Balik ja KorpiKuusenKasvattaja Olen niin pahoillani.
Paljon jaksamista! :hug:
Meillä mies on ihan innoissaan vauvelista. Höpöttelee jo välillä masulle ja eilen soitti kuulokkeilla masulle musiikkia... Sit muisti hetken päästä, että ai nii, eihän se kuule vasta kun marraskuussa, tylsää!
Mulla on taaas ihan kamala olo ollu. Sen jälkeen ku mies tuli töistä, niin olen vain nukkunut ja voinut pahoin.
Tuli muuten mieleen, että mullakin on tunteet aika pinnassa, lähinnä itku. Mies soitti yks päivä kitaralla niinkin kesäistä kappaletta kuin Varpunen jouluaamuna ja lauloi samalla sitä niin mua alko itkettää... no hei, onhan se surullinen laulu.
Mua on alkanu oksettaa tiskaaminen
Se homma onkin sit miehen heiniä, kun ei vaan pysty kykeneen sellaseen hommaan..
Närästää ja närästää... Kävin tänään ostaan Gavisconea ja rennieitä, jospa ne vähän edes auttais.
Täytyy kyllä olla näköjään onnellinen, että oireita on. Kai sitä huolestus ihan älyttömästi jos oireet loppus. Varsinkin nyt kun tietää kuinka KorpiKuusenKasvattajalle kävi. :'(
Lapsille en tiedä vielä milloin kerrotaan. Vanhin lapsi tosin taputteli jo monta viikkoa sitten mun mahaa ja sanoi, "hei tyttö, täällä on sun isoveli"
Ja totes perään, että Elena ois kiva nimi...
Olin ihan hämmästyny ja mies katto hymyillen johon poika sit totes, että "olen vähän tehny salapoliisin hommia". Sit poika lähti uimaan. Tiiä sit mitä se on tehny, mut mies arveli, että se oli löytäny raskaustestin, kun oli hakenu miehelle jotain meidän yöpöydän laatikosta.
Hyvin innoissaan poika oli mahd.pikkusisaruksesta.
Kuopukselle ollaan höpötelty välillä , että oisko kiva jos meille tulis vauva ja se on sanonu että joooo. On kuiteski vasta 3,5v ni ei vielä tajua niin hyvin kuin tuo isompi.
Vuorotyötä tekevät miten teillä sujuu yövuorot? Mulle teki tosi tiukkaa tehä nyt kolme yötä. Joka aamu sai oksennella ja olo oli huono. Hyvin kyllä jaksoin valvoaq, mutta aamuinen oli oli kyllä ihan jotain kauheeta...
Kuopukselta jouduin lopettamaan yövuorojen teon, kun oksentaminen alkoi uudelleen. (Oksensin ekaks rv 20 asti joka päivä ja sit kun jatkoin töitä ja yövuoroja niin oksentaminen alkoi rv 23 uudestaan ja loppui vasta kun yövuorot jäi pois. )
Jahas, tulipa taas kirjotettua vaikka kirjottelin jo päivälläkin.
Tiitulipiituli 7+5