Mä haluan että mun lapsista tulee samanlaisia kuin hän,koska hän on viisas ja ei niin kuin kaikki teinit jotka hyppävät yhdestä sängystä toiseen ja poltavat tupakka :ashamed: Tytsi89!!!!Oot ihana :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Kyllä tytsi on viisas ja hän tiedä ,mitä hän tekee ja paljon parempi niin,kun niin kuin monet nuoretAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Se on kiva =) ole ylpeä ja onnellinen että hän on semmonen,mä aina pelkkän jos lapsista tulee vaikeita teiniaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiitos AnnaBell! =) :hug: Sä vaikutat myös tosi mukavalta ihmiseltä :flower: Olitko muuten katselemassa niitä penkkareita torstaina? Åboriginal oli nähnyt mut siellämeinasi tulla moikkaamaan, mutta ei sitten viittinytkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:
Mutta jos oletetaan että huoneessa on kaksi sänkyä, toinen lähellä huoneen ovea toinen ikkunaa. Sängyt ovat vain metrin päästä toisistaan, esikkosi on ikkunan luona olevalla sängyllä. Lattia on täynnä lasin siruja ja esikkosi pitäisi päästä huoneesta pois. Väitätkö että esikkosi hyppäisi enemmin ikkunasta ulos kuin sängystä toiseen? B) Ei olisi kauheen fiksu veto välttämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:
Mutta jos oletetaan että huoneessa on kaksi sänkyä, toinen lähellä huoneen ovea toinen ikkunaa. Sängyt ovat vain metrin päästä toisistaan, esikkosi on ikkunan luona olevalla sängyllä. Lattia on täynnä lasin siruja ja esikkosi pitäisi päästä huoneesta pois. Väitätkö että esikkosi hyppäisi enemmin ikkunasta ulos kuin sängystä toiseen? B) Ei olisi kauheen fiksu veto välttämättä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Uteliaisuudestani kysyn, millä perusteella olen mielestäsi 11-vuotias? Jos pitää hyppiä sängystä sänkyyn ja polttaa tupakkaa ollakseen aikuinen niin ei hyvää päivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä haluan että mun lapsista tulee samanlaisia kuin hän,koska hän on viisas ja ei niin kuin kaikki teinit jotka hyppävät yhdestä sängystä toiseen ja poltavat tupakka :ashamed: Tytsi89!!!!Oot ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Uteliaisuudestani kysyn, millä perusteella olen mielestäsi 11-vuotias? Jos pitää hyppiä sängystä sänkyyn ja polttaa tupakkaa ollakseen aikuinen niin ei hyvää päivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Tähän odotan vastausta :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.
Tähän odotan vastausta :wave:
sun jutut vaan on sellasia pikkuvanhan 11-vuotiaan juttuja. Olet niin ylpeä siitä, että olet erilainen nuori ja pönkität itsetuntoasi tällä palstalla, kun ilmeisesti ikäisesi katsovat kieroon.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä haluan että mun lapsista tulee samanlaisia kuin hän,koska hän on viisas ja ei niin kuin kaikki teinit jotka hyppävät yhdestä sängystä toiseen ja poltavat tupakka :ashamed: Tytsi89!!!!Oot ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tellu:mä en todellakaan haluaisi että mun tytär kirjottelee 16 vuotiaasta asti jollai tän tyyppisellä palstalla vaikka itsekin on ihan lapsi vielä..