mulle! Laitat vaan viestillä nimen ja kuvailet profiili/kansikuvaa ja lisään kaveriksi jotta saan lisättyä ryhmäänKenelle pitikään laittaa viestiä jos halusi fb ryhmään? Mietin uskaltaisinko sittenkin jo ennen ultraa..
mulle! Laitat vaan viestillä nimen ja kuvailet profiili/kansikuvaa ja lisään kaveriksi jotta saan lisättyä ryhmäänKenelle pitikään laittaa viestiä jos halusi fb ryhmään? Mietin uskaltaisinko sittenkin jo ennen ultraa..
Voi eih, teitkö missään vaiheessa digitestiä? Tai tuliko jossain kohti tasavahvat viivat? Itteäkin välillä ahdistaa, kun oireet on melko vähäisiä. Repäisykipuja ja vihlontaa lähinnä. Jonkun verran ruokahaluttomuutta. Tee ihmeessä vielä uusi testi, kun ei noihin aina ole luottaminen. Mitkä viikot sulla pitäis nyt olla?Tää taisikin olla vain kemiallinen Oon ihmetellyt niiden vähäistenkin oireiden hiipumista, ja tein tänään aamupäivällä varmistukseksi rfsu:n liuskatestin ja siihen tuli vain hailura viiva. Viikko sitten oli paljon vahvempi. Teen vielä huomenna aamuvirtsasta digin, mutta eiköhän tämä ollut tässä
Joo, tein viime pe (rv3+6) clearbluen digitestin, joka sanoi että "raskaana 1-2" eli vastasi ihan viikkoja mitä pitäisi olla. Ja edellisinä rfsu:n liuskoista ihan selkeät viivat, mutta ei tasavahvat kuitenkaan. Luulen että mun ruokahaluttomuus ja leposykkeen nousu on ollut stressin aiheuttamaa, ei varsinaisesti raskausoire, koska samanlaista tulee kun töissä on jotain jännittävää menossa. Maanantaista lähtien eiliseen asti on ollut välillä repäisykipuja tai sellaista vihlovaa juilimista kohdussa, mutta tänään en oo huomannut, ainakaan niin kovana.Voi eih, teitkö missään vaiheessa digitestiä? Tai tuliko jossain kohti tasavahvat viivat? Itteäkin välillä ahdistaa, kun oireet on melko vähäisiä. Repäisykipuja ja vihlontaa lähinnä. Jonkun verran ruokahaluttomuutta. Tee ihmeessä vielä uusi testi, kun ei noihin aina ole luottaminen. Mitkä viikot sulla pitäis nyt olla?
Ikävä tilanne varmasti olla epävarmuudessaJoo, tein viime pe (rv3+6) clearbluen digitestin, joka sanoi että "raskaana 1-2" eli vastasi ihan viikkoja mitä pitäisi olla. Ja edellisinä rfsu:n liuskoista ihan selkeät viivat, mutta ei tasavahvat kuitenkaan. Luulen että mun ruokahaluttomuus ja leposykkeen nousu on ollut stressin aiheuttamaa, ei varsinaisesti raskausoire, koska samanlaista tulee kun töissä on jotain jännittävää menossa. Maanantaista lähtien eiliseen asti on ollut välillä repäisykipuja tai sellaista vihlovaa juilimista kohdussa, mutta tänään en oo huomannut, ainakaan niin kovana.
Meinasin huomenna tehdä aamusta digitestin, sen pitäisi kai näyttää 2-3, jos kaikki on hyvin, huomenna olisi 4+6. Oon googletellut noita rfsu:n testejä ja niiden huonoutta, eli voi olla että virtsa oli liian haaleaa kun tein testin...
Kannattaa kysellä neuvolassa saako nipptin kunnalliselta..itse olen 41 ja saan sen maksutta iän vuoksi, 40 on täällä vissiin raja. Mutta saan siihen nt-ultran jälkeen lähetteen ja vko 14 sanoi täti et hyvä käydä. Keski-Suomessa siis näin. Tuolta helmikuisista tulin tähän kommentoimaan..Ihana kuulla @Hannaah
Muoks. @Minnisss mä oon miettinyt tuota NIPTiä kyllä, on vaan niin kallis että en tiedä raaskiiko. Todennäkösesti pitää luottaa NT-ultraan ja verikokeisiin.
En tiedä mikä meidän nykyisessä kunnassa on tapana, edellisessä muistaakseni kuunneltiin/yritettiin kuunnella kyllä ekalla käynnillä, en kyllä todellakaan oo varma. Toivon kuitenkin että kokeiltaisiin nyt@NannaB toivottavasti pieni on vielä mukana matkassa ja huomenna on digissä viikot noussut anteeksi olin tuohon sun aiempaan viestiin saanut jotenkin laitettua rakkaus reaktion vaikka surullinen piti tietysti laittaa, muokkasin kyllä nyt kun huomasin
@Kettu88 jee, mulla kanssa on huomenna. Onko sielläpäin tapana yrittää vielä kuunnella sydänääniä ekalla käynnillä? Mä en tiedä miten täällä kun muista lapsista on asuttu eri kaupungissa. Mulla huomenna oman ovistuntemuksen mukaan 8+0 ja varhaisultran mukaan 7+3 mut niin vähän ei kyllä viikkoja voi olla.. ei varmasti siis mitään kuuluis vaikka yrittäisikin kuunnella.
Joo itselle tuli ihan yllätyksenä, että tarjotaan..täällä kun pihistetään kaikessa ja juurikin ekassa neuvolassa tuosta kerrottiin.Kiitos @hipsu79 vinkistä, täytyypä kysellä onko täälläkin mahdollista. Epäilen kyllä jotenkin et tääl pääkaupunkiseudulla nihkeempää noiden suhteen... mutta mulla 11.8. neuvola niin kyselen sit
Oi miten ihana kuulla!! Ja tsemppiä odottamiseen, muakin aina välillä ahdistaa ja pelottaa hirveesti saako tän lapsen syliin asti. Ei auta kun toivoa kovasti että kaikki menee nyt hyvin, kaikilla meilläClearbluen digistä aamulla "raskaana 2-3" eli just niinkuin pitäiskin. Ääk!
Rfsu:n liuska antoi kans ihan selkeen viivan, ei tasavahvaa, mutta suunnilleen saman kuin reilu viikko sitten. En kyllä osta noita testejä enää ikinä...
Pakko ladata joku meditointisovellus tai muu tapa pitää aivot jossain muualla kuin keskenmenojen googlettelussa, menee muuten järki.
Oi ihania uutisia! Nyt päivä kerrallaan ja testit sivuunClearbluen digistä aamulla "raskaana 2-3" eli just niinkuin pitäiskin. Ääk!
Rfsu:n liuska antoi kans ihan selkeen viivan, ei tasavahvaa, mutta suunnilleen saman kuin reilu viikko sitten. En kyllä osta noita testejä enää ikinä...
Pakko ladata joku meditointisovellus tai muu tapa pitää aivot jossain muualla kuin keskenmenojen googlettelussa, menee muuten järki.
Tsemppiä ultraan, eiköhän siellä oo kaikki hyvinTäällä ultra tänään, jännittää paljon mitö siellä näkyy kun eilen oireet oikeastaan loppui, eikä tänäänkään ole ollut mitään.
Nyt rv 7+1