K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.
Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen. 🤷

vierailija
Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.
😂 Tämä minuakin ihmetyttää. Normi ihminen hänkin on. Ja ei ihme, että ”palvontaan” tulee vastareaktio. Se on jännä, miten ruusunpunaisten lasien läpi osa näkee B:n. Varmaan pidemmän päälle kohteellekin rankkaa tuollainen jalustalle nostaminen ja onhan hän maininnutkin, että unelmavävy kuvitelma ahdistaa.

vierailija
Kaikilla ei ole tuollaista pakkomiellettä viisu artistien insta seuraajien määrään kuin sulla on.
Viisujen myötä tulee seuraajia, jotka pikkuhiljaa poistuu kuukaudesta vuoteen merkittävästi. Viisut on sellainen ilmiö, jossa kiinnitytään usein sen vuoden artisteihin ja seurataan heitä. Ja sitten siirrytään seuraaviin, kun seuraavan vuoden artistit ilmoitetaan.

vierailija
Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
Niinpä, jos vakavammin puhutaan, niin täällä ei väitetty että B on joku superihminen, mutta on kuitenkin suht liikunnallinen ja jopa jossain määrin lahjakaskin siinä (jalkapallossa ilmeisesti ainakin). Totuushan on jostain sieltä välimaastosta, ei B mikään huippu-urheilija ole, mut ei sohvaperunakaan. Pitkälti sama kuin K:lla oikeastaan.

vierailija
Ootteko vihaseuraajia vai K-faneja vai mitä? Ihmetyttää aina ihmiset jotka tulee fanikeskusteluihin vähättelemään ja haukkumaan. Totta kai fanit ihailee ja hehkuttaa, se on vähän niin kuin sitä fanitusta.

vierailija
Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
Täältä sivusta kommentoin, että osa ottaa ihan normaalit keskustelut B:n haukkumisena. Joku esim totesi haukkumiseksi sen kun toinen kertoi kuuntelijatilastot. Eli osa hyväksyy vain kehumiset ja muu on sitten törkeää haukkumista. Tietysti oikeaa haukkumistakin sitten on.

vierailija
Täältä sivusta kommentoin, että osa ottaa ihan normaalit keskustelut B:n haukkumisena. Joku esim totesi haukkumiseksi sen kun toinen kertoi kuuntelijatilastot. Eli osa hyväksyy vain kehumiset ja muu on sitten törkeää haukkumista. Tietysti oikeaa haukkumistakin sitten on.
Ei nyt puhuttu mistään seuraajaluvuista, vaan ihan noista solvaamisista/lyttäämisistä, joita tulee about jokaiseen positiiviseen kommenttiin, jossa jotenkin kehutaan Bojania.

vierailija
En mäkään lämpene sille lyttäämiselle, sekin menee joskus liiallisuuksiin ja on ikävää. Ne B:n palvomiset on kuitenkin oma lajinsa ja tuli ihan mieleen, että hänestä kerrotaan samanlaisia juttuja täällä kuin mitä Pohjois-Korean ”lehdistö” kirjoittaa Kimistä.

vierailija
Mutta kun sun jutut on vähän harhaisia ja yli-ihmiseksi uskottelevia.
Tarkoitat varmaan mun juttuja. 😅 Mä heitin ihan läppää takaisin jollekin, joka sivalteli sieltä takaisin. Toivottavasti se, joka vastaili ei ole ihan noin totinen sentään. Ne pulssinmittaukset jopa nauratti, mutta vähän sääli jos itse heittää tuollaista ja ottaa toisen osapuolen jutut sit hirvittävän tosissaan. Ja kyllä, musta B on oikeasti liikunnallinen mut ei sen keskustelun tartte silti olla niin vakavaa.

vierailija
Viisujen myötä tulee seuraajia, jotka pikkuhiljaa poistuu kuukaudesta vuoteen merkittävästi. Viisut on sellainen ilmiö, jossa kiinnitytään usein sen vuoden artisteihin ja seurataan heitä. Ja sitten siirrytään seuraaviin, kun seuraavan vuoden artistit ilmoitetaan.
Ketä v*ttua oikeasti kiinnostaa Viisu artistien insta seuraajien määrät. Jos ne laskisi K:lla yhtäkkiä nollaan, niin sitten ymmärtäisin tämän sekoilun täällä.

vierailija
Tämä minuakin ihmetyttää. Normi ihminen hänkin on. Ja ei ihme, että ”palvontaan” tulee vastareaktio. Se on jännä, miten ruusunpunaisten lasien läpi osa näkee B:n. Varmaan pidemmän päälle kohteellekin rankkaa tuollainen jalustalle nostaminen ja onhan hän maininnutkin, että unelmavävy kuvitelma ahdistaa.
Ja siinä toinen totinen, relaa vähän.

vierailija
Tarkoitat varmaan mun juttuja. Mä heitin ihan läppää takaisin jollekin, joka sivalteli sieltä takaisin. Toivottavasti se, joka vastaili ei ole ihan noin totinen sentään. Ne pulssinmittaukset jopa nauratti, mutta vähän sääli jos itse heittää tuollaista ja ottaa toisen osapuolen jutut sit hirvittävän tosissaan. Ja kyllä, musta B on oikeasti liikunnallinen mut ei sen keskustelun tartte silti olla niin vakavaa.
Bojan Cvjeticanin-Jong un.

Yhteistyössä