Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja +:miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?
No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.
Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja +:miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?
No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.
Herranjumala... Kyllä 4v suhde on pitkä. Ja mitä väliä vaikka olisi lyhytkin suhde, jätetystä saa tuntua silti pahalta.
Voimia ja halauksia ap:lleTodella tiedän miltä sinustä tuntuu..
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.
Mun mielestä on outoa, että tulkintavirheiden takia sanotaan, että rakkaus ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Uusi aamu, valoisampi kuin eilinen ilta. Yöllä puhuttiin muutama tunti, ja kyllä tässä vielä koitetaan. On käynyt niin, että ollaan tulkittu toisiamme hiukan väärin. Setvimistä vielä riittää, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä, toivotaan ainakin.
Mun mielestä on outoa, että tulkintavirheiden takia sanotaan, että rakkaus ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä sama edessä joulun jälkeen, minun toimesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:ap, ihme säätämistä teillä. Olin jo korkaamassa skumppapullon eronne johdosta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä sama edessä joulun jälkeen, minun toimesta.
Hyi sua, oot kauhee ihminen, pilaat perheen joulun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Viime vuonna 10 päivää ennen joulua mä sain keskenmenon ja nyt tää. Tässä on joulufiilis nyt aika kaukana!
Ja sen ei ole mitään valiä kauanko suhde on kestänyt. Jos on saanut rinnalleen "sen oikean" niin siinä on ihan turha vuosia laskea.
sillä miehellä ei ollut parempaa selitystä kuin tämä "rakkaus ei riitä". Onko ollu mitään epäilyttävää käytöksessä? vai ihan vain sanoi että rakkaus ei riitä. Toivon että pääsette keskustelemaan kunnolla missä mättää..eihän se nyt noin voi olla!
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:ap, ihme säätämistä teillä. Olin jo korkaamassa skumppapullon eronne johdosta