Huikean paljon tekstiä, ei meinaa pysyä perässä... :kieh:
kuumetta hieno saalis!
Onnea siirtoon, kuten myös kaikille muillekin, joilla se on edessä!!! :heart:
Tilhinen, kiitos tsemppauksista! Tilhinen ja
Dream Ihanaa, että saitte kyytiläiset matkaan! :hug: Tarrasukkia! :heart:
pirpana Kiitos! Ei uskalla olla toiveikas omalla kohdalla, muiden kohdalla kylläkin.
Mistähän sekin johtuu. Kai sitä jotenkinkin pelottaa, että jos liikaa toivoo ja kuuta taivaalta kurkottaa, niin sitten vasta pettymään joutuukin :ashamed: Vaikk eihän se nyt toki välttämättä niin mee... :headwall: Kyllä se nippailu siellä munasarjoissa sitä tietää, että siellä ne follit kasvavat. Hyvä merkki se on! Älä tuo follien kokoeroa säikähdä, minulla oli ihan samanlaiset, aika hurjatkin kokoerot, mutta kuitenkin 8 muistaakseni punktoitiin. Kaikki nuo pelot on niin tuttuja, niin tuttuja! :headwall: Punktiota ei kannata sinun pelätä, eikä kenenkään muunkaan. Ennen punktiota saa niin tujut kipulääkkeet, että koko toimitus menee pienessä usvassa. Heti perään saa myös rauhoittavat. Mun kohdalla parasta olisi ollut, jos olisi saanut ne rauhoittavat ensin (aloin panikoida ). Ainoastaan tipan laittaminen tuntui aika pahalta... :snotty: Mutta kyllä siitä selviää!! =) Punktion jälkeen lepäilin tunnin verran klinikalla - ei siinä tokkurassa olisi pystynyt heti minnekään lähtemään. Seuraavina päivinä maha oli kova kuin potkupallo, vettä piti juoda paljon. Mutta muistaakseni kivennäisvettä ei kai kannattaisi juoda isoja määriä, itse join tosi paljon, ja sitten jostain luin, että ei olisi pitänyt. Ne hapot ei ilmeisesti tee limikselle hyvää. Onnea matkaan kaikille punktioon menijöillekin!! :wave:
Hilma Nyt vain lepoalepoa! :hug:
Mandy Aivan ihania kuulumisia! :hug: Jonkun piti korkata plussaputki ja se olit sitten sinä! Paljon onneaaaaaa!! :flower:
Sitronella Ahkera päivittäjä ansaitsee aina kunnon :hug: Mutta mä en nyt kyllä ole varma, lasketaanko piinapäivät niin, että aloitetaan siirtopäivästä, vai siitä seuraavasta...?
haltia Jännitin etenkin sitä, miten sun käy. Mulla oli vähän samanlainen tilanne. Paitsi että mulla vain toinen alkio niistä kahdesta selvisi sulatuksesta ja siirrettiin. Siitä on nyt viikko. Nyt voin vain toivottaa sulle onnea matkaan, että kyytiläinen tarraisi lujasti kiinni! On se vain uskomaton tunne... Ei mulle mitään neuvoja ole annettu, kuinka pitäisi elää... Ei kai niitä ole...? Mitä nyt normaalia elämää... Jotenkin on semmoinen tunne, että ei tämä asia kumminkaan ole omassa kädessä, vaan ihan jonkun muun, meitä mahtavamman voiman. :ashamed: Terveellisesti olen yrittänyt olla ja elellä. Vitamiinilisänä napsin foolihappoa ja sitä raskaana oleville tarkoitettua vitamiinia, jota saa apteekista. Lisäksi vielä tujaus vehnänalkioöljyä aamuisin. Niin, ja pakkopullana Lugesteronia :x On kyllä inhottavaa mömmöä. Annostus on 2 nappia aamuin illoin. Mikäs sinulla ja muilla passilaisilla? Mulla luonnollinen kierto. Olen ymmärtänyt, että lääkkeellisessä kierrossa Lugeja laitettaisiin enemmän...?
soja Voimia tähän uuteen kiertoon! :hug: Voi muuten olla niinkin, että lääkkeet aiheuttavat masennusta ja mielialaheilahteluita. Minä ainakin olin ennen marraskuista punktiota itkuherkkä. Lähes kaikesta pillitin. Joku Orgalutran teki ihan sekopääksi. Lugesteron ainoastaan väsyttää, joten nyt pääsee lääkkeitten suhteen aika helpolla...Jaksamisia! :heart:
Anteeksi, jos jollekulle en ole kommentoinut, mutta kaikille yhteisesti annankin nyt ison onnen :hug: !
Itselle ei mitään sen ihmeempiä kuulu. Odotteluaodottelua vaan. Vielä viikko pitäisi piinailla. Aika tuntuu matelevan. Onneksi se töissä menee nopeasti, eikä näitä asioita joka hetki edes muista. :snotty: Testit polttelee kaapissa. Ekalla voisi testata jo pp. 11....ehkä...Niin kovahermoinen en ole, että kestäisin odottaa ihan pilkkuun asti. Eli viralliseen testipäivään... |O
Nyt hyvää yötä! :wave: