V
vieras
Vieras
mun äitini osaa olla ilkeä,ei mitään tuohon verrattuna kyllä ja välit pistin poikki kokonaan,ei ole meille asiaa,en kyläile ei mua enää sinne ootakkaan käymään kun tein selväksi etten tule.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:No en ole tavannut lainkaan anoppia tuon heinäkuun puolivälin jälkeen. Viime perjantaina oli pakko vastata puhelimeen kun peruutin tytön sinne tulemisen. Ikävintä tässä nyt vaan on se, että anoppi luulee kaiken olevan kuten aina, ja minä olen nyt sitä mieltä, että olis jo anopin vuoro saada kärsiä asiasta jotenkin. Tuskin sitä haittaa yhtään etten minä pidä yhteyttä, enhän minä mahtunut ristiäisissäkään hänen perhekuvaansa. Tytön kummitäti sitä kauhisteli silloin ja minä tyhmä annoin olla silloinkin ja ajattelin, että kestän kyllä koska en ihan helpolla mene rikki. Ehkä osaksi olin myös liian nuori vielä silloin saamaan mittaa täyteen. Mies ei halua katkaista välejä äitiinsä kuitenkaan ja tytölle en voi asettaa sellaista päätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:No en ole tavannut lainkaan anoppia tuon heinäkuun puolivälin jälkeen. Viime perjantaina oli pakko vastata puhelimeen kun peruutin tytön sinne tulemisen. Ikävintä tässä nyt vaan on se, että anoppi luulee kaiken olevan kuten aina, ja minä olen nyt sitä mieltä, että olis jo anopin vuoro saada kärsiä asiasta jotenkin. Tuskin sitä haittaa yhtään etten minä pidä yhteyttä, enhän minä mahtunut ristiäisissäkään hänen perhekuvaansa. Tytön kummitäti sitä kauhisteli silloin ja minä tyhmä annoin olla silloinkin ja ajattelin, että kestän kyllä koska en ihan helpolla mene rikki. Ehkä osaksi olin myös liian nuori vielä silloin saamaan mittaa täyteen. Mies ei halua katkaista välejä äitiinsä kuitenkaan ja tytölle en voi asettaa sellaista päätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Välit laittaisin minäkin poikki.
Mies saisi äitiäään toki tavata mutta mä en kyllä jalallanikaan astuisi rouvan torppaan eikä meille tarvisi kyläilemään tulla niin kauan kun mä olen paikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no jos se mies ei välejä halua katkaista tai tehdä muutakaan asian eteen, niin silloinhan hän on ihan selkeästi osoittanut, että hyväksyy anopin käytöksen sinua kohtaan. ei ole tainnut mies päästä lapsuudenperheestä irti?!
miksi aiemmalla kerralla sen kahden kk:n jälkeen aloititte uudelleen yhteydenpidon, oletitteko tilanteen muuttuneen jotenkin? eihän sen välien katkaisun tarvitse olla mikään kostotoimenpide anoppia kohtaan, vaan selkeä irtiotto, ettet anna ihmisten kohdella sinua miten vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Yritä unohtaa koko anoppi ja elä kuin häntä ei olisi olemassakaan. Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta. Seuraavan kerran pydät häntä teille kun tytöllä on rippijuhlat.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Yritä unohtaa koko anoppi ja elä kuin häntä ei olisi olemassakaan. Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta. Seuraavan kerran pydät häntä teille kun tytöllä on rippijuhlat.
Itse en pyytäisi mihinkään, ennenkuin julkisesti pyytäisi anteeksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Yritä unohtaa koko anoppi ja elä kuin häntä ei olisi olemassakaan. Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta. Seuraavan kerran pydät häntä teille kun tytöllä on rippijuhlat.
ei tuollaiset ihmiset muutu.....
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Yritä unohtaa koko anoppi ja elä kuin häntä ei olisi olemassakaan. Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta. Seuraavan kerran pydät häntä teille kun tytöllä on rippijuhlat.
ei tuollaiset ihmiset muutu.....
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Viime kesänä olimme kaksi kuukautta ettemme pitäneet yhteyttä, ei auttanut sekään. Ei se ymmärrä mitään asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Välit poikki ihan totaalisesti, eihän tuossa muu auta.
Kaikki yhteydenpito, muistaminen jne. kylmästi vaan katkolle.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Laitatko kappalejaot tuohon tekstiin että jaksaa lukea...
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Tää on vaikee aihe. Jotkut totesivat, että miehen pitää valita sun tai anopin väliltä. Musta sellaista ei voi vaatia. Äiti on kuitenkin aina äiti. Siis enemmän kuin vain puolison anoppi siinä mielessä, että on paljon asioita, jotka on lapsen ja äidin välillä, mitkä eivät liity kehenkään muuhun.
Lapsen ja isovanhemman suhde on hyvin ainutlaatuinen, jota en itse menisi millään tavalla häiritsemään. Lapset ovat viisaita, uskon, että jos isovanhemmasta on enemmän mielipahaa, lapsi osaa itse välttää tämän seuran tai ainakin oireilla siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Välit poikki ihan totaalisesti, eihän tuossa muu auta.
Kaikki yhteydenpito, muistaminen jne. kylmästi vaan katkolle.
Näin tekisin minäkin!