Mäkin täältä lähetän tsemppiä kaikille tuhruilijoille, joihin itsekin kuulun. Mulle sanoi maanantaina lääkäri, että on todella yleistä alkuraskaudessa! Kunhan ei tule kovien kipujen kanssa, niin hätää ei yleensä ole. Ja jos joku miettii, että mitä ne kovat kivut sitten on, niin sanoisin, että siinä vaiheessa jos on kyse keskenmenosta ei tarvitse miettiä, onko nämä kivut nyt sellaisia. Mulla on ollut kaksi keskenmenoa, ja kyllä ne kivut oli jotain omaa luokkaansa. Vihlaisut ja nippailut on aivan tavallisia raskaudessa, ja niistä ei tarvi huolestua.
Mullahan oli edellisessä raskaudessa vuotoja aina viikolle 13+ asti. Tasan 11+0 vuodin aivan kirkasta verta yhden päivän. Istukka, joka oli kohdunsuun päällä vuoteli kunnolla. Silti vauva voi hyvin koko ajan, ja syntyi terveenä poikana laskettuna päivänä. :heart:
Juuri kun eilen ehdin kirjoittaa, että ei ole kovin paha olo, niin eilinen menikin sitten enemmän ja vähemmän vellovassa olossa koko päivän. Samoin tuntuu olevan yökkisrefleksi herkillä, kun pelkkä yskiminen saa aikaan oksetuksen tunteen.
Meillä on turvakaukaloa lukuunottamatta kaikki vielä jemmassa kuopukselta. Eli mitään ei tarvi ostaa vaatteita lukuunottamatta. Ja niitäkään en vielä uskalla ostaa...Ehkä sitten jos seuraavassa ultrassa 9.8 on kaikki kunnossa, uskaltaa vähän luottaa tähän raskauteen.
Joku kysyi raskausviikoista, en muista vastasiko sulle kukaan. Eli ne menee niin, että se eka numero kertoo täydet viikot, ja toka numero päivät. Eli kun mulla on nyt 6+3 niin on menossa 3 päivä seitsemättä raskausviikkoa =)
Eipä täällä kummenpia. Porukkaa on niin paljon, ettei millään muista nimimerkkejä, mutta ehkä se tästä!
Ipanapiina ja Ihme 6+3