Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
:hug: Mun avoliitto kariutui 23.12.2001...ja kuten huomata saattaa, sitä päivämäärää on vähän vaikea unohtaa. Eipä ollut tuossa joulussa liiemmilti juhlimista mutta elämä jatkuu silti.
Koita jaksaa ja saada keskusteluyhteys mieheen auki.
Huonossa suhteessa ei kannata roikkua. :attn:
Ei edes jouluna. :attn::attn:
Totta.
Kun siinä itkua sitten väänsin niin mies sanoi että "no ei meidän tarvitse sittenkään erota jos et halua ja jos se noin pahalta tuntuu" tjtn. No en mä kyllä suhteessa senkään takia halua olla, että toinen säälii mua ja mun olotilaani joten kyllä mulle ero kelpasi vaikkei se kovin kivalta tuntunutkaan.
Ero ei tullut mulle ihan puun takaata (olin huomannut että mies oli kiinnostunut eräästä toisesta naisesta) mutta olisi sen mielestäni voinut tehdä ennemmin viikon ennen tai viikon jälkeen joulun koska ei sinänsä ollut ns. akuutista asiasta kyse.
Miehelle olin ostanut joululahjan, mutta hän ei ollut ostanut moista minulle. Ilmeisesti hän siis oli tiennyt jo jonkun aikaa että aikoo minut jättää...olisi tosiaan voinut vähän aiemmin sen ääneen sanoa.
Mutta mennyt on mennyttä, en mä tuota enää tänä päivänä pahalla muistele. Ehkä tilannetta aikoinaan vähän helpotti sekin, että mies koitti muutaman vuoden jälkeen lämmitellä suhdetta minuun uudestaan - siinä totaali epäonnistuen

:ashamed: