Mä tykkän Tytsistä89!!!!!!!

Kiitos AnnaBell! =) :hug: Sä vaikutat myös tosi mukavalta ihmiseltä :flower: Olitko muuten katselemassa niitä penkkareita torstaina? Åboriginal oli nähnyt mut siellä :D meinasi tulla moikkaamaan, mutta ei sitten viittinytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kiitos AnnaBell! =) :hug: Sä vaikutat myös tosi mukavalta ihmiseltä :flower: Olitko muuten katselemassa niitä penkkareita torstaina? Åboriginal oli nähnyt mut siellä :D meinasi tulla moikkaamaan, mutta ei sitten viittinytkään.

Kyllä mä katsoin vähän,en jaksanut paljon,kun vauva alkoi itkeä sielä =) en oo nähnyt sua,mä en edes tienyt missä autossa olit :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:

Mutta jos oletetaan että huoneessa on kaksi sänkyä, toinen lähellä huoneen ovea toinen ikkunaa. Sängyt ovat vain metrin päästä toisistaan, esikkosi on ikkunan luona olevalla sängyllä. Lattia on täynnä lasin siruja ja esikkosi pitäisi päästä huoneesta pois. Väitätkö että esikkosi hyppäisi enemmin ikkunasta ulos kuin sängystä toiseen? B) Ei olisi kauheen fiksu veto välttämättä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Sitten sun on pakko tykätä myös mun esikoisestanikin, ei hyppää sängystä toiseen, eikä polta tupakkaa. Ja on ihana. :heart:

Mutta jos oletetaan että huoneessa on kaksi sänkyä, toinen lähellä huoneen ovea toinen ikkunaa. Sängyt ovat vain metrin päästä toisistaan, esikkosi on ikkunan luona olevalla sängyllä. Lattia on täynnä lasin siruja ja esikkosi pitäisi päästä huoneesta pois. Väitätkö että esikkosi hyppäisi enemmin ikkunasta ulos kuin sängystä toiseen? B) Ei olisi kauheen fiksu veto välttämättä.

Mun mielestä noin kriittisellä hetkellä melkeinpä kukaan vaan voisi myös sortua tupakkiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Mutta jos oletetaan että huoneessa on kaksi sänkyä, toinen lähellä huoneen ovea toinen ikkunaa. Sängyt ovat vain metrin päästä toisistaan, esikkosi on ikkunan luona olevalla sängyllä. Lattia on täynnä lasin siruja ja esikkosi pitäisi päästä huoneesta pois. Väitätkö että esikkosi hyppäisi enemmin ikkunasta ulos kuin sängystä toiseen? B) Ei olisi kauheen fiksu veto välttämättä. :laugh:

Ai hitsipilli, tuota onkelmaa ei olekaan tullut vielä vastaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ainakin toivon, että oma tyttäreni ei jäisi ikuisesti 11-vuotiaaksi.

Uteliaisuudestani kysyn, millä perusteella olen mielestäsi 11-vuotias? Jos pitää hyppiä sängystä sänkyyn ja polttaa tupakkaa ollakseen aikuinen niin ei hyvää päivää :whistle:

Mun veli on kans syntynyt vuonna 1989 :D Hän on aina ollut vastakohtani. Hän ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa, yläaste ikäisenä hän ei koskaan iltaisin lähtenyt kylille tai bilettämään vaan jäi kotiin mopon ja tietokoneen kimppuun :o :D Kaksi ja puoli vuotta sitten hän tapasi sukujuhlissa nykyisen kihlattunsa. Otti varmaan opikseen isosiskonsa toilailuista, niin ei tarvinnut sitten itse koheltaa :D Tänä keväänä hän meinaa kirjoittaa ylioppilaaksi ja valmistua samalla merkonomiksi. Raukalla kamala stressi ruotsin kirjoituksista kun ruotsi ei ole hänen vahvin alueensa. Kuuntelussa oli kuulemma saanut yli puolet oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä haluan että mun lapsista tulee samanlaisia kuin hän,koska hän on viisas ja ei niin kuin kaikki teinit jotka hyppävät yhdestä sängystä toiseen ja poltavat tupakka :ashamed: Tytsi89!!!!Oot ihana :heart:

:headwall: Mä en kuulkaa yhtään ihmettele, jos "kaikki" teinit kohta ryyppää ja tekee idioottimaisia juttuja, ihan vaan kiusallaan kun asenne on joka tapauksessa tuo :headwall:

En mielestäni tunne mitenkään omituisia teinejä, ja ne on kyllä silti ihan fiksuja, eivätkä myöskään hässi ympäriinsä kaikkia tai polta tupakkaa tai ole kännissä :kieh:

Että Jeesus sentään teillä on sitten niin hemmetin negatiivinen kuva teini-ikäisistä ihmisistä :kieh:

Uteliaisuudestani kysyn, millä perusteella olen mielestäsi 11-vuotias? Jos pitää hyppiä sängystä sänkyyn ja polttaa tupakkaa ollakseen aikuinen niin ei hyvää päivää :whistle:

Tähän odotan vastausta :wave:

sun jutut vaan on sellasia pikkuvanhan 11-vuotiaan juttuja. Olet niin ylpeä siitä, että olet erilainen nuori ja pönkität itsetuntoasi tällä palstalla, kun ilmeisesti ikäisesi katsovat kieroon.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

sun jutut vaan on sellasia pikkuvanhan 11-vuotiaan juttuja. Olet niin ylpeä siitä, että olet erilainen nuori ja pönkität itsetuntoasi tällä palstalla, kun ilmeisesti ikäisesi katsovat kieroon.

Ensinnäkin, en koe olevani kovin erilainen nuori, joissakin asioissa kyllä..mutta noin pääpiirteittäin olen kuin muutkin ikäiseni =) Ja ei minua kieroon katsota ikäisteni parissa =)

Minustakin Tytsi on oikein fiksu, kypsä, ajattelevainen ja lämmin nuori nainen. Ehkä jos itse olisin hänen ikäisensä luokkakaveri abiristeilyltä, en ajattelisi niin.. vaan miettisin, että just joo huh huh mikä kakara. Tai ehkä abina olisinkin jo tajunnut jotain. Minusta on kuitenkin outoa, että täällä palstalla aikuiset ihmiset alentuvat teinin tasolle ja viitsivät haukkua Tytsiä ihan estoitta. Monen monta ketjua on mennyt haukkumiseksi, vaikka Tytsi on puhunut pelkkää asiaa!

(Tukkaketju ehkä oli hieman.. ööh.. :whistle: liioiteltu, mutta monessa muussa ketjussa Tytsi ei olisi ansainnut minkäänlaista haukkumista.)

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä haluan että mun lapsista tulee samanlaisia kuin hän,koska hän on viisas ja ei niin kuin kaikki teinit jotka hyppävät yhdestä sängystä toiseen ja poltavat tupakka :ashamed: Tytsi89!!!!Oot ihana :heart:

ihanaa annabell :hug: mahtavaa että joku muuki on miun kanssa sammaa mieltä! :hug: :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tellu:
mä en todellakaan haluaisi että mun tytär kirjottelee 16 vuotiaasta asti jollai tän tyyppisellä palstalla vaikka itsekin on ihan lapsi vielä..

no sanottaisko näin että parempi täällä ku muutamalla muulla... :whistle:

Yhteistyössä