Hyvin varovaisesti tuun tänne kurkkiin... Miehen kanssa ei olla käytetty ehkäsyy reilu viiteen vuoteen, ja luultiin jo et ei me varmaan saada lapsia kun ei oo vielä semmoista näkynyt tulevan. Itse täytin just 30. Ei kylläkään olla yrittämällä yritetty lasta tehdä. No viime torstaina sit tein testin kun olin melki viikon myöhässä, aattelin et varmaan johtuu vaan stressistä ja haalee plussahan sieltä tuli Tänään tein vielä digin niin näytti raskaana 2-3 viikkoa, et kai sitä sit ollaan raskaana Mä suunnilleen hypin seinille kun plussa tuli Nyt oon ladannu monta raskausappia, ja niiden mukaan olis rv 5+2 nyt. Ja laskettu aika olis suunnilleen 28.3. Hiukan kyllä jänskättää keskenmenon mahdollisuus, kun en oo aiemmin tiettävästi ollu raskaana, muutaman kerran kunnolla myöhässä ilman raskautta kylläkin. Eka neuvola olisi meillä 13.8. jos pieni pysyy matkassa sinne asti
Tervetuloa joukkoon ja paljon onnea plussasta noin pitkän ajan jälkeen! Onpa mieletön tarina. Tarrasukkia matkaan siis sinnekin <3.
Mä kävin tänään neuvolassa ja vaikka jopa vakuuttelin, että omien laskujen ja ovisbongausten mukaan ollaan vasta viikolla 5+6 niin hän varas mulle lääkärin viikon päähän, kun menkkojen mukaan oon jo 8+ jotain. Eihän siinä , kelpaa ja kiva päästä kurkistamaan, että mikä on tilanne, mutta tuntu hassulta .