V
Venakko Milanna
Vieras
Se tekee kaikki mua varten, se kohtelee mua kuin naista, tuo kukkia, tekee ruoat, on kuin duracel pupu, ihan kuin mies, osaa ja tykkää tehdä kaiken vaikka rahaakin on paljon mutta ei se pilannut hänet. Se rakasta mun lapsia, itse jopa vie jos on jotain yksityiselle lääkärille, vaikka pientäkin, viimeks se arvasi että tokalla oli jotain pielessä ja se vei hänet lääkärille ja oikeasti löysivät matot suolistossa, kun otettiin kaikki veriarvot. Se leikki heijän kaa, tekee kaikkia kiva. Se sano joka päivää miten mua rakasta, odottaa innolla häitä jo, auttaa joka asiassa, tekee kaikki mitä mä haluan, vaikka haluan mennä jonnekin ja hän on väsynyt se menee vaikka silmät punaiset väsymyksen takia, jos mä avaan edes suu jossain autossa että olen väsynyt ja haluan kahvia, äkkiä se löytää paikan mistä mulle saa sen tuoda ja tuo aina jotain muutakin kiva, se avaa jopa oven autoon, se anna mulle rahaa että käyn paljon ulkona syömässä kavereiden kaa tai missä vaan ettei mulla olisi tylsää, se avaa mulle yrityksen, koska se tiedä että haluan juuri tämä tehdä, se ei kutsu mua kuin kulta, rakas, mirri, se vaan on niin ihanaa että en osaa edes selittää. Oikeasti en ole ikinä nähnyt tai tavannut sellaista miestä kuin mun mies, hän on oikea lottovoitto!!!!:heart: Ei se ees kaikki ole, ei vaan kaikki tulee mieleen, mun äiti jopa sano sellainen kuin hän on varma 1:10000000sta ja vielä kroppa nam nam
ja ulkonäkö mun makuun, eli :heart::heart::heart: