vierailija
Mä voisin muuttaa tuohon maahanBojan Cvjeticanin-Jong un.
Mä voisin muuttaa tuohon maahanBojan Cvjeticanin-Jong un.
Jodelissa käyvät myös trollailemassa.Tää lienee ainoita paikkoja missä pystyy vielä trollailemaan aiheella, kun vauva ja puutarha on jo saatu hiljennettyä kokonaan ja Discordissa se ei onnistu.
Mitä harhaista siinä on, jos B haisee?Vastaat nyt väärälle tyypille, mut joo. Ei tarvii kun vähän kuumistella niin alkaa noi B haisee sun muut kommentit. Ne vasta harhaisia onkin.
Sieltä saa ne jutut kuitenkin miinustettua pois.Jodelissa käyvät myös trollailemassa.
Se ei ainakaan oo harhaa että sä olet tylsä.Mitä harhaista siinä on, jos B haisee?
Trolleja täällä ovat lähinnä B/K tosi shippaajat ja häntä sokeasti palvovat, jotka eivät kestä pienintäkään B:hen kohdistuvaa kritiikkiä, vaan ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.Jodelissa käyvät myös trollailemassa.
Ihan hyvältä näyttää!Uudet Merchit!
Tollasia te B:tä sokeasti palvovat olette. Hyökkäätte heti muiden kommentoijien kimppuun ja solvaatte heitä. Ei ihme, että muut ei jaksa teitä.Se ei ainakaan oo harhaa että sä olet tylsä.
Bojan on ihminen ja hänkin taatusti haisee joskus.Se ei ainakaan oo harhaa että sä olet tylsä.
Mä oon muuten huomannut että toi B:n haukkuminen alkaa usein heti jos joku kritisoi K:ta jostain. Seuratkaapa. Joku joka rakastaa K:ta mut inhoaa B:tä? Tänään joku sanoi jotain gf:stä niin käänsi sen samantien joksuihin. En itekään siedä sitä kenenkään haukkumista mut outo taktiikka alkaa sen sijaan haukkua K:n ystävää, kuin että v*ttuilis suoraan niille haukkujille takaisin.Trolleja täällä ovat lähinnä B/K tosi shippaajat ja häntä sokeasti palvovat, jotka eivät kestä pienintäkään B:hen kohdistuvaa kritiikkiä, vaan ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.
Ei tämä ole Joksujen faniketju vaan pettyneiden komposti.Ootteko vihaseuraajia vai K-faneja vai mitä? Ihmetyttää aina ihmiset jotka tulee fanikeskusteluihin vähättelemään ja haukkumaan. Totta kai fanit ihailee ja hehkuttaa, se on vähän niin kuin sitä fanitusta.
Toi edellinenhän olikin kerrassaan niin suloinen kommentti.Tollasia te B:tä sokeasti palvovat olette. Hyökkäätte heti muiden kommentoijien kimppuun ja solvaatte heitä. Ei ihme, että muut ei jaksa teitä.
Eikö tämä ollut shippiin pettyneille? Vai siis miten olet Joksuihin pettynyt?Ei tämä ole Joksujen faniketju vaan pettyneiden komposti.
En mäkään lämpene sille lyttäämiselle, sekin menee joskus liiallisuuksiin ja on ikävää. Ne B:n palvomiset on kuitenkin oma lajinsa ja tuli ihan mieleen, että hänestä kerrotaan samanlaisia juttuja täällä kuin mitä Pohjois-Korean ”lehdistö” kirjoittaa Kimistä.
Kuten sinäkin. Keskustellaanko siitä välillä?Bojan on ihminen ja hänkin taatusti haisee joskus.
Jep, krapulaisena tai kun on tukka likaisena ja piereskelee, etenkin kun on käynyt mummon luona kaaliruokia syömässä. Röyhtäilee kun juo olutta ja haisee vahvasti tupakalle. Sellaisia ihmiset ovat.Bojan on ihminen ja hänkin taatusti haisee joskus.
Miksi juuri näitä? Vihaseuraatko muitakin juttuja?Mä vihaseuraan kaikkia ja näitä palstoja
En erityisemmin. Totesin vain, että ei tämä ole Joksujen faniketju niin kuin joku luuli.Eikö tämä ollut shippiin pettyneille? Vai siis miten olet Joksuihin pettynyt?
Oon eri, mutta tää ei edelleenkään ole Joksujen palvontaketju, heistä saa olla mitä mieltä tahansa täällä. Sellaisia palvontaketjuja on perustettu vaikka miten monta, täälläkin oli ensin se "Joksujen faniketju" ja sitten siitä seuraava "Joksujen faniketju jossa ei saa sanoa mitään kriittistä". Kaikki kuolivat pystyyn parin palvojahullun takia jotka ei siedä muuta kuin yltiöpositiivisuutta idoleistaan.Eikö tämä ollut shippiin pettyneille? Vai siis miten olet Joksuihin pettynyt?
Ihan kuin sinäkin, eipä silti näy juttuja muiden haisemisista.Jep, krapulaisena tai kun on tukka likaisena ja piereskelee, etenkin kun on käynyt mummon luona kaaliruokia syömässä. Röyhtäilee kun juo olutta ja haisee vahvasti tupakalle. Sellaisia ihmiset ovat.
Eikö se yksi aitoa aidompi B fanaatikko ole tehnyt tätä jo yli vuoden…Mä oon muuten huomannut että toi B:n haukkuminen alkaa usein heti jos joku kritisoi K:ta jostain. Seuratkaapa. Joku joka rakastaa K:ta mut inhoaa B:tä? Tänään joku sanoi jotain gf:stä niin käänsi sen samantien joksuihin. En itekään siedä sitä kenenkään haukkumista mut outo taktiikka alkaa sen sijaan haukkua K:n ystävää, kuin että v*ttuilis suoraan niille haukkujille takaisin.
Yleensä täällä on käynnissä se Käärijä on kakka show, jos huomio kiinnittyy pois Joksuista.Mä oon muuten huomannut että toi B:n haukkuminen alkaa usein heti jos joku kritisoi K:ta jostain. Seuratkaapa. Joku joka rakastaa K:ta mut inhoaa B:tä? Tänään joku sanoi jotain gf:stä niin käänsi sen samantien joksuihin. En itekään siedä sitä kenenkään haukkumista mut outo taktiikka alkaa sen sijaan haukkua K:n ystävää, kuin että v*ttuilis suoraan niille haukkujille takaisin.
En ole pettynyt Joksuihin, vaan B:n rasvaiseen tukkaan ja hien tahraamiin kuteisiin.Eikö tämä ollut shippiin pettyneille? Vai siis miten olet Joksuihin pettynyt?
Ohis. Tämä ketju ei ole sitä varten luotu että täällä keskusteltaisiin muista kommentoijista. Eikä varsinkaan Discordissa kirjoittelevista.Kuten sinäkin. Keskustellaanko siitä välillä?