Minulla on maailman paras mies, en ole ikinä tavanut noin hyvää:)))), olen onnellinen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsi teijät:D no sanokaa mitä vaan, mutta me ollaan onnellisia, vaikka miltä se kuulosta, haukkukaa vaan, hau hau hau:D

Kiva kun mulla tai anteeksi ainakin MEILLÄ on kiva olla ja tänään ihanaa päivää:p

semmosta jäin miettimään,et missä välissä sä vietät aikaa sen ihanan miehesi kanssa,kun alotuksia tulee pitkin päivää ja iltaa?en siis itse ole täällä päivystämässä koko aikaa,mutta sun alotuksia näkyy olevan etusivulla eri ajoilta..

Voi vitsi teijät:D no sanokaa mitä vaan, mutta me ollaan onnellisia, vaikka miltä se kuulosta, haukkukaa vaan, hau hau hau:D

Kiva kun mulla tai anteeksi ainakin MEILLÄ on kiva olla ja tänään ihanaa päivää:p

Älä tuu tänne kiekumaan niin ei me mitään haukutakaan silloin =) Etkö sä osaa olla edes tuntia tekemättä jotain typerää aloitusta? Kyllä me jo uskotaan, että olet onnellinen - jatka elämääsi - hyvä ihminen äläkä retostele täällä!

Mullakin oli maailman ihanin mies. Olin juuri eronnut yh, kun tavattiin. Se piiritti mua lähes öin ja päivin, alusta saakka puheli miten on ivhdoin kohdannut Sen Oikean, ettei ole ikinä rakastanut ketään ennen mua. Se puhui miten ihana ja upea nainen mä olen, miten se ei ikinä halua satuttaa mua mitenkään vaan haluaa suojella mua kaikelta. Se otti mun lapset omikseen, halusi heti naimisiin ja lapsia mun kanssa. Oltiin tunnettu pari kolme kk kun se muutti mun luokse. Kaikki oli täydellistä, mies palvoi mua, teki kotitöitä, rakasti ja leikitti mun lapsia, piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Kuuden kuukauden kuluttua mentiin kihloihin ja hyvin pian sen jälkeen tulin raskaaksi.

Siihen loppui se onni. Pikkuhiljaa miehen mustasukkaisuus paheni, se valvotti mua yöt kun epäili että petin sitä töissä (olin vanhainkodilla hoitajana, se luuli että petän sitä niitten vanhusten kanssa). Mä yritin ymmärtää ja vakuutella etten mä tee mitään, mies oli kertonut miten sitä on aina vaan petetty ja kaikki naiset aiemmin olleet kauheita häntä kohtaan. Olin sinisilmäinen ja uskoin. Halusin tehdä kaikkeni, ettei tuon unelmieni prinssin tarvitsisi olla musta mustasukkainen, mä alistuin ihan täysin, omasta tahdostani. Pikkuhiljaa kaikki paheni, väkivalta tuli mukaan. Lopulta mun elämä meni siihen pisteeseen, että olin alistettu ovimatto, jota petettiin, hakattiin, haukuttiin, kidutettiin ja pidettiin vankina omassa kodissani.

Tajusin lähteä vasta siinä vaiheessa, kun elämäämme puuttuivat poliisit ja sosiaaliviranomaiset, ja antoivat minulle vaihtoehdot: joko lähden lasteni kanssa tai jään ja he huostaanottavat lapset.

Kovin usein se "liian hyvää ollakseen totta" myös on sitä.

Savanna tuskin ottaa kuuleviin korviinsa tätä, mutta ajattelinpa vaan kertoa kun kuulosti niin tutulta Savannan tarinat tuosta ihmeellisestä miehestä.

Kenelle sä yrität vakuutella olevasi onnellinen?Itsellesi kenties..
Joka toisessa viestissä lukee,et kuinka onnellinen olet. Miksi vakuuttelet sitä koko ajan muille?
Itse olen ainakinaidosti onnellinen,eikä minun tarvitse sitä koko ajan huudella ja vakuutella muille. Kuinkahan on sinun kohdallasi?

