Maa ei ole pyörivä pallo. Ei ikinä!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
hauskaa;)kehittelinpä tähän omanlaiseni teorian koskien maapallon litteyttä:pmuutkin voisivat keksiä omia teorioita.jos vaan mielikuvitusta riittää.:D
tietenkin maa on litteä.mikään ei todista maan olevan pyöreäkään.:barefoot:Esim.Maanjäristysten tunteminen meillä selittyy sillä että asumme kiekon reunan toisella puolella,en tiedä kummalla puolella reunaa me asumme mutta sanokaamme että yläpuolella. Ja tämä manner missä järistys tapahtuu on vastaavasti kiekon toisella puolella siellä alapuolella,niin tottakai on selvää että tunnemme sieltä alapuolelta tulevat järistykset.;)

magneetti napojen täytyy puolestaan olla kiekon keskellä.Entäs sitten jos teoriassa vastoin yleistä luuloa pystyisimmekin oikeasti kävelemään reunan ylitse toiselle puolelle niin silloinhan olisi selvää että lähtiessämme kulkemaan maan reunaa kohti tulisimme vääjäämättömäst taas samaan kohtaan mistä lähdimmekin.Mutta tietenkin jos emme oikeasti pääse reunan ylitse niin silloinhan se tarkoittaisi että kuljemmekin ympyrää.Itse asiassa on hieman vaikeaa uskoa tähän ympyrä teoriaan sen vuoksi että magneettinavat sijaitsevat maan keskellä,mutta onhan tuokin omanlaisensa olemassa oleva teoria.(y)

Valoisa ja pimeä aika puolestaan johtuu siitä yksinkertaisesta syystä että litteä maa pyörii akselinsa ympäri aurinkon valaistaessa vuoron perään kumpaakin puolta.:alien:

maassa olevaa horisonttia katsoessa aurinkon säteitten,sekä maan magneettikentänja ilmakehän vaikutuksesta näemme kauas horisonttiin katsoessamme että horisontti muka kaareutuisi,mutta todellisuudessa tämä on kangastus:D,aivomme eivät yksinkertaisesti pysty selvittämään meille totuutta mitä näemme oikeasti katsoessamme horisonttiin.:giggle:

no miksi sitten emme putoa reunan ylitse koskaan johtuu siitä yksinkertaisesta syystä että kummallakin puolella on painovoima joka pitää meidät maassa.Joskus on luultu että putoaisimme reunan ylitse tyhjyyteen mutta koska olemme todistaneet painovoiman niin tämä teoria on jo todettu vääräksi.Emmehän silloin leiju avaruuteen samasta syystä kuin maan "väärää" teoriaa pyöreää olemusta kannattavat ihmiset ovat omissa teorioissaan esittäneet.:confused:

tässäpä tätä faktaa tulikin jo varmaan tarpeeksi esiteltyäkin,jos kaikkia faktoja alkaisin esittämään täällä vielä niin saattaisi olla ettei kukaan jaksaisi lukea sitä loppuun,mutta mielestäni tässä oli tärkeimmät faktat,teoriat mitä lyhyesti pystyin tässä teille kertomaan.
joo-o tällaista teoriaa keksin...tai siis en keksinyt tietenkään.:p:whistle::alien:
Jos aurinko valaisisi kolikkoa, niin aamua ja iltaa ei olisi siinä pituudessa kuin nyt. Koska aurinko esiin tullessaan, sekunnissa valaisisi koko läpyskän toisen puolen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Jos aurinko valaisisi kolikkoa, niin aamua ja iltaa ei olisi siinä pituudessa kuin nyt. Koska aurinko esiin tullessaan, sekunnissa valaisisi koko läpyskän toisen puolen.
Yhdysvaltalainen Matthew Boylan, paljasti maalaneensa taiteita ”avaruus”järjestö Nasalle. Niiden oli tarkoitus mm. esittää oikeita avaruuskappaleita, kuten kuita. Hän on myös kertonut, että Nasan nykyisessä logossa on käärmeen punainen kieli

Käärmeen kieli ei ole yhteensattuma, koska logot ovat tarkoin suunniteltu NASAn tahdon mukaan. Mutta miksi käärme on heille niin rakas, että sekä heidän vanha että uusi logo viittaa käärmeeseen? Kyse on ideologiasta eli saatanan palvonnasta.

Käärme on tunnetusti kieroilija. Se valehtelee ja muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi. Nasa toimii juuri niin kuin saatana toimii; muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi! Selvä tapaus, ei epäilystäkään!

