Petin miestäni ja kadun sitä niin syvästi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itseensä pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kärsinkin, uskokaa pois. Mä olen henkisesti niin rikki, ja kipu tuntuu ihan fyysisenä, oksettaa ja pyörryttää. Älkää ikinä tehkö näin tyhmästi. Helvetti inhoan itseäni.

Väännän varmaan veistä haavassa mut se jota on petetty tuntee tuhatkertasesti sen mitä sä tunnet.

Ei välttämättä. Mä kävin läpi parin vuoden katumushelvetin ja aiheeseen liittyneen masennuksen. Mies pääsi asiasta yli paljon noeammin ja jatkoi elämäänsä.

Ei, mut pettäjä tietää satuttaneensa. Jos ajattelee niin.

Mutta tuohan on vähän kuin "ehdollista" satuttamista. Ei ole vielä satuttanut koska ei ole kertonut. Mutta jos asia selviää niin sitten vasta satuttaa. Eli ei mitenkään ole vielä satuttanut. Eikä välttämättä koskaan satutakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Etkö sä jo pettäessäs miestäs satuttanu?

Kyllä.

Mutta eihän miestä satu jos se ei tiedä? Vai?

Ei, mut pettäjä tietää satuttaneensa. Jos ajattelee niin.[/quote]

Mä olen satuttanut mun miestä pahimmalla mahdollisella tavalla. Ja ei, eihän hän sitä tiedä. Mutta olen satuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:
Kerran pettänyt, tulee pettämään myös uudelleen

Usko mua, ei pidä yleistykset paikkaansa. Mä en yhä uskalla edes päästää itseäni katsomaan hyvännäköistä miestä vaikka pettämisestäni on kulunut jo 12 vuotta ja olen uudessa, onnellisessa liitpssa ollut jo pitkään. Ajatuskin pettämisestä saa mut pakokauhun valtaan. Ei tule tämä tyttö pettämään uudelleen.

Mä olen satuttanut mun miestä pahimmalla mahdollisella tavalla. Ja ei, eihän hän sitä tiedä. Mutta olen satuttanut.

Höhöhöpö. Satut vasta kun miehesi saa tietää.

Tiedän että mun on tätä turha sanoa, sillä et usko kuitenkaan, mutta ei saa tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Usko mua, ei pidä yleistykset paikkaansa. Mä en yhä uskalla edes päästää itseäni katsomaan hyvännäköistä miestä vaikka pettämisestäni on kulunut jo 12 vuotta ja olen uudessa, onnellisessa liitpssa ollut jo pitkään. Ajatuskin pettämisestä saa mut pakokauhun valtaan. Ei tule tämä tyttö pettämään uudelleen.

Miten sä pääsit yli siitä pettämisestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Itseensä pettynyt:
Rakastan häntä niin mielettömästi,
en voi satuttaa häntä niin suuresti...
!

Mä en voi uskoa, että rakastat miestäsi niin mielettömästi, kuin sanot.
Jos rakastaisit, se rakkaus olisi ollut olemassa pettämisen hetkelläkin ja olisi varmasti estänyt sua. Millaisessa mielenhäiriössä muka olit, että unohdit rakastavasi miestäsi??

Anteeksi vain, mä en voi ymmärtää.

Minäkin olen tehnyt, sen aika törkeästi vieläpä.

Kadun ja en tee sitä koskaan enää uudestaan.

Mies ei tiedä ja hyvä niin, sen tietoonsaaminen satuttaisi häntä niin paljon.

Höhöhöpö. Satut vasta kun miehesi saa tietää.

Tiedän että mun on tätä turha sanoa, sillä et usko kuitenkaan, mutta ei saa tietää.

miten sä sit ajauduit tollaseen tilanteeseen? kysyn vaan.
Jos kerran pettäminen tekee noin tuskaa miten ylipäätänsä pystyit sitten siihen.

Ja en näe miehelle kertomisella olevan mitään iloa. Suurin taakka siitä jää sulle itelles loppu elämäksesi. Valheessa elämisen taakka meinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Itseensä pettynyt:
Rakastan häntä niin mielettömästi,
en voi satuttaa häntä niin suuresti...
!

Mä en voi uskoa, että rakastat miestäsi niin mielettömästi, kuin sanot.
Jos rakastaisit, se rakkaus olisi ollut olemassa pettämisen hetkelläkin ja olisi varmasti estänyt sua. Millaisessa mielenhäiriössä muka olit, että unohdit rakastavasi miestäsi??

