Minä ehkä siirtäisin sitä hieman, jos se itsestä paremmalle tuntuisi.Kiitos kaikille ihanista tsemppiviesteistä
Mulla on neuvola-aika varattu ensi viikolle, mutta nyt en tiedä mitä sen kanssa tekisin. Tuntuu jotenkin oudolta mennä sinne keskustelemaan raskaudesta, kun ei edes ole varmuutta koko vauvasta. Yrittäisinkö siirtää sen seuraavan ultran jälkeiseen aikaan vai menenkö vain kaikesta huolimatta?
@Mansikka_maanantai ihania uutisia !
Jos uskaltaa kysyä, niin oletko käynyt / harkinnut jotain traumaterapiaa tms.? Ystäväni menetti vastasyntyneen esikoisensa hiljattain ja hänelle terapiasta oli iso apu. Isot tsempit joka tapauksessa - kenenkään ei tulisi joutua käymään läpi lapsensa menetystä.
Ihana kuulla, että saat myös tuollaista tukea .Mulla alotettiin terapia esikoisen menetyksen jälkeen! Suunnitelmana olisi että jatkuu vuoden loppuun, mutta katsotaan sitten tilanteen mukaan tarvitaanko jatkoa!
Joo täälläkin herätään jatkuvasti ties mihin. Välillä saan helposti uudestaan unta ja välillä voi kestää juuri useita tunteja. Niin ne kovasti väittää, että keho harjoittelee yöheräilyä varten raskauden aikana!Omaa napaa: rasittava aamuyön unettomuus vaivaa.. Nukahdan ihan hyvin, mutta herään aamuyöstä (muuten vaan tai vessakäynnin yhteydessä) ja en saa pariin kolmeen tuntiin nukuttua. Nuo tunnit menee kuin kuumehorkassa siinä mielessä, että ajatukset jää "kiertämään kehää" kuten minulle käy, jos kuumeessa koitan nukkua. Saako muut nukuttua hyvin?
Mulla ollut muutama yö tosi levottomia. En meinaa millään saada edes unta ja kun nukahdan niin uni on tosi levotonta ja unet aivan kummallisia. Ja vessassa saa rampata nyt jo.Omaa napaa: rasittava aamuyön unettomuus vaivaa.. Nukahdan ihan hyvin, mutta herään aamuyöstä (muuten vaan tai vessakäynnin yhteydessä) ja en saa pariin kolmeen tuntiin nukuttua. Nuo tunnit menee kuin kuumehorkassa siinä mielessä, että ajatukset jää "kiertämään kehää" kuten minulle käy, jos kuumeessa koitan nukkua. Saako muut nukuttua hyvin?