NASA tarkoittaa vanhassa hepreankielessä englanniksi ”deceive”. Ja ”deceive” tarkoittaa suomeksi ”johtaa harhaan”, ”huijata” tai ”pettää”. Sana lausutaan ”nasha”, ja siirtokirjoituksen muodot ovat ”nasa” tai ”nasah”. Tätä heprealaista sanaa käytetätään Raamatussa samassa yhteydessä kun käärme pettää Eevaa syömään kiellettyä hedelmää (1.Moos.3:13, RK);

”Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: ”Mitä oletkaan tehnyt!” Nainen vastasi: ”Käärme petti minut, ja minä söin.”

Raamattu kertoo Saatanasta, että se on käärme;
”Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.” (Ilm.12:9)

Saatana (Perkele) on Jeesuksen mukaan murhaaja, ja valheen isä, jossa ei totuutta ole (Joh.8:44).

Nasa otti tämän saatanan symbolin logoonsa ja muutti tasanko maanpiirin pallon muotoon ja alkoi levittää satutarinaa ”avaruudesta”. Petos jatkuu ja ihmiset uskovat tätä mahdollista väkevää eksytystä. Saatanalla ei ole muuta valtaa ihmisiin kuin kutsua heitä. Saatana ei voi pakottaa ihmistä, ihminen tekee itse valintansa.
 
Yhdysvaltalainen Matthew Boylan, paljasti maalaneensa taiteita ”avaruus”järjestö Nasalle. Niiden oli tarkoitus mm. esittää oikeita avaruuskappaleita, kuten kuita. Hän on myös kertonut, että Nasan nykyisessä logossa on käärmeen punainen kieli

Käärmeen kieli ei ole yhteensattuma, koska logot ovat tarkoin suunniteltu NASAn tahdon mukaan. Mutta miksi käärme on heille niin rakas, että sekä heidän vanha että uusi logo viittaa käärmeeseen? Kyse on ideologiasta eli saatanan palvonnasta.

Käärme on tunnetusti kieroilija. Se valehtelee ja muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi. Nasa toimii juuri niin kuin saatana toimii; muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi! Selvä tapaus, ei epäilystäkään!

NASA tarkoittaa vanhassa hepreankielessä englanniksi ”deceive”. Ja ”deceive” tarkoittaa suomeksi ”johtaa harhaan”, ”huijata” tai ”pettää”. Sana lausutaan ”nasha”, ja siirtokirjoituksen muodot ovat ”nasa” tai ”nasah”. Tätä heprealaista sanaa käytetätään Raamatussa samassa yhteydessä kun käärme pettää Eevaa syömään kiellettyä hedelmää (1.Moos.3:13, RK);

”Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: ”Mitä oletkaan tehnyt!” Nainen vastasi: ”Käärme petti minut, ja minä söin.”

Raamattu kertoo Saatanasta, että se on käärme;
”Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.” (Ilm.12:9)

Saatana (Perkele) on Jeesuksen mukaan murhaaja, ja valheen isä, jossa ei totuutta ole (Joh.8:44).

Nasa otti tämän saatanan symbolin logoonsa ja muutti tasanko maanpiirin pallon muotoon ja alkoi levittää satutarinaa ”avaruudesta”. Petos jatkuu ja ihmiset uskovat tätä mahdollista väkevää eksytystä. Saatanalla ei ole muuta valtaa ihmisiin kuin kutsua heitä. Saatana ei voi pakottaa ihmistä, ihminen tekee itse valintansa.
Joo mut yks asia. Älä niputa kaikkea.

Mä uskon että kulissien takana on ties mitä okkulttisia ja perverssejä rituaaleja tms.
Mutta huomioi, että niissä ihmisissä on myös rehellisyyttä, vilpittömyyttä ja ammatillisuutta, ja ne itsekin haluavat tietää maailmankaikkeudesta.

Juutalainen eliitti, niin okkulttisia kuin saattavat ollakin, on kehittäneet tieteitä ja teknologiaa ihan hyväänkin suuntaan.

Mun eräs hyvin läheinen tuttu harrastaa astronomiaa, ja se tyyppi ei valehtele. Kaikki mitä tiedemiehet on sanoneet, täsmää hänen mielestään myös.

Ei jääkehää kukaan ole löytänyt. Ei ole kukaan tipahtanut reunan yli. Ei semmoiset KERTAKAIKKIAAN pysyis miljardeilta ihmisiltä salassa.
Sen sijaan reppureissaajia ja maailmanympärysmatkaajia löytyy vuosikymmenien ajalta jotka ovat palloamme tallanneet ja kolunneet lähes joka kolkan. Tää maapallo on aika tarkkaan käyty läpi.

Ja kaikki ei ole okkulttista perää. Jos jotkut teinit piirtävät jatkuvasti koulutunneilla vihkoonsa yhtä silmää (mä harjoittelin melkein pakkomielteisesti silmän piirtämistä), niin ihan yhtä lailla on myös vilpittömyyttä aikuisissa mainospiirtäjissä, tai logonpiirtäjissä, vaikka olisikin vapaamuurareita jotka tekee sen tarkoituksella.
Rakastin piirtää pyramideja ja Daavidin tähteä, geometrisia kuvioita.

