Nyt tiedän millaista on tulla petetyksi... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
munkin ex väitti viimeiseen asti ettei ole seksiä mun "ystävän" kaa harrastanut.. vaan niimpä se sit viimein myönsi ja tää "ystävä" kehuskeli ettei tarvinnut edes houkutella sänkyyn.. :| voimia ap:lle.. :hug: :hug:

Tää nainen kanssa "kehuskeli" että olis kyllä saanut mun miehen sänkyynsä jos olis halunnut mutta ei ollut sellaista mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
munkin ex väitti viimeiseen asti ettei ole seksiä mun "ystävän" kaa harrastanut.. vaan niimpä se sit viimein myönsi ja tää "ystävä" kehuskeli ettei tarvinnut edes houkutella sänkyyn.. :| voimia ap:lle.. :hug: :hug:

Tää nainen kanssa "kehuskeli" että olis kyllä saanut mun miehen sänkyynsä jos olis halunnut mutta ei ollut sellaista mielessä.

mä en osaa oikein uskoa tuollaiseen.. mikäs on ollut mielessä jos on piparin kuvia lähettänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:

mä en osaa oikein uskoa tuollaiseen.. mikäs on ollut mielessä jos on piparin kuvia lähettänyt?

Päätin rekisteröityä ja kirjautua niin saa laittaa sitten sitä yv:täkin jos on asiaa. Ei mua kukaan kuitenkaan tunnista.

En tiedä mikä on ollut päämääränä. Kai se salainen seksi kuvien välityksellä. Musta tuntuu ettei sillä naisella varmasti ole kaikki tallessa yläpäässä. Eikä kyllä mikään kovin kaunis nainen alapäästäänkään tai muutenkaan. Kielletty hedelmä houkutteli, sanoo mun mies.

Tää nainen on muuten noin 50v. ja mun mies on 28v. että ihmettelen sitäkin... miten mun mies on voinut sekaantua itseään reippaasti vanhempaan naiseen. :/

Eka tunne oli viha, sitten suru, sitten hämmennys, suru, viha ja nyt pää on niin sekaisin etten tiedä mitä tunnen.

Miehellä oli suhde joka kesti puol vuotta. Nyt asiaa on puitu ja välejämme selvitetty 2 vuotta. Välillä menee hyvin, mutta luottamus on edelleen pakkasella ja se väistämättä vaikuttaa liittoomme.
Halu yhdessä jatkaa on kova, ja siihen pyrimme, mutta kaiken korjaamisessa menee huomattavasti kauemmin aikaa kuin kaiken tuhoamisessa.
Voimia sinulle, pädyt sitten mihin ratkaisuun tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmäinen:
Tää nainen on muuten noin 50v. ja mun mies on 28v. että ihmettelen sitäkin... miten mun mies on voinut sekaantua itseään reippaasti vanhempaan naiseen. :/

Eka tunne oli viha, sitten suru, sitten hämmennys, suru, viha ja nyt pää on niin sekaisin etten tiedä mitä tunnen.

ohhoh.. :hug: :hug: noissa tunteissa menee kauan aikaa, jatkoitte yhdessä tai ette..