Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Kaaos on vallannut mun keittiön. Sitä pakoon pääse en... Kotitonttu kuriton, keittiön sotkenut on![]()
Meillä käy sama tonttu. :kieh:![]()
Niin meilläkin :xmas: mutta nyt ollaan järkkäämässä sille kiusaa ja hommataan tiskikonejos vähän helpottaisi kun likaiset astiavuoret saa pois näkyvistä
![]()
Pyykkien kaa mulla on sellanen systeemi et illalla laitan koneen päälle, aamupäivällä kun lapset on syöny ja leikkii hetken ilman että yrittävät tappaa toisensa niin viikkaan edellisen koneellisen telineeltä pinoihin ja laitan edellisenä ilta koneeseen laitetut pyykit kuivumaan... eli puhtaiden pyykkien pinot on vallanneet takkahuoneen sohvan :ashamed: miten se onkin niin käsittämättömän vaikeeta saada ne sieltä kaappeihin |O meillä kans pulmana että kaappitilaa on aivan liian vähän.
Muuten meillä vallitsee hallitsematon kaaos :headwall: ja 1v ja 2v on todella tehokkaita levittämään koko leluarsenaalin ympärikämppää noin sekunnissa![]()
Lelut ja kaiken muun mikä sattuu käteen osumaan.... |O |O
Tää oli lohduttavaa. Kiitos. Ja mä tiedän, että viimestään 6 veenä ne kaikki leikkii suunnilleen mielellään suunnilleen omia leikkejään ainakin lähestulkoon omissa huoneissaan, tai toistensa huoneissa. Ja mä saan taas olohuoneen ja ruokailutilan ja keittiön melkein omaan siisteystasapainooni. Mutta just nyt tää tuntuu niin loputtomalta... |O