Mä seurustelin kerran yhden rikkaan miehen kanssa joka oli kaikin puolin muutenkin oikein mukava ja kiva ihminen. Mutta en mä koskaan sopeutunut siihen elämäntyyliin, en halunnut ottaa vastaan lahjoja tai antaa miehen elättää minua. Olin silloin aika nuori ja koin tärkeäksi hankkia "oman elämän" ja oman osaamisen ja ammatin. Tokihan suhteen loppumisen aiheutti muutkin asiat, mutta en ole koskaan haikaillut rahan perään ja pitänyt sitä tärkeänä tuon jälkeenkään.
Ihmiset vaan ovat niin kovin erilaisia ja haaveilevat erilaisista asioista.
Mun elämä on ihanaa, kun saan rötköttää verkkarit jalassa sohvalla saunan jälkeen ja juoda kaakaota lasten kanssa!

Jos minä eläisin maailman ihaninta elämää ja oisin niinniin rakkauden sadannessa taivaassa, niin kyllä minuuttiakaan täällä palstailis vaan olisin nautiskelemassa rakastettuni seurasta.

Onnea vaan uuteen suhteeseen ja toivotaan, että se kestää myös alkuhuuman jälkeen. :)

Mä en jaksa ottaa tällä hetkellä yhtään stressiä mistään miehistä tai nähdä heidän eteensä vaivaa, nautin tästä sinkkuna olemisesta ja annan heidän tulla mun luokse jos ovat tullakseen. Yhden ihanan kanssa olen tossa kyllä safkaamassa ja leffassa käynyt parin viime viikon aikana, mutta katotaan nyt. :)

aina alussa on tuollainen huuma. Ja sitten jossakin vaiheessa laantuu. Minun mielestä se laivareissu-raportointi osoitti että ihan kaikki ei ole hyvin, ainakaan silloin kun kuningas alkoholi astuu kuvaan. Mutta kiva että Milanna saa toteuttaa itseään eikä tarvitse rahasta huolehtia. Periaattteessa Milannan ei tarvitse enää stripata ja tulevaa liikettäkin voi pitää auki vaan klo 12-16. Toisilla elämä on helpompaa kuin toisilla.

Ja kyllä minäkin olisin ehkä tyytyväisempi jos joka pennosta ei tarvis laskea ja miettiä missä kuussa kenenkin vaattekaappia täydennetään. Mutta mun elämä on silti elämisen arvoista vaikka olenkin tulotasolta juuri köyhyysrajan yläpuolella.

[QUOTE="hmm";23277495]Todella rasistinen ja asiaton kommentti. Häpeäisit! (entäs venäjältä tulevat miehet?)[/QUOTE]

no ne venäjältä tulevat miehet on kaikki taas rikollisia.

venäläiset naiset kaikki huoria

venäläiset miehet kaikki rosvoja

suomalaiset naiset kaikki possuja ja ei osaa pukeutua

suomalaiset miehet kaikki alkoholisteja ja kalja mahaa omistaa

turkkilaiset miehet kaikki pervoja

ja blaaaa blaaa.....

ärsyttää kuin ihmisillä on sellainen ajatelutapa, must taas tuntu kasvatus vaikuttaa enemmän sekä me kaikki ollaan niin erilaisia ettei saa yhden perusteella haukkua vaikka venäläisiä tai suomalaisia

ja blaaaa blaaa.....

ärsyttää kuin ihmisillä on sellainen ajatelutapa, must taas tuntu kasvatus vaikuttaa enemmän sekä me kaikki ollaan niin erilaisia ettei saa yhden perusteella haukkua vaikka venäläisiä tai suomalaisia
No oon ollut työkseni rikollisten kanssa päivittäin 20v tekemisissä ja kyllä noita ryssiä aika suuri osa niistä on. Kerro nyt mitä matoja sillä sun muksullas on kun verikokeista saatiin selville. Kaikkea muuta kommentoit, mutta et tota matojuttua.
Eikös teidän muuten pitänyt olla jossain ravintolassa syömässä tänä iltana?

ja blaaaa blaaa.....

Itehän sä aina julistat täällä miten suomalaiset naiset on rumia eikä osaa pukeutua?

Yhteistyössä