Mää räjähdän kohta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei itsekuria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei itsekuria

Vieras
Kun syön ja syön roskaruokaa joka päivä. Mulla on oikein himo siihen. Millä pääsen siitä himosta eroon, onko jollain mitään muuta konstia kun et älä käy siä. Laihduttaakkin pitäis 20 kg. Rahaakin noihin palaa kivasti.
 
Syö säännöllisesti jotakin kunnollista ihan aamusta alkaen. Mulla ainakin on ollut pahana tapana syödä liian harvoin ja jättää esim. aamupala väliin. Se sitten kostautuu kun nälkä kasvaa liian suureksi. Juo paljon. Tupakalla ja kahvilla pääsee kivasti ruuan himosta yli, mutta sitä ei voi kyllä mitenkään suositella. On se roskaruokakin kuitenkin parempi kuin tupakka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Syö säännöllisesti jotakin kunnollista ihan aamusta alkaen. Mulla ainakin on ollut pahana tapana syödä liian harvoin ja jättää esim. aamupala väliin. Se sitten kostautuu kun nälkä kasvaa liian suureksi. Juo paljon. Tupakalla ja kahvilla pääsee kivasti ruuan himosta yli, mutta sitä ei voi kyllä mitenkään suositella. On se roskaruokakin kuitenkin parempi kuin tupakka.

Tänäänkin söin aamupalan kyllä, se himo iskee aina illalla, ei päivällä. Tupakkia kyllä polttelen, mutta ois se parempi vaihtoehto ilman sitä. Minkähän puutosta se on että iltasin tekee mieli roskaruokaa mutta ei päivällä.
 
Mulla on hyvän syönti iltasin vähentynyt silläkin, että alotin käymään kuntosalilla. Välillä kun käy viitenä iltana viikossa niin oonhan mä paljon enemmän poissa syömästä...Iltasin se ruuan himo muhunkin aina iskee. Jos yhtään on väsynyt niin sitten ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mulla on hyvän syönti iltasin vähentynyt silläkin, että alotin käymään kuntosalilla. Välillä kun käy viitenä iltana viikossa niin oonhan mä paljon enemmän poissa syömästä...Iltasin se ruuan himo muhunkin aina iskee. Jos yhtään on väsynyt niin sitten ainakin.

Kuntoilen myös, mutta roskaruoka vie illalla voiton. Käyn salilla päivisin, en iltasin kun se on tupaten täynnä. Pitäsköhän sit mennä aina lenkille illalla. Aina kun rupee telkkaa illalla kattoon niin tekee mieli ruveta heti syömään jotain. Ajattelee viä niitä ruokia niin kauhee himo tulee, pakko saada.
 

Yhteistyössä