Anteeksi vain, mä en voi ymmärtää.

Ei tarvikaan ymmärtää, en ymmärrä itsekään. Mä en osaa vastata, en mihinkään, en ymmärrä miten näin kävi.

Mä kärsinkin, uskokaa pois. Mä olen henkisesti niin rikki, ja kipu tuntuu ihan fyysisenä, oksettaa ja pyörryttää. Älkää ikinä tehkö näin tyhmästi. Helvetti inhoan itseäni.

Väännän varmaan veistä haavassa mut se jota on petetty tuntee tuhatkertasesti sen mitä sä tunnet.

Ei välttämättä. Mä kävin läpi parin vuoden katumushelvetin ja aiheeseen liittyneen masennuksen. Mies pääsi asiasta yli paljon noeammin ja jatkoi elämäänsä.

Miten sä tiedät miltä sun miehestä on sisimmästä tuntunu?

Noin mustaki on sanottu et sä pääsit helposti yli et sua petettiin niinki pitkään ku vuoden, mut pääsinkö sitä ei tiedä kukaan muu ku minä itse et mitä mun pääni sisällä on pyöriny ja kuinka helvetin pahalta musta on tuntunu ja kuinka helvetisti syyllistin jopa ihan itseäni moisesta.

Miten sä pääsit yli siitä pettämisestä?

Haluaisin antaa joitakin hyviä kikkoja, mutta mitään sellaisia mulla ei ole. Mun tarina ei ehkä ole kovin rohkaiseva.. Toivottavasti s löydät paremman tavan päästä yli asiasta, päätit sitten kertoa tai et. En kertonut miehelleni siis moneen kuukauteen, mutta itseinhoni kasvoi lopulta niin suureksi, että kerroin hänelle. Itkin öitä, olin masentunut, kaikesta elämässäni tuntui katoavan ilo. Joka kerran kun mulla oli hauskaa, sivalsin itseäni, että sulla ei ole hauskuuteen oikeutta.. :( Kerrottuani suhde ei ihan heti loppunut, mutta pian kuitenkin. Ja tämä pettämiseni siihen oli kyllä syynä..

Toivon että voit löytää jonkin keinon elää asian kanssa ja antaa itsellesi anteeksi. Voimia!

Noin mustaki on sanottu et sä pääsit helposti yli et sua petettiin niinki pitkään ku vuoden, mut pääsinkö sitä ei tiedä kukaan muu ku minä itse et mitä mun pääni sisällä on pyöriny ja kuinka helvetin pahalta musta on tuntunu ja kuinka helvetisti syyllistin jopa ihan itseäni moisesta.

Mä oon niin pahoillani että olet joutunut kokemaan sen. Ja anna anteeksi, en tarkoita tätä yhtään tekopyhänä, vaan vilpittömästi en voi kuin itkeä lisää kun mietin miten sinäkin olet jotunut kokemaan pettämisen. Olen sen itsekin kokenut.

Jos teillä on lapsia, saattavat he alkaa oireilla ....vaikka siis et miehellesi kertoisikaan. Lapset ovat niin herkkiä vaistoamaan asioita.
Meillä kävi niin, että me molemmat olimme miehen kanssa pettäneet toisiamme, emmekä olleet sitä kertoneet toisillemme. Vyyhti alkoi purkautua, kun esikoisemme alkoi oireilla.

Tämä ei siis ole mikään kilpailu siitä ketä sattuu eniten.. Enkä mä voi kertoa mitä sun tapauksessa on tapahtunut. Vuoden pettäminen kuuostaa kyllä aika rankalta, varsinkin verrattuna yhden kerran juttuun.. Mutta fakta vaan on, että joskus ihmiset tekee pahoja mokia ihan itse ja aiheuttaa syvät haavat niin itselleen kuin toiselle.

Miehen kanssa ollaan asiasta paljonkin eron jälkeen puhuttu eikä hän kanna kaunaa. Olemme itse asiassa kaverillisissa väleissä eikä hän ole ollut katkera missään vaiheessa -vaikka vihainen aikoinaan olikin. Sinun tai muiden tilanteesta en tiedä, mutta tämäkin on siis mahdollista.

Yhteistyössä