin olen sanonut jo monesti, ne vuodot voi olla myös harmittomia. Mulla ainakin km-vuodot on päivässä muuttunu tuhrusta tulvaksi. Toivotaan parasta!
Tombatar: Mulla näkyi maanantaina kun kävin ultrassa ihan hienosti jo alkio ja sykekin, vaikka menkkojen mukaan oli vasta 5+6 viikot. Ovulaatio on ollut ilmeisesti kp12-13, koska kaveri oli vähä isompi. Eikä ollut edes mikään maailman parhain ultralaite. =) Joten ihan hyvin voit mennä katsastaman jo alkuviikosta. Ainakin näkyy, että on varmasti oikeassa paikassa, eikä kohdunulkoinen.
ON: Mä edelleen toivoisin jotain selkeää merkkiä, että raskaana ollaan ja kaikki on hyvin. Mä olen toivonut sitä edellisissäkin raskauksissa, että jos vaikka isovarpaaseen tulis vihreä valo kun on raskaana tai jotain. Koko ajan tulee arvioitua olotilaa, tissien kasvua ja mahan turvotusta. Onko ennallaan vai ei ja miksei oo jos ei oo jne. OIkeasti ajattelen kyllä, että on liian julmaa pilaa jos tulen spontaanisti raskaaksi, eikä sitten meniskään hyvin. Luotan siihen, että kun tämä nyt on lahjana annettu, niin ehkä sitten pysyy siellä myös.
Etovaa oloa on mulla enemmänkin ruuan jälkeen, kuin ennen. Toki jos on pidempään syömättä, niin on myös silloin. Mutta enempi ruuan jälkeen öllöttää.Mitä rasvasempi ruoka sen kauheampi öllötys... Ja makeasta tulee myös pahaa oloa vähän. Ainakin suklaasta, mikä ei ole yhtään paha juttu
Mulle kun se suklaa tuppaa maistumaan vähän liiankin hyvin.
Eipä täällä kummempia. Jos vaikka neuvolaan muistais soittaa. Mitään kiirettä en ole pitänyt, edellisestä kävin vasta viikolla 12 ekan kerran neuvolassa, silloin tosin kävin nt-ultran yksityisellä. Nyt ajattelin käydä vähän aiemmin, että pääsee kunnalliseen ultraan.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille, voimia vuotelijoille ja tsemppiä pahoinvoiville!
Ipanapiina ja Ihme 6+4