Meikäläisestä piti tulla graafinen suunnittelija, ja ihan takuulla olisin tietämättäni tehnyt myös okkulttisia symboleja.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
Joo mut yks asia. Älä niputa kaikkea.

Mä uskon että kulissien takana on ties mitä okkulttisia ja perverssejä rituaaleja tms.
Mutta huomioi, että niissä ihmisissä on myös rehellisyyttä, vilpittömyyttä ja ammatillisuutta, ja ne itsekin haluavat tietää maailmankaikkeudesta.

Juutalainen eliitti, niin okkulttisia kuin saattavat ollakin, on kehittäneet tieteitä ja teknologiaa ihan hyväänkin suuntaan.

Mun eräs hyvin läheinen tuttu harrastaa astronomiaa, ja se tyyppi ei valehtele. Kaikki mitä tiedemiehet on sanoneet, täsmää hänen mielestään myös.

Ei jääkehää kukaan ole löytänyt. Ei ole kukaan tipahtanut reunan yli. Ei semmoiset KERTAKAIKKIAAN pysyis miljardeilta ihmisiltä salassa.
Sen sijaan reppureissaajia ja maailmanympärysmatkaajia löytyy vuosikymmenien ajalta jotka ovat palloamme tallanneet ja kolunneet lähes joka kolkan. Tää maapallo on aika tarkkaan käyty läpi.

Ja kaikki ei ole okkulttista perää. Jos jotkut teinit piirtävät jatkuvasti koulutunneilla vihkoonsa yhtä silmää (mä harjoittelin melkein pakkomielteisesti silmän piirtämistä), niin ihan yhtä lailla on myös vilpittömyyttä aikuisissa mainospiirtäjissä, tai logonpiirtäjissä, vaikka olisikin vapaamuurareita jotka tekee sen tarkoituksella.
Rakastin piirtää pyramideja ja Daavidin tähteä, geometrisia kuvioita.

Meikäläisestä piti tulla graafinen suunnittelija, ja ihan takuulla olisin tietämättäni tehnyt myös okkulttisia symboleja.
Totuus on aivan nenäsi edessä. Älä pullikoi totuutta vastaan;

Johanneksen ilmestys 13:18 sanoo;
”Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.” Pedon luku 666 on näkyvillä kaikkialla.

Gilgameshin sanottiin olevan 1/3 osaa ihminen ja 2/3 osaa jumala eli 2/3 osaa = 66,6%. Ihminen on hiilipohjainen jossa hiili käsittää 6 protonia, 6 elektronia ja 6 neutronia eli 666. Yhdysvalloissa Washingtonin saatanallinen obeliski monumentti osa osiris myyttiä, joka 6666 tuumaa korkea ja 666 tuumaa leveä, taas luku 666. Jos katsot ”pyörivää maapallo” mallia 666 tulee esiin kaikkialla. ”Maapallon” pyörimisnopeus auringon ympäri ympäri on 66600 mailia tunnissa. ”Maapallon” ympärysmitta sanotaan olevan 25000 mailia, maan pinta kaareutuu alaspäin 8 tuumaa/maili kertaa 2 kertaa etäisyyden neliö, 8 tuumaa on 0.666 jalkaa, 10 mailin matkalla maan pinta kaareutuu alaspäin 66.666 jalkaa, 100 mailin matkalla maan pinta kaareutuu alaspäin 6666.666 jalkaa. Maapallon tiltti kulma on 23,4 astetta, 90 astetta – 23,4astetta = 66,6 astetta. Ja nämäkö ovat vain yhteensattumia? Nämä vaan nyt sattuu olemaan pedon lukuja, niinkö?

Suuri eksytys tulee lopun aikoina. Toinen kirje tessalonikalaisille jakeet 11,12 kertoo;
”Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen”, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.”

Jumala lähettää eksytyksen, koska ihmiset elävät laittomuudessa ja synnissä, ja mieluiten seuraavat petoa, Antikristusta kadotuksen ihmistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
Jos maa olisi todellakin pallo 40000km ympärysmitaltaan, lentokoneiden pilottien pitäisi jatkuvasti korjata korkeuttaan alaspäin etteivät lentäisi ”avaruuteen”. Pilotti joka haluaisi pitää korkeutensa tyypillisellä lentonopeudella 850km/h, hänen pitäisi jatkuvasti laskea koneen nokkaa alaspäin ”Maapallon” pinnan kaarevuuden mukaan! Muuten ilman kompensointia, pilotti lentäisi pian suoraan ”avaruuteen”. Jos lentämällä vain suoraan, ottamatta huomioon ”Maapallon” pinnan kaarevuutta pääsee ”avaruuteen”, mihin Nasan ”avaruusraketteja” ylipäätään tarvitaan”
 
Totuus on aivan nenäsi edessä. Älä pullikoi totuutta vastaan;

Johanneksen ilmestys 13:18 sanoo;
”Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.” Pedon luku 666 on näkyvillä kaikkialla.

