Minulla on maailman paras mies, en ole ikinä tavanut noin hyvää:)))), olen onnellinen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Se tekee kaikki mua varten, se kohtelee mua kuin naista, tuo kukkia, tekee ruoat, on kuin duracel pupu, ihan kuin mies, osaa ja tykkää tehdä kaiken vaikka rahaakin on paljon mutta ei se pilannut hänet. Se rakasta mun lapsia, itse jopa vie jos on jotain yksityiselle lääkärille, vaikka pientäkin, viimeks se arvasi että tokalla oli jotain pielessä ja se vei hänet lääkärille ja oikeasti löysivät matot suolistossa, kun otettiin kaikki veriarvot. Se leikki heijän kaa, tekee kaikkia kiva. Se sano joka päivää miten mua rakasta, odottaa innolla häitä jo, auttaa joka asiassa, tekee kaikki mitä mä haluan, vaikka haluan mennä jonnekin ja hän on väsynyt se menee vaikka silmät punaiset väsymyksen takia, jos mä avaan edes suu jossain autossa että olen väsynyt ja haluan kahvia, äkkiä se löytää paikan mistä mulle saa sen tuoda ja tuo aina jotain muutakin kiva, se avaa jopa oven autoon, se anna mulle rahaa että käyn paljon ulkona syömässä kavereiden kaa tai missä vaan ettei mulla olisi tylsää, se avaa mulle yrityksen, koska se tiedä että haluan juuri tämä tehdä, se ei kutsu mua kuin kulta, rakas, mirri, se vaan on niin ihanaa että en osaa edes selittää. Oikeasti en ole ikinä nähnyt tai tavannut sellaista miestä kuin mun mies, hän on oikea lottovoitto!!!!:heart: Ei se ees kaikki ole, ei vaan kaikki tulee mieleen, mun äiti jopa sano sellainen kuin hän on varma 1:10000000sta ja vielä kroppa nam nam:pja ulkonäkö mun makuun, eli :heart::heart::heart:

[QUOTE="Neith";23277038]mitä sä teet sun miehelles?
tekeekö miehestä hyvän se että se maksaa ja tekee kaiken mitä sä haluat, täyttää jopa sun kaikki pikkuset oikeut ja toiveet?[/QUOTE]

Sellaisille kuin hän haluan kans tehdä vaikka mitä hyvää, se vaan on niin aarre

Miunkin mies on maaiman paras =)
Ei se tosin kantele minulle kukkia jatkuvasti, eikä avaa minulle yritystä,jne... MUTTA enpä minä niitä kaipailekkaan. Yli 28 vuotta tuo oma "ukko-perkuleeni" on taaplannut rinnallani ylä-ja alamäet välillä toisiamme tarpeen tullen tukien.
Ja minä olen onnellinen :heart:

Toivottavasti ei käy niin että kun alkuhohto haihtuu, myös Sinä jaksat vielä häntä etkä heitä kuin lapasta nurkkaan. Tuntuu että elät jatkuvasti huippukohdista, osaatko elää lainkaan tavallista ja tasaisempaa elämää vai alkaako se heti kyllästyttämään... ja taas menee mies vaihtoon.

Kiva kuulla ap! Tuo vaan kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta tai jatkuakseen.. En sano pahalla, mutta pelkään, miten käy arjen tullen. Mutta onnea ja onnea myös häävalmisteluihin! Onko paikka jo varattu ja kutsut lähteneet?

[QUOTE="vieras";23277064]Kuulostaa siltä että se hakkaa sut häiden jälkeen :)
Liian hyväähän tuo on ollakseen totta. Kokemuksen kautta sitä on alkanut epäillä monenlaista.[/QUOTE]

epäilkää vaan, ei se mulle kuulu, hän on mun aarre ja piste, eikä se ikinä ketään koske, koske vaan jos joku mua, mun lapsia tai hänen lapsia koske

Kuulostaa ihan hyvälle miehelle.. Mutta jos minun miehellä olisi silmät väsymyksestä punaiset, niin en raahaisi sitä meikäläisen kotkotuksiin, vaan antaisin levätä..

