Mä taisin just jäädä sinkuks :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mitä muutoksia? Osaatko arvata jotain? :/

No se ei liiemmin fanita mun kissoja..Mutta kissojen henki ei ole uhattuna tän takia, ne on mun rakkaat kisut!
Ja kai se luulee, että mä en rakasta sitä tarpeeks, kun en jaksa mäkättää poikien saunailloista..

Mä olen luonteeltani rauhallinen. En kiukuttele turhasta, annan hänen elää myös omaa elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Äijällä ei kuulemma enää rakkaus riitä. Ja mä rakastan niin saatanasti että sattuu :'(
Ainoa ihminen jonka kanssa mä olen tuntenut itseni ehjäks.
Tää ei voi loppua nyt, ei näin. Mä en tahdo!

täällä yksi kohtalotoveri mulle kävi ihan samalla lailla ja tästä aikaa jo vuosi enkä ole pystynyt jatkaa elämääni kun rakastan edelleenkin exääni todella paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieluummin kissat kuin mies? :o
Semmosta tosirakkautta...

Kuules, mun tajuntaan ei sovi se, että joku menettää henkensä sen puolesta että joku ei vaan tykkää.

Jos hyvä, rakastava koti löytyy edes toiselle kissoista niin se olis kai ihan ok..

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mitä muutoksia? Osaatko arvata jotain? :/

No se ei liiemmin fanita mun kissoja..Mutta kissojen henki ei ole uhattuna tän takia, ne on mun rakkaat kisut!
Ja kai se luulee, että mä en rakasta sitä tarpeeks, kun en jaksa mäkättää poikien saunailloista..

Mä olen luonteeltani rauhallinen. En kiukuttele turhasta, annan hänen elää myös omaa elämäänsä.

Ömm, miehellä ei riitä rakkautta kissojen takia???? Miehesi taitaa olla neandertalin ihminen...??????

Nyt meni jo överiks, sori.

Mä en ihan näin ainakaan luovuttaisi ja laittaisi pillejä pussiin. Teillä on kuitenkin yhteistä historiaa takana paljon ja olette kokeneet paljon yhdessä - ja olette vanhempia. Vaikka nyt onkin tiukka tilanne, niin kyllä keskusteluyhteys asiasta pitää pystyä luomaan ja asiasta puhumaan. Miten niin sun pitäs muutoksia tehdä...? Muuttaa itseäsi? Nuku yön yli, jos mahdollista, ja puhukaa huomenna kasvotusten ja ajan kanssa. Voimia ja paljon halauksia sinulle, asiat järjestyvät kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
ahaa.. mä luulen että sun miehes testaa sua. miehiselle itsetunnolle tekee hyvää, että vaimo on välillä mustasukkainen. ja huolissaan hänen tekemisistään...

Testaa uhkailemalla erolla? Tollanen äijä sais maistaa omaa lääkettään ja antaisin sille kenkää saman tien.

ahaa.. mä luulen että sun miehes testaa sua. miehiselle itsetunnolle tekee hyvää, että vaimo on välillä mustasukkainen. ja huolissaan hänen tekemisistään...

Avovaimo.. kun mä en osaa olla mustasukkanen!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

No harvinaisen typerä mies jos noin testaa.

et uskokkaan kuinka moni mies on harvinaisen typerä. Sitä kutsutaan sanalla suomalainen äijä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Mä en ihan näin ainakaan luovuttaisi ja laittaisi pillejä pussiin. Teillä on kuitenkin yhteistä historiaa takana paljon ja olette kokeneet paljon yhdessä - ja olette vanhempia. Vaikka nyt onkin tiukka tilanne, niin kyllä keskusteluyhteys asiasta pitää pystyä luomaan ja asiasta puhumaan. Miten niin sun pitäs muutoksia tehdä...? Muuttaa itseäsi? Nuku yön yli, jos mahdollista, ja puhukaa huomenna kasvotusten ja ajan kanssa. Voimia ja paljon halauksia sinulle, asiat järjestyvät kyllä.

No mä en tahdo luovuttaa! Huomenna tuo on lähdössä ipanan kanssa sukuloimaan, joten aikaa puhumiselle ei taida löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:

No mä en tahdo luovuttaa! Huomenna tuo on lähdössä ipanan kanssa sukuloimaan, joten aikaa puhumiselle ei taida löytyä.

parempi että anna muutama päivä aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

No harvinaisen typerä mies jos noin testaa.

et uskokkaan kuinka moni mies on harvinaisen typerä. Sitä kutsutaan sanalla suomalainen äijä :)

OT..Miten moni voi olla harvinaisen typerä.. :D

Yhteistyössä