Gilgameshin sanottiin olevan 1/3 osaa ihminen ja 2/3 osaa jumala eli 2/3 osaa = 66,6%. Ihminen on hiilipohjainen jossa hiili käsittää 6 protonia, 6 elektronia ja 6 neutronia eli 666. Yhdysvalloissa Washingtonin saatanallinen obeliski monumentti osa osiris myyttiä, joka 6666 tuumaa korkea ja 666 tuumaa leveä, taas luku 666. Jos katsot ”pyörivää maapallo” mallia 666 tulee esiin kaikkialla. ”Maapallon” pyörimisnopeus auringon ympäri ympäri on 66600 mailia tunnissa. ”Maapallon” ympärysmitta sanotaan olevan 25000 mailia, maan pinta kaareutuu alaspäin 8 tuumaa/maili kertaa 2 kertaa etäisyyden neliö, 8 tuumaa on 0.666 jalkaa, 10 mailin matkalla maan pinta kaareutuu alaspäin 66.666 jalkaa, 100 mailin matkalla maan pinta kaareutuu alaspäin 6666.666 jalkaa. Maapallon tiltti kulma on 23,4 astetta, 90 astetta – 23,4astetta = 66,6 astetta. Ja nämäkö ovat vain yhteensattumia? Nämä vaan nyt sattuu olemaan pedon lukuja, niinkö?

Suuri eksytys tulee lopun aikoina. Toinen kirje tessalonikalaisille jakeet 11,12 kertoo;
”Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen”, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.”

Jumala lähettää eksytyksen, koska ihmiset elävät laittomuudessa ja synnissä, ja mieluiten seuraavat petoa, Antikristusta kadotuksen ihmistä.
Ei nuo lukemat vakuuttaneet. Ei.
Kuuluisimmissa ja tärkeimmissä maapalloa tai sen liikkeitä/etäisyyksiä kuvaavissa luvuissa ei ole pedon lukua.

Sitäpaitsi, jos aletaan numerologiaa harrastamaan, niin ihan UT:n jutuista löytyy esim.6:lla jaollisia juttuja: Israel muodostuu 12 sukukunnasta, Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja jos Jeesuksen laskee mukaan niin miehiä oli 13 - hui!
Mutta kun Jumala on luvuista vapaa, Jumala ei ole maagikko. Vaikka 6 ei ole siunauksen luku vaan kirouksen ja työn luku (6 työpäivää jne), niin Jumala käyttää välillä rennosti sitäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä odotan innolla sitä, että 20-30 vuoden päästä alkaisi avaruusmatkailu.
Tai ainakin mun muksut tulee kokemaan sen, jos ei sotia tms.tai Jeesuksen paluuta tule (Jeesuksen paluu tietty on tärkeämpi!).
 
Mä odotan innolla sitä, että 20-30 vuoden päästä alkaisi avaruusmatkailu.
Tai ainakin mun muksut tulee kokemaan sen, jos ei sotia tms.tai Jeesuksen paluuta tule (Jeesuksen paluu tietty on tärkeämpi!).

Jaiks! Mua ei saisi avaruusreissulle kirveelläkään. Enkä lapsianikaan päästäisi (multa ei tietenkään kysytä). En vaikka itse Jeesus ois niitä sinne viemässä!

Äääääääääää!
 
Jaiks! Mua ei saisi avaruusreissulle kirveelläkään. Enkä lapsianikaan päästäisi (multa ei tietenkään kysytä). En vaikka itse Jeesus ois niitä sinne viemässä!

Äääääääääää!
Mulla on aina se kauhuskenaario että lähden vähän "jaloittelemaan" avaruusaluksesta, sitten joku apuköysi pettää ja sinkoudun avaruuteen...

Martian-elokuvassa Matt Damonia haettiin avaruudesta. Kiva kun etäisyydet ja koordinaatit oli semmosta luokkaa kuin sanois "no hae mut tuolta Oulun ja Helsingin välistä. :D
 
Mulla on aina se kauhuskenaario että lähden vähän "jaloittelemaan" avaruusaluksesta, sitten joku apuköysi pettää ja sinkoudun avaruuteen...

Martian-elokuvassa Matt Damonia haettiin avaruudesta. Kiva kun etäisyydet ja koordinaatit oli semmosta luokkaa kuin sanois "no hae mut tuolta Oulun ja Helsingin välistä. :D
Noi ei oo yhtään mulle sopivia leffoja. Ja sit katson kuitenkin. Mikähän siinäkin on... :oops: :ninja:
 
vierailija
Ei nuo lukemat vakuuttaneet. Ei.
Kuuluisimmissa ja tärkeimmissä maapalloa tai sen liikkeitä/etäisyyksiä kuvaavissa luvuissa ei ole pedon lukua.

