Mä taisin just jäädä sinkuks :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä. :(
Kun mies palaa lapsen kanssa niin koita pyytää häntä hetkeksi edes kahvikupposelle että voisi kertoa mistä kenkä puristaa. Jos te asutte yhteisessä kodissa ja hän aikoo sielä olla siun ja lapsen kanssa niin kyllä hänen ennemmin tai myöhemmin pitää kertoa mikä mieltä painaa!

:hug: mulla oli just hetki sitten sama tilanne, riidan päätteeksi mies ilmoitti, että haluaa avioeron 12v jälkeen..olo oli todella outo, tuntui juuri siltä, että eihän näin nyt voi käydä. muutaman päivän kuluttua kuitenkin saatiin sovittua miehen aloitteesta. toivottavasti tekin saatte.

Hei ap. Oletko oikeasti varma ettei kuviossa ole suhde tai ihastuminen toiseen naiseen? En halua tätä todellakaan pahalla sanoa tai aiheuttaa lisää huonoa oloa, mutta tuntuu että aina kun syynä on "rakkauden loppuminen/riittämättömyys" taustalla on tämä kuvio. Hävettää myöntää että olen itsekin käyttänyt samaa syytä kun en pystynyt totuutta miehelleni kertomaan.

Tuntuu että ikävät asiat tapahtuvat aina joulun alla, niin kuin teilläkin :( Voimia kuitenkin tähän aikaan ja siihen että saatte lapsellenne hyvän joulun luotua.

Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.

Hohhoijaa. Ja hirveetä draamaa moisesta...

Mun mielestä on outoa, että tulkintavirheiden takia sanotaan, että rakkaus ei riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?

No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....

Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.

Herranjumala... Kyllä 4v suhde on pitkä. Ja mitä väliä vaikka olisi lyhytkin suhde, jätetystä saa tuntua silti pahalta.
Voimia ja halauksia ap:lle :) Todella tiedän miltä sinustä tuntuu..

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?

No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....

Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.

Herranjumala... Kyllä 4v suhde on pitkä. Ja mitä väliä vaikka olisi lyhytkin suhde, jätetystä saa tuntua silti pahalta.
Voimia ja halauksia ap:lle :) Todella tiedän miltä sinustä tuntuu..

Jos neljän vuoden suhteeseen mahtuu jo yksi vuoden tauko niin ei kuulosta kovin hyvältä suhteelta alunperinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:

Mun mielestä on outoa, että tulkintavirheiden takia sanotaan, että rakkaus ei riitä.

Tähän!

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:

Noiden syiden takia on käyty sotiakin, joten ei mitään outoa.

Kuulostaa ihan minun exäni toiminnalta. Kun hän oli riittävän monta kertaa jättänyt minut rakkauden riittämättömyyden vuoksi, ei sitä rakkautta yllätys yllätys enää riittänyt minullakaan.

Kyseinen tapaus tuli epävakaasta perheestä, isä oli ollut alkoholisti ja äiti ison lapsilauman yksinhuoltaja. Exällä ei ollut mitään onnellisuuden mallia. Hän "rakastui" minuun kerta toisensa jälkeen tulisesti, mutta kun arki tuli, hänen piti alkaa testata minua "nyt se rakkaus loppui" -puheillaan. Ero, ja kyynelsilmin uudestaan yhteen. Ja sitten taas oltiin vähän aikaa niin rakastuneita...

Tuli mieleen vain, kun mainitsit teidän pitäneen aiemminkin taukoa.

Ja vielä: meilläkin exä saattoi kirkkain silmin sanoa, että haluaa eron. Ja seuraavana päivänä tai viikon päästä nuo puheet olivat "tulkintavirheitä".

En osaa sinua neuvoa, kerron vain, että me emme ratkaisua löytäneet. Joskus suhteen päätyttyä hän sanoi minulle, että minun olisi pitänyt olla vahva äitihahmo ja pistää hänet kuriin, kun hänellä ei koskaan niitä rakastavia vanhempia ollut. Minä mietin hiljaa mielessäni, että manipulointia tuokin kommentti.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Viime vuonna 10 päivää ennen joulua mä sain keskenmenon ja nyt tää. Tässä on joulufiilis nyt aika kaukana!

Ja sen ei ole mitään valiä kauanko suhde on kestänyt. Jos on saanut rinnalleen "sen oikean" niin siinä on ihan turha vuosia laskea.

sillä miehellä ei ollut parempaa selitystä kuin tämä "rakkaus ei riitä". Onko ollu mitään epäilyttävää käytöksessä? vai ihan vain sanoi että rakkaus ei riitä. Toivon että pääsette keskustelemaan kunnolla missä mättää..eihän se nyt noin voi olla!

Kai sen nyt tyhmempikin tajuaa, että kyse on toisesta naisesta.

Hei, olipa kiva kuulla, että yhteys on kuitenkin yhä toiminnassa pienistä "kuuluvuus alueen katkoksista" huolimatta :)! Hienoa, että saitte jo yöllä asioita puhutuksi ja ennen kaikkea katsotte yhdessä eteenpäin. Työtähän tämä parisuhde teettää itse kullakin - ja liian usein tulee ainakin mun jotenkin ajateltua, että riittää kun asiat puoliksi selitän, toinen kyllä ymmärtää..:headwall:...Mutta - asiat järjestyvät kyllä teilläkin, joten oikein mukavaa joulun odotusta teille :)!

Yhteistyössä