Mä taisin just jäädä sinkuks :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Äijällä ei kuulemma enää rakkaus riitä. Ja mä rakastan niin saatanasti että sattuu :'(
Ainoa ihminen jonka kanssa mä olen tuntenut itseni ehjäks.
Tää ei voi loppua nyt, ei näin. Mä en tahdo!

Voi helvata! :( Varmasti ihan kauhea tilanne, en voi edes kuvitella. :( Ja joulukin tulossa.
Tuliko sulle tuo ihan puun takaa, vai onko ollut jotain "merkkejä" ilmassa?

Voimia ihan mahottomasti. :hug:

Sama tilanne. Tosin minut jätetty tavallaan jo kaksi kuukautta sitten, mutta tavallaan vasta tänään. Pitkä tarina, en jaksa selittää. Mutta tiedän todella mitä käyt läpi. Nytkin kyyneleiden läpi koitan tekstiä nähdä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Voi helvata! :( Varmasti ihan kauhea tilanne, en voi edes kuvitella. :( Ja joulukin tulossa.
Tuliko sulle tuo ihan puun takaa, vai onko ollut jotain "merkkejä" ilmassa?

Voimia ihan mahottomasti. :hug:

Puun takaa kyllä, ei mitään merkkejä. Tää ei vaan voi mennä näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:hug: aika parantaa haavat,siihen on pakko uskoa

Näin se on. Vuosi sitten olin samassa jamassa ja täysin rikki. Pikku hiljaa eheytyy, ja oon "löytänyt itsenikin" :) En ole tarkoituksella aloittanut uutta suhdetta, mutta siihenkin voisi jo olla valmis.

Tsemppiä... vähän sanat tässä vaiheessa lohduttaa, mutta jos edes pikkuisen?

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Pitäsikö sun hieman vähemmän olla täällä palstalla ja keskittyä parisuhteeseen....

*ottaa sateenvarjon valmiiksi*

Vähemmän? Mä en täällä ole kun äijä on kotona. Silloin on (oli) muutakin tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Pitäsikö sun hieman vähemmän olla täällä palstalla ja keskittyä parisuhteeseen....

*ottaa sateenvarjon valmiiksi*

Vähemmän? Mä en täällä ole kun äijä on kotona. Silloin on (oli) muutakin tekemistä.

ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?

:hug: sanattomaksi ja hiljaiseksi veti...voimia sinulle.

Sanoit, että puun takaa tuli...onko hän nyt sitten omassa kannassaan järkkymättömän ehdoton vai voiko ajatella esim. parisuhdeterapiaa tai jotain? Onko hän valmis yrittämään yhteiseloa mitenkään?

ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?

No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....

No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....

Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.

Yhteistyössä