Sitäpaitsi, jos aletaan numerologiaa harrastamaan, niin ihan UT:n jutuista löytyy esim.6:lla jaollisia juttuja: Israel muodostuu 12 sukukunnasta, Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja jos Jeesuksen laskee mukaan niin miehiä oli 13 - hui!
Niinpä, kalastajia olivat. Paholaisrauskusta puhuivat keskenään tai siistä korppikotkasta, jok tiputtelee yläilmoista luita kallioille, et sais luuydintä syödäkseen. Just oli telkkarissa siitä.

13 uuttakuuta on joissakin kuukausissa, tiedät kai? Ne parhaat ottiajat siloittuvat juuri uudenkuun ja täydenkuun aikoihin, mut vaikuttaahan niihin monta muutakin asiaa ja siitä eivät tienneet, kun olivat miehiä(y)
 
Litteän maan harmaalle vielä jatkan...

Raamattua itseäänhän on syytetty salaliittoteoreetikoiden taholta että se on okkulttinen kirja.

Yksi raskaimmista syytöksistä on se, että kristinusko olisi juutalaisten vapaamuurarityylisten okkultistien keksimä, ja ne okkultistit olisivat itse ammentaneet numerologian ja muut symbolit - Egyptin orjuuden aikana egyptiläisiltä.

-Jeesus olisi auringonjumala/aurinko jota kiertää 12 eläinradan merkkiä (opetuslapset)
-Jeesus sanoi "eikö päivässä ole 12 tuntia/hetkeä?"
-kala oli vanha egyptiläinen symboli
- sanassa "Israel" on 3 epäjumalaa:
Is (Isis/Osiris), Ra (Auringonjumala), El (Kanaanilainen epäjumala).
No, sana Israel tarkoittaa hepreassa että Jumala sotii puolestamme ja en tiedä onko sen alkuperäinen muoto Jisreel, mikä veis sitä kauemmaksi egyptiläisyydestä.

Mutta se mitä haluan sanoa, että näissä asioissa pitää pitää pää kylmänä. Vaikka 7 on siunauksen luku niin kyllä se kutonenkin vilahtaa Raamatussa ihan raamatullisissa yhteyksissä. Jumala tarttee välillä sitäkin.
 
Niinpä, kalastajia olivat. Paholaisrauskusta puhuivat keskenään tai siistä korppikotkasta, jok tiputtelee yläilmoista luita kallioille, et sais luuydintä syödäkseen. Just oli telkkarissa siitä.

13 uuttakuuta on joissakin kuukausissa, tiedät kai? Ne parhaat ottiajat siloittuvat juuri uudenkuun ja täydenkuun aikoihin, mut vaikuttaahan niihin monta muutakin asiaa ja siitä eivät tienneet, kun olivat miehiä(y)
Mee paula pois.
 
Litteän maan harmaalle vielä jatkan...

Raamattua itseäänhän on syytetty salaliittoteoreetikoiden taholta että se on okkulttinen kirja.

Yksi raskaimmista syytöksistä on se, että kristinusko olisi juutalaisten vapaamuurarityylisten okkultistien keksimä, ja ne okkultistit olisivat itse ammentaneet numerologian ja muut symbolit - Egyptin orjuuden aikana egyptiläisiltä.

-Jeesus olisi auringonjumala/aurinko jota kiertää 12 eläinradan merkkiä (opetuslapset)
-Jeesus sanoi "eikö päivässä ole 12 tuntia/hetkeä?"
-kala oli vanha egyptiläinen symboli
- sanassa "Israel" on 3 epäjumalaa:
Is (Isis/Osiris), Ra (Auringonjumala), El (Kanaanilainen epäjumala).
No, sana Israel tarkoittaa hepreassa että Jumala sotii puolestamme ja en tiedä onko sen alkuperäinen muoto Jisreel, mikä veis sitä kauemmaksi egyptiläisyydestä.

Mutta se mitä haluan sanoa, että näissä asioissa pitää pitää pää kylmänä. Vaikka 7 on siunauksen luku niin kyllä se kutonenkin vilahtaa Raamatussa ihan raamatullisissa yhteyksissä. Jumala tarttee välillä sitäkin.

Sä ja mä tiedetään että Jeesus on se oikea jumala. Ei meillä ole hätää.
 
vierailija
Mulla on aina se kauhuskenaario että lähden vähän "jaloittelemaan" avaruusaluksesta, sitten joku apuköysi pettää ja sinkoudun avaruuteen...

