Mä hehkutan:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Saan nukkua huomenaamuna puolillepäiville! :D :D Oi ihana sunnuntai, olet taas ovella ja MUN nukkumisvuoroni koittaa! :heart: :heart: Ei silmät ristissä sängystä nousua, ei lasten pukemisia, ei aamupalailua, ei uhmiksen kanssa milloin mistäkin asiasta vääntämistä. Välillä mies tuo vauvan tissille ja taas unta palloon!

Mä rakastan sunnuntaita! :heart:

nimim. Unta arvostava

Kuullostaa aika ihanalta :)

Mä yritin eilen olla ovela ja käskin miehen nukkuun sille puolelle sänkyä missä pojan sänky on..aattelin et poika aamulla herättää isänsä...kilin kellit, se kiersi sinne toiselle puolelle sänkyä missä mä olin ja kilju et äitiiii, ysiin(syliin) :snotty:

Myös minä saan viikonloppuisin nukkua niin pitkään kun itseä huvittaa, jotenkin niin hyvältä tuntuu kun puolihereillä sängyssä lokoilet, kuuntelet toisten touhuja ja aina silloin tällöin kuulluu, isännän ääni joka sanoo, että älkää menkö sinne (makkariin), voi että kun se lämmittä mun sydäntä kun toinen vahtii mun unta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:
Voi sua onnekasta! :) Meillä mies on unta arvostava :whistle:

Mun mies on kans ja hyvin nukkuu, yhtä hyvin vois olla kuollut yöllä... Ainakaan lasten ääniin se ei herää vahingossakaan :xmas: :whistle:
Lauantaiaamut on sen ja sunnuntait on mun :)

oih, onnellinen... mun edellisestä nukkumisvuorosta on kulunut jo liian kauan :/ useampi viikko jo.. ehkä maanantaina sitten. Pitää miehelle ehdottaa josko se ei olisi liian väsynyt kun on ollut koko viikonlopun reissussa töiden takia :D

Yhteistyössä