[QUOTE="vieras";23277074]Kiva kuulla ap! Tuo vaan kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta tai jatkuakseen.. En sano pahalla, mutta pelkään, miten käy arjen tullen. Mutta onnea ja onnea myös häävalmisteluihin! Onko paikka jo varattu ja kutsut lähteneet?[/QUOTE]

Meillä arki jo, ollaan jo 3kk, siis asutaan yhdessä ja ihanaa, eo voi parempaa toivoa:)

epäilkää vaan, ei se mulle kuulu, hän on mun aarre ja piste, eikä se ikinä ketään koske, koske vaan jos joku mua, mun lapsia tai hänen lapsia koske

En haluais, mutta en voi olla kyseenalaistamatta miestäsi. Monesti sitä sokaistuu rakastuessaan, eikä nää sitä, ettei tää nyt ihan normaalia ole. Toinen osaa niin hyvin kietoo pikkusormensa ympärille. Onhan se tietty ihana kun joku palvoo ja jumaloi ja täyttää jokaisen toiveen..

Sen sanon että tosta ei seuraa mitään hyvää. Sovitaanko ettei mun tarvi sanoa sulle koskaan, että "Mitäs mä sanoin....".

Se tekee kaikki mua varten, se kohtelee mua kuin naista, tuo kukkia, tekee ruoat, on kuin duracel pupu, ihan kuin mies, osaa ja tykkää tehdä kaiken vaikka rahaakin on paljon mutta ei se pilannut hänet. Se rakasta mun lapsia, itse jopa vie jos on jotain yksityiselle lääkärille, vaikka pientäkin, viimeks se arvasi että tokalla oli jotain pielessä ja se vei hänet lääkärille ja oikeasti löysivät matot suolistossa, kun otettiin kaikki veriarvot. Se leikki heijän kaa, tekee kaikkia kiva. Se sano joka päivää miten mua rakasta, odottaa innolla häitä jo, auttaa joka asiassa, tekee kaikki mitä mä haluan, vaikka haluan mennä jonnekin ja hän on väsynyt se menee vaikka silmät punaiset väsymyksen takia, jos mä avaan edes suu jossain autossa että olen väsynyt ja haluan kahvia, äkkiä se löytää paikan mistä mulle saa sen tuoda ja tuo aina jotain muutakin kiva, se avaa jopa oven autoon, se anna mulle rahaa että käyn paljon ulkona syömässä kavereiden kaa tai missä vaan ettei mulla olisi tylsää, se avaa mulle yrityksen, koska se tiedä että haluan juuri tämä tehdä, se ei kutsu mua kuin kulta, rakas, mirri, se vaan on niin ihanaa että en osaa edes selittää. Oikeasti en ole ikinä nähnyt tai tavannut sellaista miestä kuin mun mies, hän on oikea lottovoitto!!!!:heart: Ei se ees kaikki ole, ei vaan kaikki tulee mieleen, mun äiti jopa sano sellainen kuin hän on varma 1:10000000sta ja vielä kroppa nam nam:pja ulkonäkö mun makuun, eli :heart::heart::heart:

Ihanaa:)
Mun mies tuo kukkia kahdesti päivässä,ja hieroo mun jalkoja ainakin sadasti päivässä,on ostanut mulle osakkeita ja timantteja vaikka muille jakaa.Mun mies ei ainoastaan auta mua,vaan kirjaimellisesti tekee kaiken,harmi kun ei voi hengittää mun puolesta:)
Mun mies ei enään edes nuku öisin,kun sen on pakko tuijottaa mun ihanaa kroppaa herkeämättä<3 ja sen ajan mitä mä olen hereillä harrastan villiä seksiä mieheni kanssa,joka on niin namu et mun äitin tuli sokeaksi ensitapaamisella.
Mutta elämä on,niin ihanan kallista<3

• Tykkää
Reactions: Brooke
Kyllä voin sanoa että monet kateelliset haluavat vieläkin pilata meijän elämää, muttei onnistu, se vaan kaikille vasta vittu se sulle kuulu, jos joku puutu, kun sillä mua ennen oli iso joono naisia, mutta ei se ketään halunnut, eikä halua, eikä tulee haluamaan, se sano mulle olen hänen ikuisesti, ikuinen rakkaus, se ensimäsitä kerta nyt ymmärsi mitä rakkaus oikeasti on, koska muut naiset pahoja varastivat rahaa, käyttivät hyväksi aika pahalla, toinen väkivaltainen ja se kesti

Mitäs sä entiselle miehellesi teit? Tapahtuiko niin, että kun vastaan käveli mies jolla on paksumpi rahapussi sai toinen jäädä sivuun? Rahalla ei rakkautta mitata. Toivottavasti entinen miehesi löytää naisen joka häntä oikeasti arvostaa eikä ole koko ajan rahan kiilto silmissä.

Yhteistyössä