Martian-elokuvassa Matt Damonia haettiin avaruudesta. Kiva kun etäisyydet ja koordinaatit oli semmosta luokkaa kuin sanois "no hae mut tuolta Oulun ja Helsingin välistä. :D
Mutta eikö ole vähän epäilyttävää, ettet voi löytää aitoja kuvia ”satelliiteista”? On ehkä vaikea uskoa, mutta meitä kaikkia on petkutettu. Jos luulet, että näet niitä yötaivaalla, et voi nähdä niitä paljain silmin niin kaukaa. Sillä ”satelliittien” sanotaan olevan noin henkilö-ja linja-auton kokoisia. Ne ovat korkeudella 500-600km, etkä voi nähdä niin kauas. Mitä tahansa nuo liikkuvat pisteet yötaivaalla ovatkaan, ne eivät ole mitään ”avaruudessa kiertäviä satelliitteja”. Tervetuloa satelliittihuijaukseen, taas yksi Nasan vitseistä. Et voi löytää kuvaa satelliitista ilman tietokoneanimaatiota. Vain kasa tietokonegrafiikka piirroksia joka puolella, kun haet kuvaa google haulla ”satelliitti avaruudessa”. Nyt ennen kuin alatte kaikki hermostua, en sano etteikö satelliitteja olisi olemassa. Sanon, että on absurdia ajatella, että nämä vekottimet ”kiertäisivät avaruudessa maapalloa”. Sillä olen nähnyt niiden roikkuvan suurista palloista. Jopa google tekee sitä nyt myöskin. Tutkikaa ”Project Loon”. Silloin tällöin ”satelliitti” syöksyy maahan, mutta siitä ei koskaan tiedoteta yleisölle, koska sitten saisit selville miten ne oikeasti toimivat. Ne roikkuvat pallojen varassa eivätkä ”kierrä maapalloa”. Kerran yksi niistä syöksyi maahan Brasiliassa ja pallo oli vielä kiinni siinä. Miten ”satelliitit” voivat olla Thermosfäärissä? Lämpötila siellä on aivan liian kuuma. Miten sellainen välineistö kestää? Miten kummassa ”satelliitit” eivät pala poroksi? Kerronpa sinulle; vain kasa valheita! Ei ole olemassa ”maapalloa kiertäviä satelliitteja”, sillä 99% kommunikaatioyhteyksistä tapahtuu merenalaisten kaapeleiden ja maan päällä olevien linkkimastojen avulla.
GPS-paikannus perustuu myös maanpäälliseen tekniikkaan. Tutki systeemiä nimeltä LORAN, se on armeijan käyttämä paikannustekniikka, joka käyttää maan päällä olevia torneja kohteen sijainnin selvittämiseen. Joko tajuat mstä on kyse? Katsos, Nikola Tesla löysi tavan kommunikoida ilman ”avaruudessa” olevia ”satelliitteja”. Tärkeimpiä ovat maanpäälliset mastot ja tornit, niiden avulla saat ”satelliitti” televisiosi. He ovat kaupallistaneet sen, minkä Tesla tarjosi ilmaiseksi, valheellisen satelliittiteollisuutensa avulla. Arthur C. Clarke oli se joka loihti mielessään aurinkopaneelisiivillä varustetut itsestään lentävät laatikot. Yksi vapaamuurareista hänkin, eikä mikään yllätys. He luovat scifiä ja tekevät rahaa sen avulla. He varastivat Teslan teknologian ja vaativat sinua maksamaan tv-lähetyksistä. Alatteko jo tajuta!
 
vierailija
Litteän maan harmaalle vielä jatkan...

Raamattua itseäänhän on syytetty salaliittoteoreetikoiden taholta että se on okkulttinen kirja.

Yksi raskaimmista syytöksistä on se, että kristinusko olisi juutalaisten vapaamuurarityylisten okkultistien keksimä, ja ne okkultistit olisivat itse ammentaneet numerologian ja muut symbolit - Egyptin orjuuden aikana egyptiläisiltä.

-Jeesus olisi auringonjumala/aurinko jota kiertää 12 eläinradan merkkiä (opetuslapset)
-Jeesus sanoi "eikö päivässä ole 12 tuntia/hetkeä?"
-kala oli vanha egyptiläinen symboli
- sanassa "Israel" on 3 epäjumalaa:
Is (Isis/Osiris), Ra (Auringonjumala), El (Kanaanilainen epäjumala).
No, sana Israel tarkoittaa hepreassa että Jumala sotii puolestamme ja en tiedä onko sen alkuperäinen muoto Jisreel, mikä veis sitä kauemmaksi egyptiläisyydestä.

