V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi vitsi teijätno sanokaa mitä vaan, mutta me ollaan onnellisia, vaikka miltä se kuulosta, haukkukaa vaan, hau hau hau
Kiva kun mulla tai anteeksi ainakin MEILLÄ on kiva olla ja tänään ihanaa päivää![]()
.. ja lasten kanssa..semmosta jäin miettimään,et missä välissä sä vietät aikaa sen ihanan miehesi kanssa,kun alotuksia tulee pitkin päivää ja iltaa?en siis itse ole täällä päivystämässä koko aikaa,mutta sun alotuksia näkyy olevan etusivulla eri ajoilta..
Voi vitsi teijätno sanokaa mitä vaan, mutta me ollaan onnellisia, vaikka miltä se kuulosta, haukkukaa vaan, hau hau hau
Kiva kun mulla tai anteeksi ainakin MEILLÄ on kiva olla ja tänään ihanaa päivää![]()
No oon ollut työkseni rikollisten kanssa päivittäin 20v tekemisissä ja kyllä noita ryssiä aika suuri osa niistä on. Kerro nyt mitä matoja sillä sun muksullas on kun verikokeista saatiin selville. Kaikkea muuta kommentoit, mutta et tota matojuttua.venäläiset naiset kaikki huoria
venäläiset miehet kaikki rosvoja
suomalaiset naiset kaikki possuja ja ei osaa pukeutua
suomalaiset miehet kaikki alkoholisteja ja kalja mahaa omistaa
turkkilaiset miehet kaikki pervoja
ja blaaaa blaaa.....
ärsyttää kuin ihmisillä on sellainen ajatelutapa, must taas tuntu kasvatus vaikuttaa enemmän sekä me kaikki ollaan niin erilaisia ettei saa yhden perusteella haukkua vaikka venäläisiä tai suomalaisia
venäläiset naiset kaikki huoria
venäläiset miehet kaikki rosvoja
suomalaiset naiset kaikki possuja ja ei osaa pukeutua
suomalaiset miehet kaikki alkoholisteja ja kalja mahaa omistaa
turkkilaiset miehet kaikki pervoja
ja blaaaa blaaa.....
ärsyttää kuin ihmisillä on sellainen ajatelutapa, must taas tuntu kasvatus vaikuttaa enemmän sekä me kaikki ollaan niin erilaisia ettei saa yhden perusteella haukkua vaikka venäläisiä tai suomalaisia