Mutta se mitä haluan sanoa, että näissä asioissa pitää pitää pää kylmänä. Vaikka 7 on siunauksen luku niin kyllä se kutonenkin vilahtaa Raamatussa ihan raamatullisissa yhteyksissä. Jumala tarttee välillä sitäkin.
Muistellaan tähän väliin lopun aikaa ja viimeisiä päiviä;

”Aurinko sammuu ja Kuu ei anna valoaan. Pian tämän jälkeen näemme Ihmisen Pojan merkin taivaalla, kuin salama idästä länteen halki koko maanpiirin. Kaikki silmät tulevat näkemään Jeshuan paluun, niidenkin jotka hänet lävistivät. Taivaankansi aukaistaan ja Yahushua Hamashiach palaa takaisin tasanko maan päälle, valkoisella hevosella pilvien päällä ratsastaen, yhdessä kanssa taivaallisen sotajoukkojen. Herra tulee toisen kerran tuomitsemaan koko maailman, moni ihminen ei tajua tätä. Se tulee olemaan järkytys tietämättömille ja ei uskoville. Jeshua palaa tappajana. Jeshuan vaatteet tulevat olemaan veressä ja verta on hevosen kuolaimiin asti”

Jumalan sanan mukaan jokainen ihminen on syntiinlankeemuksen (1. Moos. 3. luku) seurauksena luonnostaan sydämessään synnin ja perkeleen orja, vailla kykyä omin voimin irtautua tuosta orjuudesta. Sen vuoksi Jumalan Pojan täytyi tulla lunastamaan meidät Jumalalle ja ikuiseen elämään. Siksi, pelastuakseen ja tullakseen totuuden lapseksi, ihmisen on Jumalan sanan mukaan uudestisynnyttävä (sydämen katumus eli omantunnon hätä syntien vuoksi ja sydämen usko Kristuksen sijaissovitukseen) Sanasta, jolloin Sanassa vaikuttava Pyhä Henki (eli Jumala) ja totuus astuu Sanan myötä sydämeen ja perkele joutuu kaikkoamaan sieltä pois, Joh. 3:3, 5; Ap. t. 17:30.

Ei ole olemassa mitään ”ääriuskonnollisuutta” tai ”eriasteista uskonnollisuutta”, sillä ihminen voi olla vain joko sydämessään uskova (jolloin Jumala asuu sydämessä) tai sydämessään ei-uskova. Mitään välimuotoja ei ole olemassa.

Yahushua Hamashiach lähetti maan päälle meille puolustajan, totuuden hengen. Minä halusin tietää totuuden ja totuuden henki löysi minut. Minä tiedän, että Jumala, maan ja taivaan Luoja, on totta ja Jumala loi taivaan, meret ja tasanko maanpiirin ja kaikki mitä niissä on, ja Yahushua Hamashiach on Jumalan Poika, meidän syntien lunastaja ja syntisten pelastaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
Meille valehdellaan melkeinpä joka asiassa. Nykypäivän "moderni astronomia" on vain yksi lukuisista valheista mistä Raamattu varoittaa. Jumalaton "Moderni astronomia" on juuri sitä valhetietoa;
”Pidä tallessa, Timoteus, se mikä on uskottu sinun haltuusi! Torju jumalattomat tyhjät puheet ja vastaväitteet, joita tiedon nimellä kulkeva valhetieto keksii.”,” Muutamat ovat ryhtyneet sen tunnustajiksi ja ovat eksyneet pois uskosta. Armo teille!” - 1. kirje Timoteukselle 6:20,21

Myös maanpiirin jokaiselle kansalle on säädetty rajat missä heidän tulee asua. Kansojen sekoittaminen on Jumalan sanan mukaan kielletty;
"Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat", ”että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää-hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä” - Apostolien Teot 17:26, 27

Lisäksi kaikenlainen tämän maailman parantaminen ja tämän maailman rakastaminen on myös Jumalan sanan vastaista. Tämä nykypäivän "maailman kansalaisuus" ja "kansainvälisyys" ovat Jumalan silmissä hulluutta. Jos katsotaan Suomen "kansanedustajia", niin he ovat huolissaan vain maailman asioista ja puhuvat vain maailmasta, mutta kukaan ei ole huolissaan omasta kansasta. Aina kun tarkastellaan Suomen poliittista eliittiä, niin näemme mielisairaita ihmisiä, psykopaatteja ja sosiopaatteja, jotka eivät saisi olla poliittisissa viroissa;
”Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.” - 1. Johanneksen Kirje 2:15
 
vierailija
Litteän maan harmaalle vielä jatkan...

Raamattua itseäänhän on syytetty salaliittoteoreetikoiden taholta että se on okkulttinen kirja.

Yksi raskaimmista syytöksistä on se, että kristinusko olisi juutalaisten vapaamuurarityylisten okkultistien keksimä, ja ne okkultistit olisivat itse ammentaneet numerologian ja muut symbolit - Egyptin orjuuden aikana egyptiläisiltä.

-Jeesus olisi auringonjumala/aurinko jota kiertää 12 eläinradan merkkiä (opetuslapset)
-Jeesus sanoi "eikö päivässä ole 12 tuntia/hetkeä?"
-kala oli vanha egyptiläinen symboli
- sanassa "Israel" on 3 epäjumalaa:
Is (Isis/Osiris), Ra (Auringonjumala), El (Kanaanilainen epäjumala).
No, sana Israel tarkoittaa hepreassa että Jumala sotii puolestamme ja en tiedä onko sen alkuperäinen muoto Jisreel, mikä veis sitä kauemmaksi egyptiläisyydestä.

Mutta se mitä haluan sanoa, että näissä asioissa pitää pitää pää kylmänä. Vaikka 7 on siunauksen luku niin kyllä se kutonenkin vilahtaa Raamatussa ihan raamatullisissa yhteyksissä. Jumala tarttee välillä sitäkin.
Lainaten kirjasta ”Zetetic Cosmogeny” , Thomas Winships totesi:

”Anna mielikuvituksesi kuvata mieleen millainen voima ilmalla olisi joka on laitettu liikkeelle pallomaisella kappaleella joka on 40000km ympärys mitaltaan, joka pyörisi 1600km tunnissa, syöksyen läpi avaruuden 104000km tunnissa ja kierien läpi taivaiden? Sitten anna ”olettamuksesi” todeta pysyisikö sellaisen ”maapallon” asukkailla hiukset päässä? Jos ”maapallo” pyörii akselinsa ympäri hurjaa 1600km tunnissa, niin valtava massa täytyisi pakosta aiheuttaa suurenmoisen tuulenpuuskan avaruudessa jossa se olisi. Tuulet pitäisi mennä vain yhteen suuntaan ja pilvet jotka ovat pyörivan ”pallon vaikutuksesessa” pitäisi mennä myös samaan suuntaan. Tosiasia on, että maa on paikallaan ja tämä on todistettu leijojen lennättämisellä.”
 
vierailija
Jeesus Kristuksen paluu tulee olemaan hirveä ja kauhea tapahtuma jumalattomille syntisille, jotka eivät tulleet parannukseen ja jotka jätetään maan päälle tuhottaviksi. Jälki tulee olemaan erittäin rumaa;

”Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle”, ”syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten" – Johanneksen Ilmestys 19:17,18
 
vierailija
Jos aurinko valaisisi kolikkoa, niin aamua ja iltaa ei olisi siinä pituudessa kuin nyt. Koska aurinko esiin tullessaan, sekunnissa valaisisi koko läpyskän toisen puolen.
Jos Maa olisi pyörivä pallo jota lämmittäisi aurinko 153 miljoonan kilometrin päästä, se olisi mahdotonta, että olisi samanaikaisesti läkähdyttäviä kesiä Afrikassa ja sillä välin muutaman tuhannen kilometrin päässä luita jäädyttäviä jäisiä Arktika/Antarktikan talvia. Jos lämpö auringosta kulkee 153 miljoonaa kilometriä Saharan autiomaalle, on absurdia väittää, että vain 6400 kilometriä (0,00004%) pidemmällä Antarktika täysin välttyisi sulattavalta lämmöltä, niin äärimmäisen pienenellä kuin 0,00004 prosentin etäisyys erolla.

Aurinko on paikallinen valon ja lämmön lähde joka kiertää tasanko maan yllä ympyrämäisellä kiertoradallaan. Kun täällä pohjolassa on kesä ja aurinko kiertää lähellä meitä sisempää kiertorataansa, niin silloin uudessa-seelannissa tai Australiassa on talvi, koska Aurinko kiertää kaukana uudesta-seelannista tai australiasta.
 
Lainaten kirjasta ”Zetetic Cosmogeny” , Thomas Winships totesi:

”Anna mielikuvituksesi kuvata mieleen millainen voima ilmalla olisi joka on laitettu liikkeelle pallomaisella kappaleella joka on 40000km ympärys mitaltaan, joka pyörisi 1600km tunnissa, syöksyen läpi avaruuden 104000km tunnissa ja kierien läpi taivaiden? Sitten anna ”olettamuksesi” todeta pysyisikö sellaisen ”maapallon” asukkailla hiukset päässä? Jos ”maapallo” pyörii akselinsa ympäri hurjaa 1600km tunnissa, niin valtava massa täytyisi pakosta aiheuttaa suurenmoisen tuulenpuuskan avaruudessa jossa se olisi. Tuulet pitäisi mennä vain yhteen suuntaan ja pilvet jotka ovat pyörivan ”pallon vaikutuksesessa” pitäisi mennä myös samaan suuntaan. Tosiasia on, että maa on paikallaan ja tämä on todistettu leijojen lennättämisellä.”
Avaruus on voima. Kuvittele ääretön ja voima. Nopeus hmm... muista valonnopeus. Entäpä vielä... on nopeuksia joita ei näe. Ne ovat valonnopeutta nopeampia voimia. Kun tunnet, niin tiedät.
 

Yhteistyössä